Naar het werk op de motor.

@ topicstarter: De oplossing is om na je werk via de Route Touristique terug naar huis te rijden.En als je lef hebt: probeer eens h¨¦¨¦l vroeg op te staan en rijd via bovenstaande route naar je werk toe. Zonsopgang, nog (bijna) niemand op de weg...



GE - NIE - TEN!
 
Ik amuseer me prima met woonwerk hoor:


Rustig het blok warmrijden:

ww_rustig_warmrijden.jpg


Oei, een traag en groot landbouwvoertuig voor m'n neus. Hmm, laten we de route eens wat veranderen. Of ik nu rechtdoor->rechts ga, of rechts->links maakt ook niet uit:

ww_tractor_ontwijken.jpg


Okee, blok warm. Tijd om die gaskraan eens wat verder open te draaien. Get your kicks on Route 66, euh, Empelsedijk:

ww_dijkjes.jpg


Na een kilometer of 10 dijkjes is de lol weer afgelopen, en kom ik aan bij het gebouw waar ik meestal de rest van de dag doorbreng:

ww_werk.jpg


En valt jullie ook niet iets op? Het totale gebrek aan verkeer? Om kwart over 8? Gnagna, laat de autootjes zich maar lekker verdringen in de Maaspoort of op de 'snel'weg.

Met niet al te hard rijden kost dit zo'n 25 minuten. Da's hooguit 10 minuten langer dan over de lege snelweg, en heel wat korter dan over de volle snelweg.


En voor de afwisseling heb ik nog een paar meer van dit soort routes. Door de bossen met veel bordjes 'scherpe bocht', 'slecht wegdek' en 'overstekend wild', over het platteland, en met nog meer dijkjes erin.

Voor als deze gaat vervelen })
 
hhahaha super die foto's..

Meissie2.. mijn route loopt over hele bochtige wegen , super mooi, tussen de bossen door etc. .is iedere dag genieten en tot rust komen om daar te rijden..
maarja niet op de motor })
 
Daarom ben ik maar blijven studeren :+

Tja, ik heb dan ook 6 jaar over m'n 4 jarige opleiding gedaan. Toen was het geld echt op . .


Het parcours dat ik elke ochtend rij is ook lekker. Eerst een heel stuk langs het kanaal en daarna Natuurpark Spaarnwoude door. Helaas ben ik altijd binnen 15 minuten op het :r werk.
 
Heerlijk op de brommerd naar het werk ik doe het elke dag weer het hele jaar door.En als het echt klote weer is ga ik op de citta(snorfiets)
Ik moet als ik overdrijf 5 kilometer rijden en dan ben ik er al.
MAAR op vrijdagstaat er ongeveer 200 kilometer op de dagteller dus bijna elke dag weer een rondje rijden op de heen weg en een ronde rijden op de terugweg.
HEERLIJK.
 
Terug
Bovenaan Onderaan