Najaaaaaaaaa gewoon omvergeblazen......

tja zo heb ik een keertje mijn koekieblik toto gereden
verrekte me nek om naar twee dames met een rokkie op de fiets te kijken
had niet gezien dat er een auto uit een uitrit kwam auto total loss en niet eens mijn schuld handig hoor

maar ff on topic
balen van je schade
[/quote)
Niet jou schuld,maar van die twee rokkie,s denk ik,die koekblikker had ook net als jou z,n aandacht verlegt naar die ..... rokkie,s *D *D *D
lol
 
En ik maar denken dat je stevig in je schoenen stond... :o

Klote Lady... maar als dit jouw crash is... teken er dan maar voor... ;)
Die dingen gebeuren, dus niet van wakker liggen...
 
zo liep ik ooit kneiterhard met mijn gezicht tegen een lantarnpaal aan kijkend en flirtend naar een leuke dame.

Stonden bij de bushalte en een meisje wou me een (zacht) klapje op me wanngetje ( :9 ) geven en ik draai me hoofd weg :) Staat er precies naast me een bushokjepaaltje (waar de ttijden staan opgegegen) en ik knal er dus keihard me hasses tegen aan. Zei natuurlijk helemaal in een deuk :(

beetje opgevrolijkt meissie na dit verhaal ?
 
eeej muts, wat moet ik nou lezen??? Wees maar blij dat je weinig schade hebt. Al blijft het gewoon K*T.

[me] lady j wordt ook nog wel eens verrast door heftige windvlaagjes ;) [/me]
 
Dacht ik leuk met een motormaatje vanmiddag nog even snel langs Mercuur te wippen zeg.....

Rijden we Den Haag in en sta ik voor het stoplicht kruising Maanweg/Binckhorstlaan komt me daar in ene een windvlaag achter de flat vandaan en lig ik dus gewoon met motor en al plat op me bek.................pffffffffffffffffffffffff..... fijn dan weer zeg!!!!!

Koppelingshendel afgebroken, dat was gelukkig het enigste... Naar Mercuur gebeld en de monteur kwam op zijn scooterje fftjes een nieuwe hendel erop zetten, geweldig!!!! :} :} :}

Zwaai zwaai ego................ :( :( :( :(

En nu niet gaan zeggen dat vrouwen niet kunnen rijden!!!!


Blijkbaar hebben vrouwen al moeite met stilstaan :9
Nee hoor het is mij ook eens gebeurd ;)
 
Ahum, te koop O-)


27819.jpg
 
jeetje Lady wat *minder prettig* ik ken het kruispunt en het waait daar altijd zeer hard.

maar ik snap niet dat je naar Mercuur beld als je rechts af gaat en dan de 2e weer rechts zit je bij Bolman (sorry voor de reclame).
Maar toch goeie service van ze, nu weer fijn verder :]
 
Dacht ik leuk met een motormaatje vanmiddag nog even snel langs Mercuur te wippen zeg.....

Rijden we Den Haag in en sta ik voor het stoplicht kruising Maanweg/Binckhorstlaan komt me daar in ene een windvlaag achter de flat vandaan en lig ik dus gewoon met motor en al plat op me bek.................pffffffffffffffffffffffff..... fijn dan weer zeg!!!!!

Koppelingshendel afgebroken, dat was gelukkig het enigste... Naar Mercuur gebeld en de monteur kwam op zijn scooterje fftjes een nieuwe hendel erop zetten, geweldig!!!! :} :} :}






Zwaai zwaai ego................ :( :( :( :(

En nu niet gaan zeggen dat vrouwen niet kunnen rijden!!!!



verder alles heel..?.....valt het toch nog mee.... :+

motormaatje?----> Sloop?
 
Ahum, te koop O-)


http://static.marktplaats.nl/fotos/fietsen/diversen/27819.jpg ((Afbeelding))

Euhhhhhh, wat moet je ervoor hebben dan???? :+ :+

@ Remakil; wel stevig in mijn schoenen maar dus duidelijk niet op me fiets
@ Stekman; hoe hard het ook waait die blijft er altijd goed opzitten ;) ;)
@ Kawaidioot; neeeee niet Sloop, heb nog veeeeeeeeeeeel meer motormaatjes O-) O-)
 
Euhhhhhh, wat moet je ervoor hebben dan???? :+ :+

@ Remakil; wel stevig in mijn schoenen maar dus duidelijk niet op me fiets
@ Stekman; hoe hard het ook waait die blijft er altijd goed opzitten ;) ;)
@ Kawaidioot; neeeee niet Sloop, heb nog veeeeeeeeeeeel meer motormaatjes O-) O-)
En dat lees ik nu pas. B|

:+
 
Stonden bij de bushalte en een meisje wou me een (zacht) klapje op me wanngetje ( :9 ) geven en ik draai me hoofd weg :) Staat er precies naast me een bushokjepaaltje (waar de ttijden staan opgegegen) en ik knal er dus keihard me hasses tegen aan. Zei natuurlijk helemaal in een deuk :(

beetje opgevrolijkt meissie na dit verhaal ?


zo had ik het in portugal, zat met 1 hand in me oog te wrijven en met me andere oog naar een meid te kijken. Struikel ik vlak voor der voeten over zo'n rekje waar je je winkelwagentjes neer moet zetten. ik wist niet hoesnel ik naar binnen moest :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan