Nachtrit!!!! 25 Juni 2e Poging Op Een Zomerse Nacht

Zal mijn bijdrage ook even leveren met een paar piccies.
DEEL 1
Verzamelen bij de mac
15z40fq.jpg

24eqpax.jpg

ng5bg1.jpg

migjkw.jpg

15qytme.jpg

29vnq81.jpg

:W
 
Laatst bewerkt:
Foto's en filmpjes zijn top!
Kom mezelf op de filmpjes een aantal keer tegen, zelfs in het donker makkelijk te spotten: die motor die nooit richting aangeeft naar rechts, DAT ben ik.. :) (morgen toch de bedrading maar weer eens nalopen!)
 
Foto's en filmpjes zijn top!
Kom mezelf op de filmpjes een aantal keer tegen, zelfs in het donker makkelijk te spotten: die motor die nooit richting aangeeft naar rechts, DAT ben ik.. :) (morgen toch de bedrading maar weer eens nalopen!)
Misschien moet je het een ander laten doen. :+
 
Ik heb hem zo grondig gewassen dat ie nu bij stationair afslaat. |(
B| gaat niet goed he :N eerst natte broek jas enzenzenz en nu fiets die in staking is -O-
Als hij maar start voor de rit die ik wil gaan plannen het word en namiddag,avond late avond rit met eten enzo :9 met een hele mooie afsluiting :Y :W
 
zo.een beetje laat,maar ik heb het ook super na me zin gehad,ik was om 4 uur thuis,gelijk ff een koud biertje gepakt en 5uur naar bed,en om 7uur ging de wekker weer...na 2 liter redbull en smiddags een paar biertjes knapte ik weer wat op...
ik vond het echt super maar was/ben helemaal gaar.
volgende x weer???hmm...
 
Nog een voordeeltje van een GS (naast natuurlijk betonpaden met gras er tussendoor), motor poetsen, wat is dat? ;)
Modder is onderdeel van de decoratie.
 
De R6 is weer helemaal schoon!
Hoefde niet eens aan de bedrading te beginnen, lampje doorgebrand..
Jammer genoeg zo een die je nergens kunt vinden behalve op internet met 4 dagen levertijd :(
Daar gaat mn rondje Markermeer voor vandaag
 
zo.een beetje laat,maar ik heb het ook super na me zin gehad,ik was om 4 uur thuis,gelijk ff een koud biertje gepakt en 5uur naar bed,en om 7uur ging de wekker weer...na 2 liter redbull en smiddags een paar biertjes knapte ik weer wat op...
ik vond het echt super maar was/ben helemaal gaar.
volgende x weer???hmm...
Wat dacht je van Juli dit jaar en dan hier in de buurt ;) combi van een middag avond rit :Y met een heerlijk eettentje onderweg :9 en super mooie route :9
 
zo.een beetje laat,maar ik heb het ook super na me zin gehad,ik was om 4 uur thuis,gelijk ff een koud biertje gepakt en 5uur naar bed,en om 7uur ging de wekker weer...na 2 liter redbull en smiddags een paar biertjes knapte ik weer wat op...
ik vond het echt super maar was/ben helemaal gaar.
volgende x weer???hmm...

Heb je nog een binnendoor route gereden naar huis dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan