Naar school met de motor, waar laat je de boeken?

BogaddE

MF veteraan
28 mei 2001
1.772
0
Hengelo
Ik ga dus iedere dag met de motor naar school, nu is dit best wel gevaarlijk bij een ongeluk dat door het hoge gewicht van de boeken enz m'n rug breekt.

Gaan er nog meer studenten hier met de motor naar school? En waar laten jullie de boeken dan?
En hoe gevaarlijk is het eigenlijk.

Ook best wel gek; denk nu de hele tijd over veiligheid na enz en wat er wel niet kan gebeuren maar als ik op de motor zit denk ik er geen moment aan.
 
Gewoon een rugtas :?

Ik krijg hetzelf voor elkaar om mijn R1 helemaal vol te laden met computeronderdelen :P
 
Ik heb het (toen ik nog op school zat) ook wel es gedaan, nam gewoon geen boeken mee. :P
 
Ook best wel gek; denk nu de hele tijd over veiligheid na enz en wat er wel niet kan gebeuren maar als ik op de motor zit denk ik er geen moment aan.
Das juist goed. Dan hoor je niet aan je ONveiligheid te denken. Dan hoor je je aandacht bij het verkeer te hebben. :)
 
Ik ga dus iedere dag met de motor naar school, nu is dit best wel gevaarlijk bij een ongeluk dat door het hoge gewicht van de boeken enz m'n rug breekt.

Gaan er nog meer studenten hier met de motor naar school? En waar laten jullie de boeken dan?
En hoe gevaarlijk is het eigenlijk.

Ook best wel gek; denk nu de hele tijd over veiligheid na enz en wat er wel niet kan gebeuren maar als ik op de motor zit denk ik er geen moment aan.

Goede rug zak... :)

En Ref jij ging ten minste nog naar school :)
 
Ik rij ook naar school, maarja als hio student heb je bijna geen boeken nodig :+ gebruiken bij alles pc dus :) , kneem alleen tas mee voor eten, agenda en schoenen ;) jah wel laarzen aan naar school heh ;) , dus dies nie echt al te zwaar :)
 
Tanktas?

Bevalt mij prima.. alleen zit ik niet meer op school.. ik neem hem gewoon mee naar 't werk en hoef er niet mee te sjouwen.
 
Gewoon in je rugzak, lijkt me dat je geen andere keus hebt. Ik rij ook iedere dag met een broodtrommel en een paar schoenen op m'n rug (jaja, in een rugzak) en zou echt geen andere manier weten..
 
Tanktas?

Bevalt mij prima.. alleen zit ik niet meer op school.. ik neem hem gewoon mee naar 't werk en hoef er niet mee te sjouwen.

Nadeel van een tank tas is dat je der wel wat onder moet doen (tenminste bij de mijne) i.v.m. krassen.
 
Ben docente, ga op de motor dus naar school. Boeken laat ik gewoon op school. heb je geen kluisje ofzo? Neem je gewoon alleen mee wat je moet leren mee naar huis de rest lekker daar laten. Anders zijtas aanschaffen? :?
En als ik die troep toch mee moet sjouwen prop ik t ook in een rugzak als t niet in miijn tanktas past.

* onder je tank tas gewoon een zemenlap.
 
Toen ik nog met de motor naar school ging propte ik de boeken die ik echt mee moest nemen in m'n tanktas en de rest stond in een kluisje op school zelf. Ik ben geen voorstander van een rugtas, want dat kan tijdens een ongeval behoorlijk wat extra schade opleveren. Misschien is een tanktas van Bagster (een 'vaste' basis, waardoor de beschadigingen op je tank minimaal blijven, in de kleur van je motor en de tas rits je er gewoon aan vast.) Het is misschien iets te prijzig, maar d'r zijn ook goedkopere (minder mooie) kopieen.
 
Toen ik nog met de motor naar school ging propte ik de boeken die ik echt mee moest nemen in m'n tanktas en de rest stond in een kluisje op school zelf. Ik ben geen voorstander van een rugtas, want dat kan tijdens een ongeval behoorlijk wat extra schade opleveren. Misschien is een tanktas van Bagster (een 'vaste' basis, waardoor de beschadigingen op je tank minimaal blijven, in de kleur van je motor en de tas rits je er gewoon aan vast.) Het is misschien iets te prijzig, maar d'r zijn ook goedkopere (minder mooie) kopieen.

Is mischien wel een goed idee, een magneet tanktas niet denk ik, veel gewicht door de boeken en ook soms nog een aardig grote stapel.
Ach nog 3 weekjes les, nog ff tantamens en vakantie!!!!
 
nam een spinnetje en gooide de boel achterop de motor spinnetje erover en rijden maar *D , of met een rugzakkie, maar dat was voor de dagen dat ik weinig boeken nodig had
 
Ja, maar jij bent dan ook een geboren ambtenaar :j
Het wordt weer eens tijd voor voodoo })

En hoppa alweer een knijn erbij in deze wereld :j

hase.gif
 
Is mischien wel een goed idee, een magneet tanktas niet denk ik, veel gewicht door de boeken en ook soms nog een aardig grote stapel.
Ach nog 3 weekjes les, nog ff tantamens en vakantie!!!!
Gewicht is niet zo'n probleem, volgens mij. Ik had 'm helemaal ramvol op m'n laatste vakantie en tijdens het tanken hing ik 'm soms verticaal naast de pomp op. Bleef zonder problemen hangen. Ook geen last van krassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan