NAAM ?????

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.794
478
Op dinsdag 12 maart 2002 23:01 schreef Mr Hornet het volgende:
Gefeliciteerd!

dit is geloof ik een kruising tussen een Yamaha R1 en een Honda Fireblade ???

kan een leuk worden

hoe gaat hij/zij heten (ik ruik dat er een nieuwe topic aan gaat komen over de orgineelste naam)

Een meisjes naam kan ik wel verzinnen, maar een jongensnaam???

Een nickname heb ik al en is ook maar meteen geregistreerd bij Motor-Forum.nl
Race-Wondertje
 
Een meisjes naam kan ik wel verzinnen, maar een jongensnaam???

Een nickname heb ik al en is ook maar meteen geregistreerd bij Motor-Forum.nl
Race-Wondertje

Sla het race archief er op na...Zit vast een leuk naampie bij met de link naar de hobbie van zijn ouders.

Ik durf het niet aan om namen te gaan roepen. Straks roep ik hele foute namen en krijg ik dat weer over me heen haha ;)

[edit]
of toch een gooi? Max (imum) Weet je zeker dat ie straks zijn vader eruit whielied ;)
[edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Garry
Troy
Noriyuki :?
Jurgen

Katja

Garry??? Heb je wel eens gezien hoe lelijk die gozer is, vindt je het gek dat die zo hard rijdt. ;)

Troy, doe dan maar Carl.

Noriyuki, ja, maar dan kan ik beter gaan verhuizen.

Jurgen, leuk, maar dat toch maar nooit.

Als die dan echt naar een hele goede coureur moet gaan heten, doe dan maar Dennis. :}
 
Pim. Of is dat een open deur? ;)

Denk dat ie dan in elkaar wordt getrapt door een groepje marokkanen ;)

trouwens al de punten van Pimmetje gezien? Holadijee! Met z'n allen weer dienstplicht ;)

Maar wel vind ie dat politie meer achter criminele netwerken aan moet gaan en minder aandacht aan verkeersovertredingen....
 
Op dinsdag 12 maart 2002 23:26 schreef JK het volgende:trouwens al de punten van Pimmetje gezien? Holadijee! Met z'n allen weer dienstplicht ;)
Was laat thuis vanavond, heb er dus nog niks van gezien. Zal eens even gaan kijken op z'n site. Maarreh, misschien moeten we toch maar eens een dedicated Pim-topic openen in Algemene Praat, we kunnen die arme Gizzmo's babynamentopic toch niet verknallen met Pim-talk? :)
 
Garry??? Heb je wel eens gezien hoe lelijk die gozer is, vindt je het gek dat die zo hard rijdt. ;)

Troy, doe dan maar Carl.

Noriyuki, ja, maar dan kan ik beter gaan verhuizen.

Jurgen, leuk, maar dat toch maar nooit.

Als die dan echt naar een hele goede coureur moet gaan heten, doe dan maar Dennis. :}

Nee, King Carl is moeders mooiste ;) Tering, geen wonder dat ze zo hard gaan.
 
Op dinsdag 12 maart 2002 23:26 schreef JK het volgende:Denk dat ie dan in elkaar wordt getrapt door een groepje marokkanen ;)

Nou, dat denk ik niet }) }) }) })
 
Wat mijn vrouw en ik gedaan hebben, wij wilden (aanvankelijk) 3 kinderen, en wij hebben dus 3 opeen volgende letters daarvoor gereserveerd,
om te breken met tradities, en het vernoemen naar.

Het zijn uiteindelijk 2 kids geworden,2 meisjes
( terrortrutten ), X = Ximena, Y = Yrvana, en dan hielden we de Z over, die is inmiddels benut geweest voor de hond, Z= Zelda.

Denk erom , een naam is het eerste speciale wat je je kind meekan geven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan