Naar MFCD vanuit ut zuiden....

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
Wie gaat er nog meer vanuit het zuiden naar MFCD :?

Kunnen we ergens een verzamelpunt afspreken om naar Lelystad te rijden......
 
Op zich ben ik wel voor, maar dan moet ik wel heel vroeg op. Als je ook nog moet verzamelen enzo.
Maar dat hele stuk alleen rijden is ook zo saai.

Hoe lang rij je er eigenlijk op vanuit Eindhoven, uurtje of twee ?
 
Op zich ben ik wel voor, maar dan moet ik wel heel vroeg op. Als je ook nog moet verzamelen enzo.
Maar dat hele stuk alleen rijden is ook zo saai.

Hoe lang rij je er eigenlijk op vanuit Eindhoven, uurtje of twee ?
Nou als we met zijn tweetjes rijden hoeven we niet echt te verzamelen.... wel :?
Ennuh wij rijden er geen 2 uur op hoor, ben maar niet bang :P
 
Ik kom uit het Zuid-Oosten (Nijmegen)
132 km en 1 uur en 35 min volgens de route planner.
Ik moet blijkbaar via Utrecht gaan.
 
als je via of uit de buurt komt van:

rotterdam
Gouda
Woerden
Utrecht
Hilversum
Huizen
Almere

kijk dan bij via r'dam!!
 
Er is dus verder niemand uit de buurt van Eindhoven die naar de MFCD gaat :?
 
Hey , ik moet ook vanuit het zuiden komen. Welleswaar niet vanuit eindhoven maar vanuit Den Bosch...daar komen jullie langsgereden denk ik zo. Heb de vorige keer dat ik naar Leystad reed al in mijn eentje gereden dus lijkt me nu wel leuk om met wat andere mee te rijden. Ik draai de A2 op bij (oprit/afrit) Veghel , dus ik weet niet of ik jullie daar ergens kan treffen. Bijvoorbeeld dat jullie bij Veghel afslaan...sta ik beneden onder viaduct te wachten kunnen we meteen weer de A2 opdraaien(kost iets van 1 minuutje ofzow) of dat we kunnen afspreken bij de eerste bezinetank/parkeerplaats na afslag Veghel , ga ik daar staan te wachten,,.....ik hoor het wel , en als het kan dan hoe laat ik aanwezig moet zijn. :)
 
Hey , ik moet ook vanuit het zuiden komen. Welleswaar niet vanuit eindhoven maar vanuit Den Bosch...daar komen jullie langsgereden denk ik zo. Heb de vorige keer dat ik naar Leystad reed al in mijn eentje gereden dus lijkt me nu wel leuk om met wat andere mee te rijden. Ik draai de A2 op bij (oprit/afrit) Veghel , dus ik weet niet of ik jullie daar ergens kan treffen. Bijvoorbeeld dat jullie bij Veghel afslaan...sta ik beneden onder viaduct te wachten kunnen we meteen weer de A2 opdraaien(kost iets van 1 minuutje ofzow) of dat we kunnen afspreken bij de eerste bezinetank/parkeerplaats na afslag Veghel , ga ik daar staan te wachten,,.....ik hoor het wel , en als het kan dan hoe laat ik aanwezig moet zijn. :)
Ik wilde zoiezo via Veghel rijden. Ik denk dat we gaan afspreken op de parkeerplaats bij de Lucht ( Zaltbommel.)
 
Je gaat via Son en Rooi rijden en dan bij Veghel het kanaal opdraaien ofzow? Kunnen we ook in Veghel afspreken , er zit een Esso naast het kanaal bij Veghel , als je daar allemaal geen zin in hebt of wel gewoon zia A2 rijdt dan spreken we af bij de lucht.
 
Nee, aangezien ik uit Deurne kom... Rij ik via Bakel, Gemert, Veghel naar Den Bosch en daar hoop ik rEPLICa tegen te komen... en dan door naar Lelijkstad. ( als ik via Eindhoven moet, moet ik 35 km extra rijden.)

Het makkelijkste is 1 plek afspreken anders wordt ut een zooitje, dus ik stel voor bij de Lucht in Zaltbommel.
 
Ok ik vind het allemaal prima....t'was alleen omdat ik zelf ook vanuit Veghel vertrek. Maar goed ,De lucht-parkeerplaats it is....dan de volgende vraag...hoe laat spreken we af?
 
OK, de A2 op de parkeerplaats bij "de Lucht" om 7 uur wordt het dan.
7 uur is redelijk op tijd, maar het is wel lekker om nog wat speling te hebben, je wil immers op zo'n belangrijke dag niet te laat komen ;) !

rEPLICa, Helldesker en Hondafreak spreken daar in ieder geval af... Toch jongens ?
 
OK, de A2 op de parkeerplaats bij "de Lucht" om 7 uur wordt het dan.
7 uur is redelijk op tijd, maar het is wel lekker om nog wat speling te hebben, je wil immers op zo'n belangrijke dag niet te laat komen ;) !

rEPLICa, Helldesker en Hondafreak spreken daar in ieder geval af... Toch jongens ?


Ok afgesproken :) . 7 uur daaro is prima ,lekker vroeg ,zijn de wegen mooi leeg :] ...nu nog hopen op mooi weer , maar dat zal wel lukken als het een beetje hetzelfde blijft als vandaag 8-)
 
OK, de A2 op de parkeerplaats bij "de Lucht" om 7 uur wordt het dan.
7 uur is redelijk op tijd, maar het is wel lekker om nog wat speling te hebben, je wil immers op zo'n belangrijke dag niet te laat komen ;) !

rEPLICa, Helldesker en Hondafreak spreken daar in ieder geval af... Toch jongens ?
Okay
 
Aangezien de betaalbare hotels/pensions vol zitten
in Lelystad :?
(Als ik de kaart zo zie daar lijkt het me hel op
aarde dus wat er te doen zou zijn :? )
zou ik graag aansluiten om 7 uur (brrrr...)
vanaf parkeerplaats "de lucht"

Is dat gewoon een parkeerplaats of bij een tankstation??
 
Aangezien de betaalbare hotels/pensions vol zitten
in Lelystad :?
(Als ik de kaart zo zie daar lijkt het me hel op
aarde dus wat er te doen zou zijn :? )
zou ik graag aansluiten om 7 uur (brrrr...)
vanaf parkeerplaats "de lucht"

Is dat gewoon een parkeerplaats of bij een tankstation??
Dat is een Shell tankstation langs de A2, tussen Den Bosch en Zaltbommel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan