Naam van een motorracer die slalom won zonder slalom?

Moto Gymkhana heet dat. Heel populair in Japan.
Volgens internet is er pas sinds 2012 een Nederlandse vereniging met hun eigen competitie.

Klopt, en in moto gymkhana wordt je gediskwalificeerd als je ook maar 1 pion overslaat.

Krizzy hier op forum is nederlands kampioen Moto Gymkhana

Ho ho wacht even. Dat was misschien zo van 2014 t/m 2016, maar sinds 2017 er is een nieuwe eindbaas... :] (ik dus)
 
Ik meen te herinneren dat Maus Gatsonides een (auto) rally won door alle controle posten over te slaan, en direct naar de finish te racen. De snelle tijd was dominant over de strafpunten had hij sluw berekend.
OK, laag motorgehalte..

Nog lager motorgehalte; een Franse filosoof kocht alle loten in een loterij en won zo de hoofdprijs. Die prijs was veel hoger dan de investering in de loten en zo kon hij zijn verdere leven filosoferen zonder ooit nog een dag te werken.
 
Nog lager motorgehalte; een Franse filosoof kocht alle loten in een loterij en won zo de hoofdprijs. Die prijs was veel hoger dan de investering in de loten en zo kon hij zijn verdere leven filosoferen zonder ooit nog een dag te werken.

Was ik maar Voltaire! En diepzinnig, en nooit meer hoeven werken... (Droomt weg)
 
Maar is de topic starter nou wat wijzer geworden? Slalom zonder slalom.🙄

Bedankt voor het meedenken allemaal!

Mogelijk was het dus Rob Bron, maar het is ieder geval obscuur.

Verder heb ik geleerd dat slalom (het concept, als dat niet de naam was) niet meer in die vorm bestaat (vandaar dat Google er niets over kon vertellen). Mijn gebruikersnaam is namelijk niet gekozen uit bescheidenheid maar realisme: als algemeen sportliefhebber ken ik alleen via Andere Tijden Sport wat geschiedenis (Streuer/Schnieders, Wolsink, Thijs) maar daar houdt het voor mij al op.

Ik laat de topic nog een week open voor als iemand die nu op vakantie is het verlossende antwoord kan geven, daarna zal ik hem sluiten.
 
Bedankt voor het meedenken allemaal!

Mogelijk was het dus Rob Bron, maar het is ieder geval obscuur.

Verder heb ik geleerd dat slalom (het concept, als dat niet de naam was) niet meer in die vorm bestaat (vandaar dat Google er niets over kon vertellen). Mijn gebruikersnaam is namelijk niet gekozen uit bescheidenheid maar realisme: als algemeen sportliefhebber ken ik alleen via Andere Tijden Sport wat geschiedenis (Streuer/Schnieders, Wolsink, Thijs) maar daar houdt het voor mij al op.

Ik laat de topic nog een week open voor als iemand die nu op vakantie is het verlossende antwoord kan geven, daarna zal ik hem sluiten.
Rob bron ???...ga ik ff aan m'n maatje vragen...zijn pa was tuner/monteur van hem.
 
Conclusie: we weten het niet zeker, maar het is in ieder geval in character voor Rob Bron. Daarmee sluit ik deze topic.
(Niet helemaal, want dat lukt me niet ;( )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan