Naar de Nordschleife in augustus

Ik rijd me voorband (pirelli supercorsa SC2) al helemaal tot de rand op het klaverblad.

Netjes!

Over het algemeen zijn klaverbladen mooi schoon en vlak, ik kan je verzekeren dat je op de Nordschleife beter wat "risico-ruimte" kunt inbouwen als je nog een tijdje onder de levenden wilt blijven, bovendien is het zéér hobbelig en daardoor raak je veel eerder met van-alles-en-nog wat de grond!

Hoeveel rondjes heb je er al gereden?

René
 
Ga zondag voor het eerst.
Maar weet niet of ik de baan op ga. (ik zal toch wel gaan als ik het eenmaal zie dnek ik)
Mijn raceoverall is nog niet binnen dus mijn outfit bestaat nu uit een dianese leren broek en dianese goretex jas. Dus niet de veiligste combinatie om het circuit op tegaan.
 
Ga zondag voor het eerst.
Maar weet niet of ik de baan op ga. (ik zal toch wel gaan als ik het eenmaal zie dnek ik)
Mijn raceoverall is nog niet binnen dus mijn outfit bestaat nu uit een dianese leren broek en dianese goretex jas. Dus niet de veiligste combinatie om het circuit op tegaan.

Daar heb je gelijk, maar ze laten je wel toe met die kleding. Je moet op de Ring beschermende kleding aan hebben, anders mag je niet rijden....
 
Vergeet je niet betere tape te gebruiken Fabian, helaas is het gisteren niet gelukt, ik had die krassende voetsteunen wel willen zien vonken net als je kneesliders... ;)

René

Zelfde tape de volgens keer, alleen wat minder warm zou wel helpen :P Normaal (25 graadjes ofzo) blijft t prima zitten :)
 
Ik rijd wel achter jullie aan het 2e rondje. Als ik het zo lees kennen jullie het circuit al redelijk. (als ik bijblijf natuurlijk) De eerste ga ik zelf ff verkennen.
 
Hoe is het asfalt en de grip daar op de ouwe ring?

Plaatselijk heel mooi, plaatselijk met veel bodenwellen zoals ze in Duitsland zeggen ofwel hobbelig.

Grip als het droog is naar mijn mening goed, als de baan nat is, blijf er van af, je rijdt op IJS!!!!
 
Hmmmm ZX9 zuinig? de mijne jammer genoeg niet komt misschien door dat bos uitlaatsysteem en de afstelling. Meestal rij ik 1:12 - 1:15.
Ik heb de dopjes onder m'n stepjes er ook uitgedraaid die dingen zitten alleen maar in de weg als je op leuke bandjes rijdt. Sindsdien vondt ik het altijd wel grappig als de steppen nog aan de grond kwamen totdat ik er bijna afgesodemiterd ben doordat mijn achterband een beetje gelift werd en grip verloor.........
M'n vering staat al keihard.
Ja de Zx9 en de blade zijn altijd de fietsen met de minste grondspeling. Bij de R1 rijden ze in de racerij het carterdeksel aan de grond.

En over de Eifel: ik durf eigenlijk niet naar die weersites te kijken het is altijd zo'n negatief gelul er valt pas meer over te zeggen op 1 dag van te voren dus Vrijdag.
 
He vrienden, ik wil echt niet negatief doen hoor, maar ik ga dus naar de Ring om te rijden en niet om langs de kant te staan. Ik heb net even naar het weer gekeken, en dat ziet er allerbelabberts uit..... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

http://www.wetter.com/home/extern/location.php?type=ADD&id=242

http://wetter.rtl.de/index_ok.html


http://www.wetteronline.de//cgi-bin/regframe?3&PRG=detail&TIME=std&LANG=de&WMO=10506&ART=temperatur

Paul, stoppen met die weerberichten |( |( |( |( |( |(

Vrijdag bepalen we of we wel of niet gaan. Heeft echt geen zin om mij nu wakker te laten liggen van het weer :z :z :z
 
Paul, stoppen met die weerberichten |( |( |( |( |( |(

Vrijdag bepalen we of we wel of niet gaan. Heeft echt geen zin om mij nu wakker te laten liggen van het weer :z :z :z

Ik vind het prima, (ookal is de voorspelling zo slecht) maar krijgen we geen problemen met het hotel als we niet komen :?
 
