Naar de Ring op 21 september...WIE?

Bart Scheepers

Die hard MF'er
11 mei 2002
274
2
Roermond
Daar gaan we weer....wie gaat er mee naar de Ring komende zondag?? Het weer is goed en de baan de hele dag open!! 8-)

Gaan we weer een lekker stukie sturen.. :] :P
 
Bartje, bartje, bartje ... de 21e is toch ook die mega meeting! wie gaat er dan op zo'n dag naar de Ring? je kan toch veel beter naar die meeting gaan .. dichter bij en veeeeeeeeeeeeeel leuker :+
 
Mooi, iedereen naar die Meeting, hebben wij de Ring voor ons zelf! Jippie *D

Ik ben er, misschien met motor, misschien niet..es kijken hoe mn zin is :+
 
Het kriebelt wel weer... :]

Wil ook nog eens een keer met de auto komen kijken eigenlijk..mja, met zulk mooi weer ga ik wel twijfelen..auto/motor/auto/motor/auto/motor/auto/motor :? O-)
To ring, or not to ring...
 
Ben er nog nooit geweest en het lijkt me eigenlijk wel leuk om mee te gaan. Zal een leuke locatie zijn voor een first knee down he.

Zijn er nog luitjes uit friesland die die kant op gaan??? Ik wil , onder voorbehoud, wel mee dus.

greetz

JuMPeR
 
Op vrijdag 19 september 2003 17:20 schreef Jumper het volgende:
Ben er nog nooit geweest en het lijkt me eigenlijk wel leuk om mee te gaan. Zal een leuke locatie zijn voor een first knee total down he.

Zijn er nog luitjes uit friesland die die kant op gaan??? Ik wil , onder voorbehoud, wel mee dus.

greetz

JuMPeR

|(
 
Haha leuk hoor. Je verveelde je neem ik aan????
Joris bedoelt:

De Ring is niet de plek om die "kunsten" voor de eerste keer te beoefenen. Probeer eerst maar es een rondje zonder schade te rijden :+

(voel je niet aangevallen please, ken je niet, dus weet niet hoe je rijdt, maar de Ring is niet vergevingsgezind kan ik je zeggen)
 
Het was inderdaad een hele directe van Joris, maakt ook verder niet uit he. Maar ik moet zeker nog veel leren en zal als ik op de Ring ben natuurlijk ook niet domme dingen uithalen. Maar nogmaals, het lijkt mij dus leuk om er eens een keer heen te gaan. Eens moet de eerste keer zijn he. En inderdaad, eerst ff de baan leren kennen en dan zien we wel verder he. Knee down's komt vanzelf wel eens.

Wederom als er mensen uit de buurt heen gaan, laat het me weten, als de plannen niet wijzigen wil ik wel met een groepje mee die kant op.
 
En inderdaad, eerst ff de baan leren kennen en dan zien we wel verder he. Knee down's komt vanzelf wel eens.
ff de baan leren kennen duurt ongeveer 80 rondjes, dan raak je er de weg niet meer kwijt...dus das zon 80 x 10 minuten= 800 minuten = 13,33 uur. Oftewel 1728 km :P Zo snel leer je m niet kennen, vergeet dat niet :)
Wederom als er mensen uit de buurt heen gaan, laat het me weten, als de plannen niet wijzigen wil ik wel met een groepje mee die kant op.
Als je niemand vind uit jou buurt dan kun je altijd naar Weert rijden, daar vertrekken er altijd wel een paar richting de Ring :)
 
Ja, ik kan wel eens lomp uit de hoek komen :P (maar niet zo lomp als Max O-) )

See you at the Ring :)
 
Ach ja, het hoort er allemaal bij he. Maakt niet uit Joris. Ik hou het even in de gaten en anders geef ik nog wel weer een gil, mocht ik alleen richting Weert gaan.

Btw, doet een newbee op de ring er 10 minuten over, is nog niet zo'n slechte tijd he.
 
Ach ja, het hoort er allemaal bij he. Maakt niet uit Joris. Ik hou het even in de gaten en anders geef ik nog wel weer een gil, mocht ik alleen richting Weert gaan.

Btw, doet een newbee op de ring er 10 minuten over, is nog niet zo'n slechte tijd he.

Ik weet nog absoluut niet of ik ga ... maar de kans bestaat :)

De eerste keren zul je er wel >12 minuten over doen. En dat is geen schande...
 
Ik zal nog steeds wel rondjes van >12 rijden.. Ik kom ook voor de omgeving he...beetje sightseeing weet je.. :+ ;)
Kheb er nu 12 rondjes gereden, en voor mij ist ook iedere keer weer rustig aan..sommige punten herken je steeds makkelijker, dat wel..maar het blijft voorzichtig rijden.. En die knee-down zet maar uit je hoofd de 1ste keer.. :]

Maar weet waar je aan begint he... je zult niet de eerste zijn die er een verslaving bij krijgt... :9
 
Maar wie gaat er nu zondag?

- Bart
- Fabian
- Ik (twijfel nog tussen auto of motor..)
- ????????????????????????????????
 
Terug
Bovenaan Onderaan