Naar de Nordschleife op 26 mei

PaulR1

MF veteraan
19 jan 2002
3.899
67
Weert
Zo, 10 mei Zolder hebben we gehad. :) Heerlijke dag gehad. 8-)

26 mei zouden we naar de Nordschleife gaan. Wie gaat er, mits het weer goed is, nou mee? :?

Svp hier of in het motorforum reageren, niet op beide. :?

Een heerlijk dagje ....


:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ik ga niet mee. Ik zit dan lekker met mijn zwangere chick op Rhodos }) }) }) }) }) }) }) }) })


O'ja ik ga op Moederdag :j ;) naar de Ring *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D
 
...Mocht er interesse zijn om die dag ook naar
de Ring af te zakken maar ben je nog niet zo
overtuigd van je capaciteiten en hoeft 200+ van
jou ook niet om het leuk te hebben, meld je dan
ook ff hier.

Misschien kunnen we als langzamere groep apart die
dag richting Ring gaan. Ik ben er afgelopen
donderdag geweest en het was werkelijk hemel op
aarde. :} :}
 
Ik zie het ook wel zitten, maar be er nog nooit geweest en heb dus ook geen idee hoe hard ik daar kan gaan. Met 200+ heb ik in ieder geval geen moeite, hoe harder hoe beter.
 
De 26e kan ik niet, maar ik wil wel een keer mee. In de niet-rijders c.q. langzame groep dan wel te verstaan, ik vind de Ring nog een stapje te ver voor mij... ik heb al één crash in een auto meegemaakt, genoeg reden om er met de motor niet te gaan rijden.
 
ik ga mee, maar ik ga wel weer met de auto en een trailertje dus k zie jullie daar dan wel....(als t weer goed is dan tenmisnte!) ik zal er zijn vanaf een uurtje of 9 half 10 ´s morgens *D

Mzll
 
Ik wil wel mee,

Ik wil wel voorrijden voor de langzame groep.

Als we bijv. ergens afspreken met z,n alle en dan ff lullen e.d. en dan in 2 3 of meer groepen naar de Ring.

FF door Aachen en dan de 258 op :} :} :}
 
Ik zie het ook wel zitten, maar be er nog nooit geweest en heb dus ook geen idee hoe hard ik daar kan gaan. Met 200+ heb ik in ieder geval geen moeite, hoe harder hoe beter.


Dat moet je als nieuwe rijder op de
Ring dus NIET doen/denken want dan rij je jezelf gegarandeerd de PLEURUS,KAPOT en MUERTE.

Klinkt hard maar t is zo.
Als je bv op Assen de bocht mist grindbak, op de RING een muur ipv grindbak
 
Wil zeker een keer mee als newbie als is het alleen maar voor de rit daar naar toe. :]
Weet nog niet of ik me Yos :} eraf ga schroeven en de standdaard pijp :j erop zet.
Gixxerday is dan geweest en als het goed is zit er dan een nieuwe achterslof op.
Count me in dus!
 
Zo ga ik altijd A2 - a76 ri Aachen wordt A4 2e aflslag -in Aachen de Aussenring - CorniliMunster en dan B258.

Tuur als je alleen gaat voor de rit ernaar toe dan kan die Yosh best hoor, alleen de geluidscontrole op het circuit wordt dan lastig,
gewoon in z'n 1 zo min mogelijk toeren door het poortje.
 
Laatst bewerkt:
Zo ga ik altijd A2 - a76 ri Aachen wordt A4 2e aflslag -in Aachen de Aussenring - CorniliMunster en dan B258.

Tuur als je alleen gaat voor de rit ernaar toe dan kan die Yosh best hoor, alleen de geluidscontrole op het circuit wordt dan lastig,
gewoon in z'n 1 zo min mogelijk toeren door het poortje.

1. A44 afslag Brand zo de B258 op.

2. Je wordt direct na het poortje al gecontroleerd :r Bijna iedereen :(
 
Sorry hoor, kwist niet dat je kwaad werd ;(

eehh...was ook niet kwaad, misschien idd een ;)
moeten plaatsen voor betere intonatie..

Maar ehh, las ik nu van jou dat je donderdag
richting Klimmen bent gereden? :?
Heb ik slecht nieuws voor je, waarschijnlijk
hebben ze als gekken lopen flitsen die dag in
die omgeving.. :r ;(
 
1. A44 afslag Brand zo de B258 op.

2. Je wordt direct na het poortje al gecontroleerd :r Bijna iedereen :(

laatste keer dat ik er was werd er niet veel gecontroleerd, de week ervoor weer wel....je moet gewoon geluk hebben...ik ben met mn herriepijp gewoon op de koppeling door t poortje gereden *D ....of je kunt gewoon staan wachten tot er ff niemand bij t poortje staat, en dan snel erdoorheen.....als je maar zorgt dat je ook niet op t parkeerterrein als een gek loopt te gassen, want dan houden ze je in de gaten
 
Zoals je al weet Paul heb ik daar een huisje gehuurd dus ik ben daar al aanwezig echter door de bekende reden :r zonder motor maar ik kom wel kijken als jullie daar gaan rijden. Maak dan wel een paar leuke filmpjes moet je dan wel zeggen welke lokatie mooi is om te filmen...........

Tot de 26ste

gR1d
 
eehh...was ook niet kwaad, misschien idd een ;)
moeten plaatsen voor betere intonatie..

Maar ehh, las ik nu van jou dat je donderdag
richting Klimmen bent gereden? :?
Heb ik slecht nieuws voor je, waarschijnlijk
hebben ze als gekken lopen flitsen die dag in
die omgeving.. :r ;(

Kwas met de auto (ouwe lui mee)heb me nagenoeg overal aan de snelheid gehouden (of lager door die k*t files) dus ik hoop geen CJIB :j envelop in de bus te krijgen
 
Had me in het vorige (andere?) topic al aangemeld om voor te rijden.
Vanaf Aken eerst binnendoor en voorbij Schleiden pas de 258 op.
 
Had me in het vorige (andere?) topic al aangemeld om voor te rijden.
Vanaf Aken eerst binnendoor en voorbij Schleiden pas de 258 op.

Dit is idd een hele mooie alternatieve route! :}
Scheelt een stuk in afstand en is vooral in het begin mooier om te rijden! :9~
Ikke stem voor iig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan