Naar links trekkende Intruder

MC MAGNA

Rookie
17 apr 2004
6
0
Zuidlaren
Een vriend van mij rijdt een intruder 800 (92). Hij zij dat hij niet kon rijden met losse handen, hij dacht dat het aan hem lag. Dus had ik het ook eens op zijn motor geprobeerd en inderdaad de motor trekt behoorlijk naar links.

Mijn vraag is of alle intruders dat doen, zo Nee waar dit dan aan kan liggen.

Als vast bedankt
 
Weet je toevallig of de motor een ongeluk heeft gehad? Ik wilde een keer een Moto Guzzi California III kopen en die had het zelfde probleem. Later hoorde ik via via dat-ie een ongeluk had gehad.
 
Een vriend van mij rijdt een intruder 800 (92). Hij zij dat hij niet kon rijden met losse handen, hij dacht dat het aan hem lag. Dus had ik het ook eens op zijn motor geprobeerd en inderdaad de motor trekt behoorlijk naar links.

Mijn vraag is of alle intruders dat doen, zo Nee waar dit dan aan kan liggen.

Als vast bedankt
een intruder heeft cardan dus de kans dat het achterwiel er scheef in hangt is wel erg klein, wat dus tegelijk de kans dat het een schadehok is ongeveer 100% maakt.....
 
Ik heb een Intruder 700 ('86) en die trekt een heel klein beetje naar links.

Ik kan gewoon met losse handen rijden maar als zachter rij dan 40 moet ik wel met mijn linkerknie iets tegen de tank aanduwen om hem ercht te houden.

Ik houd het zelf op schade, hij is 18 jaar oud dus hij zal vast wel een keer gevallen zijn, al dan niet rijdend.
 
draai de chromen vorkbuizen elk 90 graden linksom of rechtsom (maakt niet uit)en zet ze weer vast in de kroonplaten,je maakt er dan een voorvork met O benen of X benen van of een kruising daarvan die weer recht stuurt ,raar stuur gedrag krijg je als de ene poot tov de andere niet paralel loopt of als ze allebei een optater hebben gehad en de ene iets verder dan de ander naar achter is verbogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan