Naar de Ring - interesse in het noorden?

Oke: ik het liefst 18 en 19 mei maar als het 17 en 18 mei wordt ga ik ook wel mee denk ik :)
Okee dan, de Ring is open van 13:00 tot 19:30 op 19 mei dus dat is ook een idee.

Ik wil best vrij vragen die dag.... :) Wel lekker rustig dan inderdaad, dat spreekt mij ook wel aan. Ik zet deze optie er ff bij in het overzicht.
 
Okee dan, de Ring is open van 13:00 tot 19:30 op 19 mei dus dat is ook een idee.

Ik wil best vrij vragen die dag.... :) Wel lekker rustig dan inderdaad, dat spreekt mij ook wel aan. Ik zet deze optie er ff bij in het overzicht.

Dan die dag...

Al is natuurlijk maandag en dinsdag nog beter... kan je de hele middag en avond rijden op maandag terwijl je daar dan 's ochtends heen rijdt. Dinsdag nog ff een leuk parkoersje rijden in de Eiffel en dan weer moe maar voldaan weer huiswaarts... met een goede score wat km's betreft :P ;)
 
Nee nee, het is nog steeds de bedoeling dat we 2 dagen gaan, 1 dag heen, ergens overnachten en de volgende dag naar de Ring. :)

Het enige wat nog niet zeker is, is het weekend wanneer we gaan.

Ik heb reactie gehad van Sliders Guesthouse, ze hadden nog wel kamers vrij maar om zekerheid te krijgen raadde ze aan om wel redelijk op tijd te reserveren. Tis 25 euro per persoon per nacht, en da's inclusief ontbijt. Niet duur dus...
O, d`oh te snel gelezen.
Ik hou het voorlopig op de 10de. Wel onder voorbehoud. Week later kan ik niet ivm tentamens. Moet nog ff het week checken en de centjes tellen. Laat je ff weten wanneer je gaat reserveren of moet ik het zelf doen. Zijn het btw eenpersoonskamers
 
Sliders Guesthouse:
Hello,

We have double and triple rooms(all single beds) available on the 3rd and on the 11th we have 6 double and triple rooms available. The price is 25 euros per person per night including breakfast. Please let us know as soon as possible if you would like me to reserve any rooms for you. Thanks for checking with us and we hope to hear from you again soon. Visit our website at www.slidersguesthouse.com

Regards,

Suzan
Die datums kloppen dus niet geheel meer maar ik neem aan dat een week later ook geen probleem voor hen is...
 
OK, ik ga knopen doorhakken :P , het wordt 18 / 19 mei dat we naar de Ring gaan vanuit het noorden! :) Dus zondag 18 mei die kant op, daar ergens overnachten, en maandag 19 mei op de Ring zelf rijden en daarna terug naar huis.

Verder zit ik er nog stiekem over te denken om 11 mei ook naar de Ring te gaan maar dat weet ik nog niet zeker, evt. mensen die mee willen? Dat doe ik dan wel in 1 dag denk ik, op en neer...
 
OK, ik ga knopen doorhakken :P , het wordt 18 / 19 mei dat we naar de Ring gaan vanuit het noorden! :) Dus zondag 18 mei die kant op, daar ergens overnachten, en maandag 19 mei op de Ring zelf rijden en daarna terug naar huis.

Verder zit ik er nog stiekem over te denken om 11 mei ook naar de Ring te gaan maar dat weet ik nog niet zeker, evt. mensen die mee willen? Dat doe ik dan wel in 1 dag denk ik, op en neer...

Denk dat ik wel kan, maar zeker weet ik het nog niet! Hangt ook een beetje van de pleuro's af! ;)

11 Mei kan ik iig niet, mag de 12e hulp monteurtje spelen op zolder *D
 
Ik hak dan af, moet echt me tentamen halen anders trappen ze me eruit.
Jammer.
Jammer Mich.... maar misschien ga ik 11 mei ook wel, hangt ff van het weer af en of er nog meer hier uit het noorden meerijden, misschien kun je dan mee? Heb 11 mei nog even laten staan in het overzicht.
 
Jammer Mich.... maar misschien ga ik 11 mei ook wel, hangt ff van het weer af en of er nog meer hier uit het noorden meerijden, misschien kun je dan mee? Heb 11 mei nog even laten staan in het overzicht.
Oke, volgensde keer dan maar.
Als je de 11de gaat ga ik misschien wel mee, maar dat kan nog op het laatste moment beslist worden.
 
Laatst bewerkt:
OK, ik ga knopen doorhakken :P , het wordt 18 / 19 mei dat we naar de Ring gaan vanuit het noorden! :) Dus zondag 18 mei die kant op, daar ergens overnachten, en maandag 19 mei op de Ring zelf rijden en daarna terug naar huis.

Verder zit ik er nog stiekem over te denken om 11 mei ook naar de Ring te gaan maar dat weet ik nog niet zeker, evt. mensen die mee willen? Dat doe ik dan wel in 1 dag denk ik, op en neer...

NEEEH!!!

Doe alsjeblieft het weekend van 10 mei.....

Dat andere weekend kan ik niet mee. Ik bedoel: mag ik niet mee. :( Is m'n trouwdag en dan moet ik een weekendje Kurhaus in Scheveningen doorstaan..... Ga natuurlijk liever naar de ring }) maar als ik dat doe heb ik een echtscheiding ben ik bang.....

Dus ehhhh.... ik begrijp natuurlijk dat je het niet alleen voor mij in een ander weekend plant... Maar is een POLL niet een goede manier om erachter te komen wat voor datum de voorkeur van anderen geniet?? Een maandag lukt me zowieso niet want ik heb geen vakantiedagen meer in te delen.
 
NEEEH!!!

Doe alsjeblieft het weekend van 10 mei.....

Dat andere weekend kan ik niet mee. Ik bedoel: mag ik niet mee. :( Is m'n trouwdag en dan moet ik een weekendje Kurhaus in Scheveningen doorstaan..... Ga natuurlijk liever naar de ring }) maar als ik dat doe heb ik een echtscheiding ben ik bang.....

Dus ehhhh.... ik begrijp natuurlijk dat je het niet alleen voor mij in een ander weekend plant... Maar is een POLL niet een goede manier om erachter te komen wat voor datum de voorkeur van anderen geniet?? Een maandag lukt me zowieso niet want ik heb geen vakantiedagen meer in te delen.
Wie gaat er nou ook trouwen? :+

Maaruhmz... meesten kunnen dat weekend wel en op maandag is Ring lekker rustig, heeft toch onze voorkeur wel.... maar zoals ik gepost heb gaan we misschien ook op 11 mei, dus dan zou je gewoon meekunnen. :P
 
Hmm.. ik zie dat het vraagteken achter mijn naam is weggehaald...
morgen maar es ff vrij regelen dus...
 
Damn het begint bij mij een beetje te kriebelen, Klees elke keer al die verhalen en fotos. Kheb alleen het probleem dat het voor mij toch wel heel erg ver is. (hoorn). Kweet nie of er meer uit deze buurt meegaan. En dan heb ik nog ouders die wat moeilijk doen.
Is daar gewoon een hoteltje in de buurt waar jullie overnachten??
En paul als ik meega mag ik dan achterop *D lijkt me echt Te gaaf.
 
Damn het begint bij mij een beetje te kriebelen, Klees elke keer al die verhalen en fotos. Kheb alleen het probleem dat het voor mij toch wel heel erg ver is. (hoorn). Kweet nie of er meer uit deze buurt meegaan. En dan heb ik nog ouders die wat moeilijk doen.
Is daar gewoon een hoteltje in de buurt waar jullie overnachten??
En paul als ik meega mag ik dan achterop *D lijkt me echt Te gaaf.
Je kunt met ons meerijden :) (als je eerst ff via afsluitdijk rijdt) of anders gaan er vast wel anderen via Amsterdam ofzo...

Wij overnachten daar, dat is de bedoeling. Sliders Guesthouse wordt het waarschijnlijk, zal vandaag of morgen ff mailen om te reserveren. 25 Euro per persoon per nacht, incl. ontbijt, niet duur dus.

En ouders? Tja, daar kan ik je ook niet mee helpen. :P Heb ik gelukkig geen last meer van. O-)
 
Ik wil ook mee!

Willen en kunnen is natuurlijk iets heel anders he. Ik ga volgende week effe kijken of ik dan niks speciaals heb (oefening ofzo) en dan wil ik graag mee. Waarom gaan we niet op zaterdag/zondag?
 
Ik wil ook mee!

Willen en kunnen is natuurlijk iets heel anders he. Ik ga volgende week effe kijken of ik dan niks speciaals heb (oefening ofzo) en dan wil ik graag mee. Waarom gaan we niet op zaterdag/zondag?
Omdat op maandag het lekker rustig is... en zeker voor die Ring-rookies als ons is dat wel aan te raden zegt men. :+

Hoop dat je kunt! :)

Op woensdag 30 april 2003 23:14 schreef 6Gear het volgende:blablablabla :+
Ik hou ook van jou. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan