Naga stelt zich voor

Naga

Die hard MF'er
13 sep 2006
896
0
Amsterdam
Hai motor-mensen :W ,

Ik was aan het googlen vorige week om mij te orienteren op een motor, toen ik langs de MF-website kwam. Heb daar alle recenties van de afgelopen jaren over Supersport motoren gelezen en heb er van genoten. Lekker relaxed geschreven allemaal en zo heerlijk subjectief. Top gewoon. Want een motor uitzoeken is m.i. gewoon zo subjectief als maar zijn kan.....

Toen het forum rond gesnuffeld. Eerst op zoek naar waardevolle info, wat miuj kon helpen bij het uitzoeken van mijn ultieme bike, maar al snel ook alle gezellige onzin die hier en daar op duikt. Jullie hebben een gezellig sfeertje hier weten op te bouwen op het forum! Top! :} :}

Dus heb ik zojuist besloten te registreren….je kan nooit genoeg motor-buddies hebben toch? Hoop iig veel fun te hebben hier….

Ben dus overigens wel wat voorbarig geweest met lid worden, daar ik zelf nog geen motortje heb. Tot mijn grote verdriet…Maar ik las al dat er meerdere zijn die dat zelfde probleem hebben.

Nou maar ff mijn korte verhaaltje:

Heb nu sinds 2 jaar mijn rijbewijs. Ben met lessen begonnen toen ik het eigenlijk nog net niet kon betalen. Maar het was iets wat ik gewoon al heel lang wilde doen. Net klaar met studern, nog de studieschuld die je achtervolgt en dan toch kiezen om ff 55 euro per 60 min uit te gaan geven aan iets wat je vervolgens ook niet kan financieren…maar ja…zo werken die dingen…

Na 25 lessen examen gedaan en in een keer geslaagd (gelukkig anders was ik helemaal failliet gegaan). En ik zou meteen een motor gaan kopen. Nou, dat moet nu nog gebeuren….Tja, altijd weer hetzelfde: geen geld hè…….

Wat heb ik in de tussentijd gereden? Nou bijna niet. Ik heb twee weekenden een toetoggie gemaakt. Ben nog steeds goed bevriend met mijn oude instructeur, en hij organiseert elk jaar een tochtje voor alle vriendjes en vriendinnetjes. Erg gezellig altijd Zijn een keer naar Terschelling gereden en een keer naar de Ardennen. Mooi!!! 8-)

Op welke motor? Tjha, huren was steeds te prijzig dus kon steeds mijn oude lesmotor lenen. Ja is eigenlijk bagger natuurlijk, maar ach…gratis en evengoed lekker op de motor toch :] ? Dit weekend ga ik voor de derde keer. Maar ik ga vooruit. Ditmaal wel een huurdertje…een Yamaha R6. Heb er zooooo’n zin in. Wilde eigenlijk een Soes GSXR600, maar die hadden ze niet. Maar de R6 is al mooi zat. Toch nog niet compleet….wil nu ook wel eens op mijn eigen motor op toertocht. Zomaar het idee dat ik dat volgend jaar ga mee maken….want….

Heb onlangs ineens een mooie carrière stap gemaakt. En nu begint het er op te lijken: geen schuld meer en een aardige bron van inkomsten: ik ga er een kopen!!!!! *O* *O* En ik ben zoooooo blij….Zoals gezegd: ik droom al jaren van een GSXR 750. En alleen maar op de looks. Vind het de meest agresieve bike die er is. Liefst in het zwart-grijs of anders blauw wit (hangt ook een beetje af van het jaar). Het mooie is dat ik echt geen flauw idee heb hoe die rijdt. Sterker nog….heb nog nooit op een racer gereden. Maar daar gaat dit weekend verandering in komen. Na het weekend ga ik proef rijden op een soes. En dan zoeken.

Punt is: ik zou het liefst een wat recenter model willen en rond de 7000 euro kan je wel iets uit 2002-2003 vinden. Maar die uit bijv ’98 zien er ook top uit en het scheelt nogal…. 5000 euro ben je dan echt wel klaar. Wat zouden jullie doen? (onmogelijk om te beantwoorden…maar ja…)

Nog iets raars misschien: zag een motot bij Silverline staan (een jaar oude verhuurmoter) een gsxr750 uit 2005, 42000 km op de teller voor 7000 euro. Zouden jullie dat overwegen? Heb nl geen idee hoe zwaar de kilopmeters op een motor tellen (van een auto weet ik dat anderhalve ton op de teller prima rijden is…..maar met een motor…geen idee???)

Kortom: wordt vervolgd. Pleuris wat een lap tekst…..sorry hoor, normaal ben ik niet zo langdradig…. :o

Anyway…nais toe bie heer!

Greetz D
 
full
 
Welkom.
Over die Silverline Soes: Ik zelf zou hem niet kopen, is natuurlijk makkelijk zeggen als je al een CBR1000RR hebt ;)
Maar wat ik bedoel is dat ik geen motor met die kilometerstand zou kopen om z'n wederverkoopbaarheid (mooi woord voor scrabble) én wat nog veel belangrijker is, omdat het een ex huurmotor is.
Die motoren, of bv demomotoren krijgen gewoon flink op hun sodemieter, uitzonderingen daargelaten. Als je niets hebt om in te ruilen zou ik eens over de grens kijken, bij voorkeur Duitsland.
 
Wat dacht je hier van?
Is geknepen, maar kan eraf, en een vraagprijs van 6400 Euro.
Kom je met BPM rond de 7000 Euro uit.
 
Wat dacht je hier van?
Is geknepen, maar kan eraf, en een vraagprijs van 6400 Euro.
Kom je met BPM rond de 7000 Euro uit.
Is ook een idee. Heb daar nog nooit over nagedacht. Maar spreek geen duits, en zou me moeten gaan verdiepen in invoer van motoren... Thx voor de tip! 8-)
 
Thx Peeps! Warm wlkom is leuk! :+ (ben er alleen nog niet uit hoe ik kan multi-quoten....)
 
Thx! Jij ook denk ik? (je hebt iig het goede merk en type...zal eens gaan zoeken of ik de kleur kan vinden....

Je hebt de zoekfunctie al benut zag ik ;)
Ik heb je vragen zo goed mogelijk beantwoord, maar mocht je verder nog iets willen weten dan roep je maar :)
 
Thx Peeps! Warm wlkom is leuk! :+ (ben er alleen nog niet uit hoe ik kan multi-quoten....)


Welkom :)

Multiquote wordt een stuk makkelijker met een browser als Firefox, Netscape of Opera.
Open de verschillende quote-schermen in verschillende tabs,
en dan met knippen en plakken samenvoegen tot een reply.
 
Welkom :)

Multiquote wordt een stuk makkelijker met een browser als Firefox, Netscape of Opera.
Open de verschillende quote-schermen in verschillende tabs,
en dan met knippen en plakken samenvoegen tot een reply.

Of je quote gewoon de één, knipt die post uit en gaat terug naar het topic om de volgende te quoten... and so on ;)
 
Je hebt de zoekfunctie al benut zag ik ;)
Ik heb je vragen zo goed mogelijk beantwoord, maar mocht je verder nog iets willen weten dan roep je maar :)

Thx dame, ga ikke zo lezen. CU daar! Tot zo! :W

Welkom :)

Multiquote wordt een stuk makkelijker met een browser als Firefox, Netscape of Opera.
Open de verschillende quote-schermen in verschillende tabs,
en dan met knippen en plakken samenvoegen tot een reply.
Klopt, is wel makkelijk, maar zo gaat ie ook geloof ik....En Vuurvos is erg goed, maar zolang het niet de standaard is, blijf ik tegen onhandige dingetjes oplopen....Dus maar IE! 8-)
 
Kzou wel willen, maar dat is net ff te vroeg voor mij om ook daadwerkelijk een motor te bezitten waarop ik mij vertonen. Dusse....volgend jaar?

Maar thx voor de invite!
 
Kzou wel willen, maar dat is net ff te vroeg voor mij om ook daadwerkelijk een motor te bezitten waarop ik mij vertonen. Dusse....volgend jaar?

Maar thx voor de invite!
Weet nog wel een mooie te koop die jongen heet Grolsch hier op het forum zal effe linkie zoekn voor je
 
Ik zal je binnenkort wel ff op msn toevoegen, want ze hebben m'n topic in Sport(terecht) dichtgeplempt.
Spreek je :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan