NaftaTank voor de Ural

slijtboutje

MF veteraan
15 okt 2001
3.201
10
Heb zojuist een fijn, bijna nieuw petroleumvat voor de Potemkin op de kop getikt :) .

Voor wenag 8-)

Is nog geheel in de geest van de Volksdictatuur uitgevoerd.
Made in Siberia :9

full


Ik kwam er ook achter dat Hammerite niet tegen benzine kan ;(
 
8-)

was de ouwe kapot dan, of heb je nu een dubbele :?
De ouwe had ik geverfd, weet je nog, met Hammerite.
Nooit doen, kant-ie nie tegen (de tank wel, maar de verf niet tegen de benzine) '(
Zag er niet meer uit, zodoende.

Vandeweek wilde ik eindelijk eens wat doen aan de lekkende cardanseal.
Bij Gossie dachten ze dat het wel een zou kunnen komen door een niet helemaal centrisch gedraaide tandwielas.
Nieuwe gehaald en natuurlijk geprobeerd erop te zetten.


Met enige fysieke overtuiging het kroonwiel losgewrikt....en *krak*, breekt een Alu bus af. ;(
fuckerdefuck :(

Heb gisteren dus ook op Ebay nog een compleet cardan met aandrijfas gekauft voor maar 67 euriiii *D
En terwijl ik toch bezig was een set schokdempers voor, houd U vast,....28 Teuro's.

Kijk, dat zijn tenminste prijzen waar een gemiddelde brikker bij blijft lachen')



O ja, iemand nog een tank kopen :? :? :?
Helemaal prima :)
Net nieuw afgelakt :P
 
Laatst bewerkt:
Hm, de schokjes voor mijn BMW waren iets duurder :P . Maar het rijdt wel lekker nu, met de vering op standje "spijkerhard plus". 8-)

Maar u bent verder goed bezig hoor ;) . Volgens mij is een cardan bij UralTeam ook ongeveer zo duut, lekker he, spul kost bijna niks :) .
 
Hm, de schokjes voor mijn BMW waren iets duurder :P . Maar het rijdt wel lekker nu, met de vering op standje "spijkerhard plus". 8-)

Maar u bent verder goed bezig hoor ;) . Volgens mij is een cardan bij UralTeam ook ongeveer zo duut, lekker he, spul kost bijna niks :) .
Nou, toch niet helemaal.
Bij Uralteam vragen ze voor een compleet cardan tussen de 280 en 340 euriii, afhankelijk van het type.
Voor een aandruijfas komt daar nog eens 56 euro bij en nog 17 voor de vork en 25 voor de Hardyschijf.

Is dus nogal een verschil 8-)
 
toch lijkt me dat lekker goedkoop hoor..........
welleens geprobeerd het cardan van een Guzzi te vervangen??, dat kost een flinke hoeveelheid pleuros meer....
gelukkig gaan de tandwielen lekker lang mee, ik vervang alleen iedere 50.000km de kruiskoppeling (ca 400 euro ;( )
 
toch lijkt me dat lekker goedkoop hoor..........
welleens geprobeerd het cardan van een Guzzi te vervangen??, dat kost een flinke hoeveelheid pleuros meer....
gelukkig gaan de tandwielen lekker lang mee, ik vervang alleen iedere 50.000km de kruiskoppeling (ca 400 euro ;( )
Voor dat geld heb je een tweedehandse Ural 8-)

of een nieuwe Jeppert :P :+
 
Nou, toch niet helemaal.
Bij Uralteam vragen ze voor een compleet cardan tussen de 280 en 340 euriii, afhankelijk van het type.
Voor een aandruijfas komt daar nog eens 56 euro bij en nog 17 voor de vork en 25 voor de Hardyschijf.

Is dus nogal een verschil 8-)
Hm, dat scheelt nogal ja :P .
 
Mooie tank,

nette prijzen. Wat de sjoks betreft, ik ben op zoek naar 2 verse voor de achteras. Heb je een suggestie?



Groeten,

:z :]
Het beste is even Ebay.de in de gaten houden :)
Staan op het moment een paar gebruikte op voor 25 euri.
Als je wat verder zoekt of langer wacht, komen ze ook regelmatig nieuw voorbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan