Nachtrit!!!! 25 Juni 2e Poging Op Een Zomerse Nacht

Jaaaa! Ook weer thuis om half 5 met de vogeltjes die al vreselijk hun best doen. Nu eerst een Wicootje en dan maar slapen 8-)

Maar eerst hulde voor de Coonies met hun uitgebreide buffet *D

:} :} :} :}

Maakte het weer een bijzondere rit!

X bedankt voor het voorwerk en -rijden
full
full
ondanks de miezer en af en toe slecht zicht vond ik het top en de bagger nemen we wel voor lief. _O- _O-

Alle deelnemers: :} leuk dan jullie er waren, nieuwe gezichten en een speciale vermelding voor Gillie! :} (gelukkig ziet zn Beemer er nu wat beter uit) :+

Jammer dat de Busa niet 100% was en hetzelfde geldt voor PP, die moet maar weer eens bij Zot langs O-)

Tot de volgende keer! :W
 
Xtra: bedankt voor de geweldige rit!
Plexat: Bedankt voor het rijden als hekkensluiter!

Coonie: :j bedankt voor het fris en de cake :9
MZN: Jij ook bedankt voor het fris en de cake (maar je moet het doen zonder kusje) *D

ben benieuwd naar de foto's!

hoor overigens de vogels fluiten.. B| en het is weer licht :(
 
ondertussen is't weer 80 % licht buiten en fluiten de vogeltjes alweer *D
 
Zo van een optreden naar de middle-of-nowhere om de interne kant van de bikkels te verzorgen:

full


Nogmaals: :} :} :} en natuurlijk ook MZN! ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo van een optreden naar de middle-of-nowhere om de interne kant van de bikkels te verzorgen:

[afbeelding]

Nogmaals: :} :} :} en natuurlijk ook MZN! ;)
_O-



hier is't wel bedtijd zo, zal wel niet lang duren, maar dan ga ik in de hangmat buiten wel verder :W
 
pfff
fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad
ik ook net thuis :Y
_O-
van werk :Y

eerst effe wat eten :Y

en deze topic hou ik in me notificatiel lijst (niet om te zien wat ik gemist heb maar om te beleven wat jullie hebben meegemaakt... nou eigenlijk meer voor volgend jaar *O* )

deze rit heeft de naam waargemaakt dus :?
als in vorig jaar de bikkelrit :?

Daar heb je zelf voor gekozen. :+
Maar ik voelt wat je bedoelt. :P

Heb ook nog even snel een filmpje van de bagger op mijn fiets. '(
Zo vuil istie nog nooit geweest. Zelfs het weekje Eifel met regen kan er niet aan tippen. :N

Home Sweet Home! _O-


O-) ben dus toch blij dat ik niet meeging _O- poetsen :r...staat er nu mooi bij :Y :+

_O-

:W
 
:W :Z Mama ook weer thuis :Y maar moest eerst veestapel voeren en ohoh een vreselijk boos paard, blérende jonge bok die melk wil jaja sommige mannekes zitten nog andetiet :Y kukelende hanen, kakelende kippen en mekkerende geiten nou dat was het wel zo'n beetje.
Nog ff honden uitlaten en voilá ims bed hier is de lucht al blauw, de temp al opgelopen naar de 23 grd en windstil :Y dus vanmiddag de magna heerlijk soppen en schoonmaken met zachte doeken en warm water :') arme fiets onder de prutjes B|
Trusteeeeeeeeeee :W :Z :z
 
Groepje uit almere komt niet meer, hier stort het bakken uit de hemel, echt minder.
Excuses hiervoor.
Groepje uit almere was er wel hoor, maar we vroegen ons al af waar de rest was bij de Mac in Almere Haven. Dus door twee man vertegenwoordigd die niet wegsmolten in de regen. ;)

Erg gave rit, thanks Xtra en Plexat voor de route en begeleiding, en Coonie en MZN voor het openlucht cafe. :}

Ga straks kijken of ik nog wat leuk filmmateriaal verzameld heb, cameratje zat helaas wel wat scheef. :]
 
Hij was toppie.....

De eerste keer een nachtrit maar ik moet zeggen .. smaakt naar meer...

Xtra bedankt voor al het regelwerk en de mooie rit :}

Piepels van de "catering" bedankt voor het verzorgen van de "inner bikkel" *O*

En allemaal bedankt voor het leuke gezelschap en de toffe tijd !! *D

Zo nu ff de Africa Twin afsoppen en tja dan MOET die even droog gereden worden

He wat een straf !!! NOT !!! *O* *O*
 
Top rit! En top catering! :}
Nu alleen nog maar duidelijker dat ik toch voor een GS moet gaan :P
Wel blij dat ik weer gereden heb, maar ben wel blij dat ik eerder afgehaakt ben, want het vergt na die hersenschudding toch nog wel aardig wat energie nog.. :Z

*ontbijt binnen: check
*handje euro's gepakt: check
*wasbox opzoeken: in progress :W
 
Laatst bewerkt:
Zo, even een snel filmpje in elkaar gehengelt, korte impressie van de rit van vannacht.

Beeldkwaliteit is niet geweldig, door wat omstandigheden:
- Nachtrit, dus donker, dus weinig licht. ;)
- Cameratje zat niet recht
- Het was een beetje vochtig, dus dan zie je meer druppels dan beeld

Maar hopelijk toch het bekijken waard: :]
 
Zo ben inmiddels ook weer onder de levenden. Heb ook weer een droog kruis, heerlijk gevoel ! :P Was ik net droog, begon het op de terugweg weer te regenen! :N

@Xtra, geweldige route, was top. Nooit geweten dat ik mijn brommert ook offroad kon! :]
@fgi, leuk filmpje geworden en bedankt voor het navigeren van en naar Almere. :Y
@Coonie en MZN, bedankt voor de versnaperingen, super. *D
@Bikermama, bedankt voor het meenemen van een regenbroek, maarja, eigenwijs he. ;)

Volgend jaar weer !
 
Zo, even een snel filmpje in elkaar gehengelt, korte impressie van de rit van vannacht.

Beeldkwaliteit is niet geweldig, door wat omstandigheden:
- Nachtrit, dus donker, dus weinig licht. ;)
- Cameratje zat niet recht
- Het was een beetje vochtig, dus dan zie je meer druppels dan beeld

Maar hopelijk toch het bekijken waard: :]



Niet mauwen, pri-ma fillempie!! *D *O*
Leuk! :Y






hier ook nog wat stukjes film maar dat wordt later wel een keer gepost....zonnetje schijnt dus :W *D
 
Zo, even een snel filmpje in elkaar gehengelt, korte impressie van de rit van vannacht.

Beeldkwaliteit is niet geweldig, door wat omstandigheden:
- Nachtrit, dus donker, dus weinig licht. ;)
- Cameratje zat niet recht
- Het was een beetje vochtig, dus dan zie je meer druppels dan beeld

Maar hopelijk toch het bekijken waard: :]
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan