nacht van Assen, rondom circuit

Schoen

Rookie
16 jun 2004
2
0
Udenhout
Al sinds ongeveer 15 jaar breng ik, samen met nog een groep enthousiastelingen (met name motoren maar ook enkele auto's!), de "nacht van Assen" door, bij het circuit. In eerste instantie kon dat nog op de taluds, maar een jaar of 7 geleden is dat teruggedraaid en moeten we ons ophouden op de parkeervelden bij de kassa's (met name bij Stekkenwal), tot 05.00 uur 's ochtends (dan gaan ze nl. open). Ook dit was altijd goed uit te houden, maar het afgelopen jaar is de organisatie bezig geweest om ons ook hier te weren; we worden steeds verder van het circuit af gehouden. Op deze manier wordt het allemaal een stuk minder leuk. Een stukje van het circuit verwijderd zijn er natuurlijk verschillende campings voorhanden, maar het is voor ons niet de bedoeling om op een camping te gaan staan. Heeft er iemand nog een goede tip, waar het nog wel goed en gezellig toeven is kort bij het circuit (en kassa), wat bereikbaar is met motor en auto?? Misschien zien we elkaar daar dan wel volgende week. Groeten Schoen

Misschien het parkeerterrein dat aan het 'heel oude rechte eind' ligt.. ;) Dus het stuk dat vanaf het viaduct (..waar op vrijdagavond de pendelbussen staan..) naar de Haarbocht loopt..waar ook het "Jack Middelburgplein" is.. :? *D

Tjesus, mag dat ook al niet meer. Ik heb daar idd ook jaren de nacht doorgebracht. lekker biertje drinken bbq'en. het wordt steeds gekker. tegenwoordig rijdt ik op zaterdagmorgen naar de races. Maar het was altijd beregezellig daar. Succes met zoeken naar een andere geschikte stek

't zit er weer op! We hebben gewoon weer op een veld gestaan, direct bij de ingang van de Stekkenwal. De weg was in eerste instantie wel afgezet met dranghekken en de marechassee was driftig aan het controleren en mensen aan het weg sturen, maar toch hadden we -samen met nog een behoorlijk grote groep fanaten, zowel Nederlanders, Duitsers als Belgen- een mooie stek gevonden. Het was wederom een zeer gezellige nacht met bier, bbq en kampvuur. Volgend jaar zijn we er weer. En de races waren uiteraard ook te gek!

Terug
Bovenaan Onderaan