Naar de Ring op zondag 13 juli ?

twisted Paul

MF veteraan
16 okt 2001
2.633
20
Zoals het er nu naar uitziet ga ik zondag 13 juli naar de Ring. :]

Waarschijnlijk ga ik met een huisgenoot die net zijn rijbewijs heeft, hierdoor zal het tempo niet al te hoog liggen. We gaan via de Ruhrsee en daarna vanaf Schleiden de B258 op. Wie gaat er mee? :]

We vertrekken vanaf Nederweert om +/- 9uur richting grensovergang Heerlen/Aken, waar we vervolgens om 10 uur richting Ring verder rijden


O ja, je mag natuurlijk ook met je eigen groepje zo snel mogelijk de b258 afraffelen om bij de Ring te komen 8-) :]

Voorlopige lijst:

Nederweert 9.00u

Bart Scheepers
Gizzmo
Silvergixx
Fffrans
tati
Helldesker
Maximum
Mar1tin
Jackass (onder voorbehoud)
Candylightningmouse


Tienbaan 10.00u

Tom (huisgenoot)
ik

--------------------------

Fabian (zal vast al op de Ring zijn 8-) )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen motor meer, maare.... denk je dat ik het met de mountainbike kan bijhouden??? Dan heb ik wel interesse....

:+
 
De afgelopen keren deden we er ook 2.5 uur over :X ...dus als je een beetje doortrapt... :P :P

Als je nu bij Fabian in de bus gaat zitten (als Fab gaat) mag je lekker op een stoel de hele dag brommers kieken, dat zal je goed doen. :)
 
Hmm, misschien ga ik wel mee...

Kijken of ik de ring deze keer wel haal :X

Het wordt iig wel rustiger aan op de B258 voor mij ;)
 
Op verzoek hebben wij nu op www.nurburgring.nl een gedeelte van het forum gemaakt alleen over motoren. O.a. PaulR1 is al regelmatig terug te vinden op onze site die sinds afgelopen zondag op gang is gekomen.

Wellicht is het ook iets voor de vaste ringers onder jullie (motor-forum is erg druk bezocht en bevat de meeste topics die niet over de ring gaan waardoor de ringtopics nogal snel verouderen) ??

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Chris

motor.jpg
 
Laatst bewerkt:
Op verzoek hebben wij nu op www.nurburgring.nl een gedeelte van het forum gemaakt alleen over motoren. O.a. PaulR1 is al regelmatig terug te vinden op onze site die sinds afgelopen zondag op gang is gekomen.

Wellicht is het ook iets voor de vaste ringers onder jullie (motor-forum is erg druk bezocht en bevat de meeste topics die niet over de ring gaan waardoor de ringtopics nogal snel verouderen) ??

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Chris




(Afbeelding)



:}
 
Ik beloof niks, maar ik heb in iedergeval wel zin om mee te gaan! Ik laat nog wat weten.

Btw vandaag gaan we ook. Om 12:00 vertrekken bij mc donalds Geleen....(als het tenminste droog blijft, maar mijn gevoel zegt van wel :D)
 
Ik beloof niks, maar ik heb in iedergeval wel zin om mee te gaan! Ik laat nog wat weten.

Btw vandaag gaan we ook. Om 12:00 vertrekken bij mc donalds Geleen....(als het tenminste droog blijft, maar mijn gevoel zegt van wel :D)

Dat wordt een gekkenhuis dan, want de Formule 1 is dit weekend op de Gp-Strecke.

De Nordschleiffe is dit hele weekende gesloten.
 
Helaas kan ik Zondag dus niet. Ik had alweer dubbele afspraken gepland. Zondag is nl love parade in Geleen en daar zou ik met een groepje heen gaan.

We gaan wel zeer binnenkort weer, want afgelopen zaterdag was super goed bevallen!
 
Helaas kan ik Zondag dus niet. Ik had alweer dubbele afspraken gepland. Zondag is nl love parade in Geleen en daar zou ik met een groepje heen gaan.

We gaan wel zeer binnenkort weer, want afgelopen zaterdag was super goed bevallen!

Trouwens...nu ik er aan denk, die loveparade is toch zondag 6juli? :? En Ringen is de 13e
 
Trouwens...nu ik er aan denk, die loveparade is toch zondag 6juli? :? En Ringen is de 13e

Ej, je hebt gelijk!!!!

Da's zeer gunstig!

Okiz, dan hoef ik alleen mijn gf nog te overtuigen. Ik ga normaal nl. altijd op zaterdag rijden omdat zij dan toch moet werken. Maar ik laat van me horen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan