Naar de Nordschleife op 26 mei

O ja ..voor Helldesker... hopelijk heb je een geslaagde verjaardagsviering achter de rug!



Want meegaan had zekers de moeite waard geweest :P
 
Op zondag 26 mei 2002 20:40 schreef Mar1tin het volgende:
O ja ..voor HELLdesker... hopelijk heb je een geslaagde verjaardagsviering achter de rug!



Want meegaan had zekers de moeite waard geweest :P
;(
 
Jongens niet treuren, volgens mij liegen ze alsog het gedrukt staat. :j

Hier het echte verhaal:
1. De hele dag regen, alsof het met bakken naar beneden kwam. Nat tot op het ondergoed.
2. De Nordschleife is door wateroverlast de hele dag gesloten geweest.
3. Allemaal 3x door de lasergun gepakt.
4. Lekke band gehad.
5. Met motorpech stop gestaan.
6. Zonder benzine gestaan.
7. Iedereen kwijt geraakt.
8. De hele dag vorst gehad, zelfs tot -20 graden. Niet om uit te houden in dat natte pak. Ben bevroren.
9. De banden bleven ijskoud, totaal geen grip. Zelfs als de motor op de zijstandaard stond begonnen de bandjes al te glijden.
10. Vond er geen bal aan.
11. NOOIT MEER!!!!

Nou jongens ik had gehoopt een dergelijk vehaal te lezen, maar achteraf was ik er al bang voor. :( Leuk dat jullie een fijne dag hebben gehad. :]

Maaaaarreeee ik @^%#*&^#@&(*(^$#^%&* baal als een stekker dat ik thuis gebleven ben. :(

En ik kijk #%$&(^E$@#%^&*($@##%&*( NOOIT meer naar de weersvoorspelling. :j :j :j
 
Jongens niet treuren, volgens mij liegen ze alsog het gedrukt staat. :j

Hier het echte verhaal:
1. De hele dag regen, alsof het met bakken naar beneden kwam. Nat tot op het ondergoed.
2. De Nordschleife is door wateroverlast de hele dag gesloten geweest.
3. Allemaal 3x door de lasergun gepakt.
4. Lekke band gehad.
5. Met motorpech stop gestaan.
6. Zonder benzine gestaan.
7. Iedereen kwijt geraakt.
8. De hele dag vorst gehad, zelfs tot -20 graden. Niet om uit te houden in dat natte pak. Ben bevroren.
9. De banden bleven ijskoud, totaal geen grip. Zelfs als de motor op de zijstandaard stond begonnen de bandjes al te glijden.
10. Vond er geen bal aan.
11. NOOIT MEER!!!!

Nou jongens ik had gehoopt een dergelijk vehaal te lezen, maar achteraf was ik er al bang voor. :( Leuk dat jullie een fijne dag hebben gehad. :]

Maaaaarreeee ik @^%#*&^#@&(*(^$#^%&* baal als een stekker dat ik thuis gebleven ben. :(

En ik kijk #%$&(^E$@#%^&*($@##%&*( NOOIT meer naar de weersvoorspelling. :j :j :j

Laat ik nou net DÁÁR wel naar gekeken te hebben! })
En de radarbeelen van vanmorgen ! :}
 
je zult zien de 9e: mooi weer voorspelt, komen wij daar aangekakt, zeikt t met bakken uit de lucht :+


jullie hebben mazzel gehad, baal ervan dat ik ook niet ben geweest :(
 
je zult zien de 9e: mooi weer voorspelt, komen wij daar aangekakt, zeikt t met bakken uit de lucht :+


jullie hebben mazzel gehad, baal ervan dat ik ook niet ben geweest :(

Tja, om met een slogan van een vaag Forumlid te eindigen......................
POEP gebeurt!
:P :P :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan