Naar de Nürenburgring

Bedoel je nu een van die foto\'s die hier gepost zijn?????

als je met je rechter muisknop op foto klikt en dan figuur opslaan als... kiest, dan kopieer je de foto gewoon.

Maar als je iets anders bedoelt hoor ik het wel.


Dat weet iedereen toch die een computer heeft :P ;)
Ik bedoelde eigenlijk of je nog meer vandat soort foto\'s hebt die nog niet op het forum staan.
en ook niet bij Paul ;)
 
Je ziet er trouwens wel veel in de zelfde bocht eraf gaan met auto en de motor.

Komt door de bocht die ervoor ligt, je moet de eerste bocht heel anders rijden dan je normaal zou doen om goed uit te komen voor de tweede waar dus er zoveel afgaan.
 
Ik ga mee :) :) :) Zou graag achter de wat ervarenere Ringrijders aanjakkeren aangezien ikzelf er nog nooit ben geweest...maar gaat vandezomder zeker gebeuren...
 
Hiero.....

banditzxr2.jpg


Vanuit de ardennen naartoe gereden, aan de Duitse kant van de grens wordt het asfalt toch wel een stukkie beter onderhouden. :}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vette baan om te rijden en dito gevaarlijk! Als je een datum prikt kun je bijv. een ringtaxi reserveren. Rondje meerijden met een malloot in een M5. Mijn broertje rijdt er veel. Samen met vrienden. (Impreza, supra en een 2.2 vtec prelude ja sorry geen motors) Snelheids verschil is echt gevaarlijk. Heb daar al touringcars op de baan gezien en ook busjes van een duits stucadoorsbedrijf. Alles mag zo\'n beetje de baan op als je maar betaald.
 
Komt door de bocht die ervoor ligt, je moet de eerste bocht heel anders rijden dan je normaal zou doen om goed uit te komen voor de tweede waar dus er zoveel afgaan.

Adenauer Forst *D
 
Ik had geen idee dat die baan zo lang is. Hoe lang doe je ongeveer over een rondje?

Ronderecord is iets van 7 min 44? sec, dit is al meerdere jaren niet verbeterd en gereden door een \"bejaarde\"(54 jr oid) testrijder van Metzeler, Helmuth Dähne, op een Rc 30!
\"Mijn\" snelste rondje zit boven de 9 min, dit is bij benadering daar het \"start-finisch\" gedeelte is gewijzigd en men het lange rechte stuk niet meer volgas kan/mag nemen.
Maar LEUK dat het is :} :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan