Naar de Ring - interesse in het noorden?

Op vrijdag 09 mei 2003 15:02 schreef Hellracertje het volgende:Nou opletten doen ze niet echt! Gebruik je Ex-mod invloeden eens jij :P
Die invloed reikt niet ver meer ben ik bang. :+

Cool, hoop dat we beter weer hebben dan jullie vorig jaar! ;)
Ja.... nog nooit zoveel water gezien als toen. ;(

Ik heb er zin in. *D (maar eerst zin in vanavond :9 )
 
OK, door een ongelukje (m'n GSX-R is waarschijnlijk toto) vrees ik dat ik er dit weekend niet bij kan zijn. :(

Indien ik toch nog iets weet te regelen (wil wel zelf rijden, achterop bedank ik voor :P ) ga ik uiteraard mee. :)
 
OK... :(

Hoe zit het nu met...

Rene
Rage
Hellracertje
6gear

Als er niemand overnacht (tenslotte wel gezellig...) weten wij niet of wij wel gaan...
 
Ik krijg zo'n vermoeden dat dit allemaal niet doorgaat.... ;(
;(

Ik had met Hellracertje een kamer, iemand die mijn plek wil overnemen? Overleg dan maar ff met Hellracertje, anders annuleer ik deze kamer bij Sliders Guesthouse.
 
;(

Ik had met Hellracertje een kamer, iemand die mijn plek wil overnemen? Overleg dan maar ff met Hellracertje, anders annuleer ik deze kamer bij Sliders Guesthouse.

Kan je niet ff wat met je dealer regelen? Als de motor TL is en je wilt voor de 1000 gaan (toch een leuke order voor de dealer) moet je proberen voor het weekend een leenmotor mee te krijgen. Is mij ook gelukt voor m'n Pfalz-weekend na mijn ongelukje. Kreeg 4 dagen de FJR mee en heeft me niest gekost...gewoon deel van de afspraak bij aankoop nieuwe motor.
 
Kan je niet ff wat met je dealer regelen? Als de motor TL is en je wilt voor de 1000 gaan (toch een leuke order voor de dealer) moet je proberen voor het weekend een leenmotor mee te krijgen. Is mij ook gelukt voor m'n Pfalz-weekend na mijn ongelukje. Kreeg 4 dagen de FJR mee en heeft me niest gekost...gewoon deel van de afspraak bij aankoop nieuwe motor.
Het wordt geen 1000 hierna en zeker geen nieuwe motor (kan ik niet betalen ;( ), dus een 2e handsje. :) Ik hoop die 2001 Gixxer 600 die hij heeft staan, maar alles hangt ff af van het bedrag waarmee de verzekering over de brug komt en ik weet ook nog niet eens zeker of hij wel TL is. :? Als ik die 2001 koop moet ik zelf ook even zien hoe ik met de financien uitkom, was niet helemaal gepland om nu een andere motor te kopen. :) Misschien koop ik eerst ook wel weer een SRAD maar ik zal vanmiddag eens bellen...
 
Ik moet mezelf helaas ook afmelden, mijn stage begeleider kwam op het heldere idee om op maandag 19 mei langs te komen op mijn stageplek :(
Maar daar moet toch wel even aanwezig zijn '(
Jammer maar helaas!
 
Voor ons valt het wel mee hoor. Het is voor jou veel erger! Heb je al iets gehoord van de schade-expert? En er komt zeker een andere keer :)
 
Voor ons valt het wel mee hoor. Het is voor jou veel erger! Heb je al iets gehoord van de schade-expert? En er komt zeker een andere keer :)
Vrijdag komt deze bij m'n dealer en morgenavond brengen we de motor erheen. Dan hopelijk snel het geld van de verzekering en snel een andere. Net onder werktijd al even bij Motoport wat folders enzo opgehaald. ;) Ik wil weer rijden. :]
 
* Kick *

Zoals wel bekend heb ik weer een andere motor gekocht en ik verwacht dat ik die binnen 2 weekjes wel heb (ligt aan de verzekering). Ik las in een ander topic dat de Ring komende 2 weken dicht is.

We moeten ff een nieuwe datum prikken dus, wil asap daar eens heen. :} Roep eens wat...
 
* Kick *

Zoals wel bekend heb ik weer een andere motor gekocht en ik verwacht dat ik die binnen 2 weekjes wel heb (ligt aan de verzekering). Ik las in een ander topic dat de Ring komende 2 weken dicht is.

We moeten ff een nieuwe datum prikken dus, wil asap daar eens heen. :} Roep eens wat...

WAT

Datum?? Geen idee, juni gaat voor mij niet lukken, daarna kan ik wel weer mee! :]
 
WAT

Datum?? Geen idee, juni gaat voor mij niet lukken, daarna kan ik wel weer mee! :]
Datum uiteraard... op de site van Paul staan de openingstijden: http://www.motorcycle-nl.net/interest.htm

15 Juni ofzo ff kijken? Is de Ring de hele dag open... of een weekje later, op de 22e? Zal voor mij deze keer lastiger worden denk ik om een maandag vrij te krijgen, ivm. de vakanties hier op het werk. Willen we wel/niet overnachten?
 
15 juni zou in principe wel kunnen, die dag komen Rage en ik hoogstewaarschijnlijk weer terug uit Italië. Dus we zouden op de terugreis wel ff aan kunnen waaien :)
 
15 en 16 juni kan ik wel geloof ik. De 22e kan ik niet, zit ik in de HMH.
Als er een datum vast staat misschien ff een nieuwe topic openen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan