NAJAARS RIT GS TOPIC

Volgende week.donderdag laat ik.hier weten of de rit definitief wel of niet doorgaat..
Buitje lijkt mij geen probleem...te veel regen.....dan cancel ik de rit
 
prima. Heb ook niet echt zin om de hele dag regen op mijn hoofd te krijgen. Kun je beter thuis onder de douche gaan staan. :+
 
Zijn de keldertjes in Wallonië anders dan in het Vlaamse?
Maar goed, mocht je mij iets willen offeren, dan bij voorkeur donkerblond, maatje 36 tot 38, vanaf D-cup en een gebrek aan zedelijk besef.

Oh ja, misschien ten overvloede, maar boven de 18 is een vereiste. Geen zin om de komende 5 jaar met een enkelband rond te sjokken. :N
 
Voorzichtig er van uitgaand dat Apeldoorn redelijk centraal in de route ligt, ziet de verwachting er niet zo heel slecht uit.

19C666D2-8ED6-454D-ADAC-710D24AF8B0A.png
 
Zijn de keldertjes in Wallonië anders dan in het Vlaamse?
Maar goed, mocht je mij iets willen offeren, dan bij voorkeur donkerblond, maatje 36 tot 38, vanaf D-cup en een gebrek aan zedelijk besef.

Oh ja, misschien ten overvloede, maar boven de 18 is een vereiste. Geen zin om de komende 5 jaar met een enkelband rond te sjokken. :N
De beruchtste Belg met een koppel (dode) maagden in zijn kelder is alleszins een Waal.
Misschien ook best ineens een meerderjarige echtscheidingsadvocaat voorzien (geslacht, cupmaat en haarkleur onbelangrijk, ontbrekend moreel besef wel een vereiste). ?
 
Route heb ik al zoals eerder verteld.
Gezien de weersverwachting die op.dit moment ruk is, laat ik.hier donderdag weten of de rit as zaterdag doorgaat.

Degenen die de route willen hebben kunnen mij een mail sturen.

Motormaniac58@hotmail.com
 
Zoals de weersvoorspellingen er voor mij uitzien, denk ik af te haken. De heenrit (Belgie) al in regen vertrekken, niet zo heel erg veel zin in.
 
Verwachting is idd veel regen.....ik.wacht nog ff wat tot donderdag...

Astian...jij hebt al genoeg regen gehad op je reis terug uit spanje....
 
Same here : ik heb weliswaar reeds veiligheidshalve een kamer geboekt voor vrijdagnacht in Harderwijk (zowat de laatste beschikbare), maar de reis heen en terug beloopt reeds een 340 km (zonder de rondrit zelf van 200 km) en in de regen is de genotsfactor toch bijzonder laag te noemen.
 
Nou, ik zie dat verregend langs de kant van een hockeyveld de kinderen vreugdeloos toejuichen ook een optie is -O-
 
Er komt zo tevzien geen verandering in de weer verwachting...het wordt alleen maar slechter...

Hierbij de definitieve beslissing dat de rit NIET doorgaat.

Slijk....je bent lekker op tyd om je hotel af te bellen
 
Terug
Bovenaan Onderaan