Yep, dat vraag ik mij dus ook af....
Tuurlijk krijgen we (ik) problemen met de nichterige uitbater van Hotel Maas. Want ik heb immers gereserveerd voor Paul, Fabian, Milad (gaat niet mee), Ferry, R1Beest, Joris en ik zei de gek.

Daarom wordt het weer aangenaam weer en een mogelijkheid tot een spatje regen. En van een spatje regen gaan we echt niet dood *D

Knalluhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :9

Ik ben benieuwd wie mijn echte motorvrienden zijn ;)

Milad heeft in ieder geval aangegeven dat hij gewoon betaald als we niet kunnen annuleren :}
 
Tuurlijk krijgen we (ik) problemen met de nichterige uitbater van Hotel Maas. Want ik heb immers gereserveerd voor Paul, Fabian, Milad (gaat niet mee), Ferry, R1Beest, Joris en ik zei de gek.

Daarom wordt het weer aangenaam weer en een mogelijkheid tot een spatje regen. En van een spatje regen gaan we echt niet dood *D

Knalluhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :9

Ik ben benieuwd wie mijn echte motorvrienden zijn ;)

Milad heeft in ieder geval aangegeven dat hij gewoon betaald als we niet kunnen annuleren :}

Relax, alles komt goed (ook het weer). Dus over een paar dagen zitten we gewoon in de Eifel.

:] 8-) :] 8-) :] 8-) :] 8-)

Edit: We gaan gewoon en als de homo (=nichterig uitbater :P ) die resterende kamer gewoon verhuurd heeft dan hoeft Milad natuurlijk geen rooie cent te betalen.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk krijgen we (ik) problemen met de nichterige uitbater van Hotel Maas. Want ik heb immers gereserveerd voor Paul, Fabian, Milad (gaat niet mee), Ferry, R1Beest, Joris en ik zei de gek.

Daarom wordt het weer aangenaam weer en een mogelijkheid tot een spatje regen. En van een spatje regen gaan we echt niet dood *D

Knalluhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :9

Ik ben benieuwd wie mijn echte motorvrienden zijn ;)

Milad heeft in ieder geval aangegeven dat hij gewoon betaald als we niet kunnen annuleren :}

Waarom gaat Milad niet mee????
 
Ben net terug uit Zeeland, dagje eerder dan gepland :P :P :P !
Ik ga iig mee naar de Ring dus, weet echter niet hoe laat ik Zaterdag hier thuis wegkan i.v.m. aanbouw hiero.Er MOETEN nog een aantal dingen af :(
Maar die kamer/bed van/voor Milad neem ikkke dus :}
Ik kom dus iig nog op Zaterdag naar de Ring en vind jullie daaro wel. Zal voor die tijd hier ook nog wel ff checken!
Ennuh, niet miepen over het weer, als we niet zouden kunnen rijden, waar ik trouwens niks van geloof, gaan we het gewoon Zaterdagavond gezellig maken toch :?
 
Ben net terug uit Zeeland, dagje eerder dan gepland :P :P :P !
Ik ga iig mee naar de Ring dus, weet echter niet hoe laat ik Zaterdag hier thuis wegkan i.v.m. aanbouw hiero.Er MOETEN nog een aantal dingen af :(
Maar die kamer/bed van/voor Milad neem ikkke dus :}
Ik kom dus iig nog op Zaterdag naar de Ring en vind jullie daaro wel. Zal voor die tijd hier ook nog wel ff checken!
Ennuh, niet miepen over het weer, als we niet zouden kunnen rijden, waar ik trouwens niks van geloof, gaan we het gewoon Zaterdagavond gezellig maken toch :?

Ja Martin, net als bij de Yamaha Advanced Riding Course, zuipen tot diep in de nacht :? :? :?

Maar toen moesten we de volgende dag toch ook rijden :? :? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan