Naar Frankrijk op de motor?

Maus

Rookie
22 jun 2001
7
0
Ik wil graag over 1,5 maand (begin augustus) naar Zuid Frankrijk (Middelandse Zee) op de motor. Wie weet een leuke route. goeie internetsites met informatie, tips, etc?
 
Ik ben vorig jaar naar Italië geweest via zuid frankrijk. Precieze route moet ik ff vragen aan een vriend van mij. Die reed voorop en weet de route nog wel. Was echt nice! Geloof bijna parallel aan de route du soleil. Was een 80 km/u weg maar was echt erg gaaf als je constant 120 op de klok had staan. Genoeg bochten, nieuw wegdek etc.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Frits Bolkestein op 2001-06-24 12:46 ]
 
Je knalt toch gewoon naar het zuiden, daar je tentje opzetten... en dan de buurt verkennen?

Mijn idee. Zo doe/deed ik het ook altijd... Je knalt over de PEAGE naar het zonnige zuiden en daar ga je lekker toeren...
 
Als ik jou was zou ik via de Eiffel gaan.
Oh oh wat is dat een mooi gebied zeg niet meer normaal.
Zulke mooie wegen, zulke g**le bochten echt perfect.
Ik ben er van het weekend geweest met 20 supersports en het was echt geweldig echt een aanrader voor iedereen.
 
Via de Eiffel, Zwarte Woud, Zwitserland in via Chamonix en dan naar die motorcamping in de buurt van Valence, kom je ook nog langs alle Franse skigebieden, dus veel bergen, passen, hoog ed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan