naar motor beurs met of zonder db killer

ricar6

Die hard MF'er
11 sep 2006
327
0
Haarlem
de titel zecht het al een beetje

nog ff en dan is de motorbeurs in utrecht weer wat doen jullie als jullie naar een beurs of van de zomer naar assen of zo iets
doen jullie dan de db killer er in of wil je juist je sound laten horen
of staan ze toch tevaak tecontroleren bij dit soort evenementen

gr ricardo
 
Ik zou met dbkiller gaan. Want ze gaan steeds meer controleren die juuten.
Bij red bull knock out zijn er ook een hoop staande gehouden vanwege geluid.
Dus mijn advies DB-KILLER ERIN!!! ;)
 
Als het (wel) goed is controleren ze kentekenbewijs t.o.v. kentekenplaat, tegen diefstal en vaak staat er ook een dB(a)-meter om (al dan niet? :? ) vrijwillig uitlaatgeluid te laten checken.
 
ik denk dat het bij de motorbeurs van utrecht nog wel mee valt,omdat er wel aaardig wat met de motor komen,maar ook genoeg met auto/trein enz.
Ik ga ook met de auto,wel zo makkelijk als ik nog iets leuks tegen kom.
Naar Assen is het anders,dan zou ik er wel een db killer in doen,dan komen er veel meer motoren,hebben ze weer wat te doen.
 
Op het buiten terrein bij de beurs in utrecht staat elk jaar een controle post. Bij het verlaten van het terrein kun je eruit gepikt worden.
 
de titel zecht het al een beetje

nog ff en dan is de motorbeurs in utrecht weer wat doen jullie als jullie naar een beurs of van de zomer naar assen of zo iets
doen jullie dan de db killer er in of wil je juist je sound laten horen
of staan ze toch tevaak tecontroleren bij dit soort evenementen

gr ricardo


wat denk je zelf, slimmerik ??? :Z
 
wat denk jij slimmerik
waarom denk je dat ik het vraag |(

idd.. .dr bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden..

Ik zou voor de ckerheid je db-killer erin doen.. vriend van mij was eruit geplukt bij de redbull knock out met zijn bos superbike, maar hij had mazzel dat de meeting het niet deed (kwam een motor agent aan , ja deze meneer hoeft niet want de meeting is niet goed :+ )

ik sta dr als het goed is voor me werk.. dus ik zal wel een beetje aan andere standhouders vragen of ze vaak controleren op geluid..
 
Laatst bewerkt:
met zoveel motoren tegelijk op een plek... is het raadzaam om je DB-eater/killer er ff in te schroeven.

help je gelijk weer mee aan het beeld dat jan de boerenburger heeft van motoren en motorrijders.

want die zelfde Jan de boerenburger belt de politie als ie " last" heeft van die enge motorrijders



of klink ik nu net zo als een moraalridder O-)

tis alleen wel de realiteit :Y
 
Laatst bewerkt:
ik zelf heb net een fireblade gekocht uit 2000 en daarop zit een leovince sportdemper. daar zit ook geen db-killer in. en om nou dat grote orginele stofzuiger demper erop te zetten ziet er niet uit en klinkt voor geen meter.

toch vraag ik me af wat zo'n prent kost voor teveel db'tjes

mvg Tim
 
ik ga lekker zonder

geen idee trouwens wat het nut van zo`n ding is in een standaard demper

demper:
oval.jpg


standaard:
side-stand.jpg


zo'n ding in een standaard demper???? :? :? :? :? :?



;)
 
DB-killer ??? was dah??? :)
Als ze iemand eruit pikken om te meten gewoon met een groeppie ernaast gaan staan gassen ;D
Ongeldige meting door "omgevingsgeluid"? :)
 
de titel zecht het al een beetje

nog ff en dan is de motorbeurs in utrecht weer wat doen jullie als jullie naar een beurs of van de zomer naar assen of zo iets
doen jullie dan de db killer er in of wil je juist je sound laten horen
of staan ze toch tevaak tecontroleren bij dit soort evenementen

gr ricardo


ik ben vandaag geweest met een lekke uitlaat en zonder DB killer.. niets gezien...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan