Naast de motor hangen

fastcruiser...op een fjr ernaast hangen is geen gek gezicht hoor...
tis juist goed als je een beetje expirimenteerd...

het ernaast hangen is je gewicht naar de binnenkant van de bocht verplaatsen...

het fornaamste wat je hiermee bereikt is je zwaartepunt verlagen, en je gewicht naar binnen waardoor je meer stabiliteit hebt in bochten...

of het voor een fjr beter is? ik vind recht op op een fjr rijden beter in de bochten dan er naast hangen...het ernaast hangen heeft alleen een hoge fun factor...(op een fjr dan he!)

deze fiets ...van (de fotoos) had wel hyperpro erop zitten..dus die was 3 cm hoger aan het achterkantje waardoor je nog wat platter door de bocht kon...
fotoos zijn gemaakt door ad kievits...,ik heb ze digi gefotood uit me foto mapje...

ik krijg die dingen tegenwoordig gratis die fotoos, ik zie/spreek ad zo vaak op lelystad...dus dat scheelt weer een hoop centjes :)

en als je een keertje bochtentechniek les nodig hebt...klop je maar aan...gaan we wel een keer oefenen... :) ok?
full
 
hier nog een plaatje...met hoge fun factor gehalte zeg maar...je moet toch wat als je niet meer platter kan met een fjr...(met je uitlaat over de grond is me niet waard...tis mijn fiets niet :)
full
 
Met de BMW R100 moet ik er wel naast hangen. Alleen in het begin heb ik 2 keer de
beschermbeugels aan de grond gehad. Een keer zeer extreem gedaan waarbij mijn rechter voet vol op het stepje steunde en ik met linker been op de motor steunde en nauwelijks druk had op het stepje. Voelde wel lekker })

Met de SRX 6 zou ik dit nooit doen. De motor is te klein en licht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan