Naar de Nordschleife in augustus

PaulR1

MF veteraan
19 jan 2002
3.899
67
Weert
Wanneer gaan we weer naar de Nurburgring Nordschleife?

11 augustus

18 augustus

25 augustus

Of alle 3 de dagen???????

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Als ik al die verhalen hoor en foto`s zie van de heen / terug reis kruipt het :9~ ...
Ik zou echt graag een keertje mee willen rijden als er weer een langzame groep zou gaan. Het probleem is niet dat ik niet kan sturen 8-) , maar ik heb maar 25 KW onder me kont en dat schiet niet echt op.
Dus ff een serieuze vraag:
-Zou ik jullie kunnen bijhouden, of ben zou ik jullie kwijt zijn bij de beste mogeloijkheid dat het gas erop kan gaan ?
-Wat zijn de topsnelheden en de `normale` snelheiden die gereden worden, bij de langzamere groep dan ?
 
'K probeer iig alle 3 de datums/data mee te gaan :}
Iig wil ik de 11-de mee, heb ik nog vakantie *D
12-08 rij ik iig óók op Zolder!! :} :] dus kan ik ff lekker warmrijden oppe Ring!
Andere datums gaat in overleg met de thuisbasis!

Zie jullie iig nog verschijnen?????????..Nappie ook hè!!!
 
Ja, langzame groep hiero.. 8-)

Hou langzame groep maar op sportief toeren...
Dus niet met 170 blind een bocht inknallen en ook
geen 120(+) in de dorpjes...

gewoon lekker doorrijden.. :] :] :]
 
Ik ga niet mee... want om een vrouw mee te nemen op sleeptouw dan tel er maar 2 uur bij op he voordat je er bent ;)
 
als ik in NL ben ga ik mee. ik heb nu mij RD eindelijk onder kontrole in de bochten. nieuwe bt's en afgestellde veering. dan gaan we lekker racen. })

2Stroke power!
 
Wat denken jullie van gewoon een weekend in Juli...... Augustus is nog zo ver weg :( :(

Gewoon als het op een Zaterdagochtend mooi weer is en de vooruitzichten voor Zondag redelijk zijn.
Dan er heen scheuren, overnachten en Zondag weer terug. lijkt mij een strak plan.
 
Ook wij zouden weleens willen kijken op de Nordschleife. Nog nooit geweest, doe ook maar langzame groep denk ik. Hoelang rijdt je er eigenlijk op?
 
Of laptop met GSM :? :? :?

Is belachelijk duur, vertelde m'n chef me nadat ik een paar weken geleden een uurtje of 2 op 't forum had zitten spelen op die manier. Geloof dat 'ie er niet echt blij mee was :j

De 18e komt voor mij 't beste uit.
(8 augustus Assen, 12 augustus Zolder als ik vrij kan krijgen, en om dan de 11e ook nog naar de Ring te gaan.......)

Etienne
 
Het word verdorie(oei ;) )steeds in de buurt van mijn tentamens gepland!
19 aug heb ik ze al weer , daarom voor 11 gekozen.
Net als vorige keer trouwens , kon ik daarom ook al niet mee.Dan maar hopen dat t dit keer wel lukt :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan