Naar de Ring - interesse in het noorden?

Misschien handig om de topictitel te wijzigen... strekking is anders geworden (of mogen alleen lui uit het Noorden meegaan de 18e en 19e :P )
 
Iedereen komt uit "het noorden".

ja ja, denk daar maar even over na..

;-)

(hint: tov de menzen die ten zuiden van je wonen)

Dusz we gaan lekker gezellie met zijn allen...

:+
 
Jullie hebben gelijk...

Hebben we nog moderators over die het nog doen? :P Wil iemand ff de titel veranderen in "Naar de Ring - het noorden en de rest van NL"? :9

Gezellig... :)
 
Ik kom de 18e 's middags wel ff kijken met koekblik (waarvandaan ik naar Frankfurt rij voor een beurs.)

Als er nog mensen zijn die met spullen zitten die ze liever niet op de motor door Duitsland meesleuren dan kan ik die eventueel met de auto meenemen. De 19e kan ik 's avonds eventueel weer spullen oppikken (kom dan vanuit Frankfurt). Ik ben de 22e weer terug in Duiven bij Arnhem ;)

EDIT: Was even vergeten dat ik de 18e nog andere verplichtingen heb '(
 
Laatst bewerkt:
Jullie hebben gelijk...

Hebben we nog moderators over die het nog doen? :P Wil iemand ff de titel veranderen in "Naar de Ring - het noorden en de rest van NL"? :9

Gezellig... :)

Op donderdag 01 mei 2003 09:19 schreef Revolution het volgende:Ik was nog niet helemaal wakker :Z , maar je hebt gelijk. ;)

18/19 mei ook ff in de titel aub, hoop dat er een moderator ff dit ziet.


:^ Ik roep effe mee.... Mag het astublieft lieve modjes van mf? :+
 
Het wordt druk die dag :)
Op dinsdag 29 april 2003 18:45 schreef ZXRené in Nordschleife 19 mei?:
Wie heeft er zin om op maandag 19 mei naar de Nordschleife te gaan???
Op verzoek een lijstje van de mensen die mee willen gaan:
Jedi
PaulR1
Fabian
Pimmet
Capoeirist
Voske
-=EB=-
Saimonie
Revolution (en consorten?)
Haga-San
DesmoDude
Twisted Paul

....klopt da een bietje???
 
@ Rev: Ga je voor iedereen reserveren in Sliders Guesthouse of moeten we het zelf regelen? Anders ga ik straks ff bellen namelijk :)
 
@ Rev: Ga je voor iedereen reserveren in Sliders Guesthouse of moeten we het zelf regelen? Anders ga ik straks ff bellen namelijk :)
Omdat hier in het Noorden vele geinteresseerden zijn maar nog niemand volledig zekerheid kon geven op Hellracertje na heb ik een 2 persoonskamer gereserveerd net per mail.

De rest zal zelf ff contact moeten opnemen met Sliders Guesthouse (slidersguesthouse@hotmail.com) om wat te reserveren! Ga niet reserveren voor iedereen, straks komen er mensen niet opdagen, zijn er wel kamers gereserveerd en kan ik ervoor opdraaien. :)
 
[me]superfrog is verslaafd. Wil mee.
[/me]


Maar ik weet nog niet in hoeverre de maandag een probleem gaat worden. Ik denk dat het waarschijnljiker is dat ik op zaterdag kom en de zondag weer wegga. En ik stel nog niks vast, ik laat het ook een beetje afhangen van het weer.
 
Geen idee? :?

Alleen Hellracertje en ik gaan zeker weten uit het noorden (uiteraard onder voorbehoud van het weer), en jij FC plus Spider.

Verder nog geen definitieve toezeggingen gehad? :? Wel velen die waarschijnlijk wel of misschien wel gaan maar nog weinig die het zeker weten.

Nou ja, we'll see maar het schiet al mooi op. :)
 
Ik heb vrij gevraagd, morgen ff kijken of ik het ook gekregen heb.
Laat je wel weten per SMS.
 
Ik kom dan wel uit het Zuiden, maar ik ga toch 8-)

:^

Maar eehh... Wat zijn nu concreet de plannen? :)
(Hoe, wat, waar, hoe laat enz enz. Ik zou eventueel de 18e wel mee willen rijden, maar het ligt eraan waar en hoe laat jullie de grens overgaan).

En als ik vrij krijg en het weer is okok ga ik de 19e weer :] :) 8-) .
 
Ik denk dat Fastcruiser en ik vanuit Utrecht over de snelweg naar Heerlen rijden en van daaruit binnendoor gaan richting de Nordschleife en het hotelletje.
 
Even voor de duidelijkheid. De 11de ga ik niet mee. Ga toch liever in een hotel en de 19de kan ik niet..
 
Terug
Bovenaan Onderaan