Nabeschouwing C-licentie cursus 4 April Assen

zxr4000

MF'er
2 jan 2008
203
0
Zuidoostbeemster
Ik open dit topic als leuke nabeschouwing van de C-licentie cursus op 4 april op Assen. Plaats hier je reacties en ervaringen en eventueel foto's.

Zelf heb ik erg genoten van deze dag dat onder verschillende weersomstandigheden werd verreden. De start oefeningen waren een bijzondere ervaring.

Iedereen van die dag is geslaagd, GEFELICITEERD en nog veel race plezier!!

Roy
 
Laatst bewerkt:
inderdaad een zeer gave ervaring, ik had alleen nog nooit op het nieuwe assen gereden, dus dat was even wennen.

Apart was wel dat er met droog weer meer valpartijen waren dan toen het regende, dat had ik niet verwacht.

Die start was was echt gaaf en komisch dat er veel op de juiste plek gezet moesten worden( ik ook natuurlijk) en nog mooier bij de eerste start...... de eerste rode lampen gaan aan en er vliegt er al een vol weg haha. Super leerzaam was het, maar nu nog enige handhaving in de zac, dat zal wel weer heel andere koek zijn.
 
Ik denk dat de valpartijen door het koude weer kwam. De twee droge sessies voor de middag lag de temperatuur rond de 6 a 7 graden. Das niet echt lekker voor de grip. -O-

Die eerste start was inderdaad leuk..
 
Was inderdaad wel oke dagje, viel me alleen wat tegen met voorrijders en uitleg door hen na sessies..
Dus alleen na de eerste wat gehoord en nadien niet meer..

Starts gingen nog steeds lekker na 10 jaar dus is hoopvol voor het seizoen..
 
Hallo was inderdaad een leuke dag, heb inderdaad ook maar weinig of niets van de voorrijder gehoord . Ze stonden echter wel open voor vragen.
ik had erg veel moeite met de strubben en kreeg bij navraag een paar goede tips.
moet ook wel bekennen dat het mijn eerste keer op assen en mijn derde keer op een circuit was. hebben jullie de foto,s al bekeken op www.wegraceinfo .nl?
 
ik heb de foto al bekeken en er zitten een paar leuke tussen. Ga ze ook wel bestellen en hoop ze dit keer wel te ontvangen. Ik had nummer 1 groene zxr400..

p.s. wat was de tip voor de strubben?
 
Hallo de tip was uitrijden tot dat je denkt dat je te laat bent met insturen, dan insturen.
versnelling 1 of 2
 
ik moet zeggen dat ik het ook erg geslaagd vond.
had zelf nog nooit eerder op een circuit gereden *D

vond ook zeker dat er te weinig nabeschouwd werd na de sessies had wel wat meer verwacht van de marshalls maargoed daar doe je niks aan.

ik heb trouwens nog wel een paar fotos waar zxr4000 op staat samen op het rechte eind weet niet of je ze wilt hebben dan mail ik ze even door naar je.

ik was nummer 20 zwarte gsx-r
 
hier een fototje
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan