Najaarstoertochtje voor 25kwers, interesse?

Status
Niet open voor verdere reacties.
vrees het niet. Als hij eerst gericht moet worden no fucking way, en als dat niet nodig is allen als ik heeel snel bij een powdercoater terecht kan.
 
Dan stel ik het duozitje van mijn ZXR400 ook beschikbaar voor een dame tussen de 19 en de 21 met liefs zwart haar, niet al te zwaar van gewicht en het liefst een tikkeltje alternatief.

;)

Ojah,

@ base, deze is voor je onderschrift: klik

Hmm, nou de XT icm mijn kont maakt dat er alleen hele slanke meisjes nog maar mee kunnen 8rop O-) niet dak er echt in geloof dat er überhaupt iemand mee 8rop wil bij mij ;)
 
Hey daar allemaal,

Sorry voor het zo lang uitblijven van mijn reacties, sinds maandag is mijn stageperiode weer begonnen, dus heb het allemaal wat drukkker nu. Maar het wordt natuurlijk geen flop!

Ik ben er nog steeds razend enthousiast over. Maar wordt het nou zwolle of utrecht?

Gr Jurax
 
Hey daar allemaal,

Sorry voor het zo lang uitblijven van mijn reacties, sinds maandag is mijn stageperiode weer begonnen, dus heb het allemaal wat drukkker nu. Maar het wordt natuurlijk geen flop!

Ik ben er nog steeds razend enthousiast over. Maar wordt het nou zwolle of utrecht?

Gr Jurax
Gaat je avatar ook mee dan?
 
Denk dat Britney onbereikbaar is haha,

Of me vriendin meegaat weet ik nog niet. Ze weet het nog niet.

Mzzl Jurax
 
En het staat vol met flitsers...

En k*t! De enige keer dat ik op zondag moet werken is 14 november.
Helaas ik kan dus niet mee '(
 
Zwolle ben ik er zeker bij!

Utrecht is behoorlijk ver, woon in Hoogeveen.......
Misschien nog mensen hier uit de buurt die bij Zwolle willen afspreken om dan samen richtign Utrecht te rijden.???

In de buurt van Zwolle zijn prima routes te rijden dus dat heeft wel mijn voorkeur...
 
Motormuizen,

Het laatste idee lijkt me het best! Ik heb een route vanaf Woudenberg, Utrecht.
Dit is zowel vanuit Zwolle als vanuit Leiden 77km rijden. De route zelf is 170 km lang. Ik heb de route van een club uit Woudenberg, maar dat moet geen bezwaar zijn, zolang wij maar kunnen rijden toch? Ik heb de route vanaf Zwolle naar de verzamelplek als attachment bijgevoegd. Mensen uit Zuid-holland kunnen evt samen met mij naar de locatie rijden. Ik stel voor dat wij om 11 uur verzamelen op de locatie in Woudenberg.
Ter plekke zal de route uitgedeeld worden. Voor de mensen die in het bezit zijn van een tanktas met mogelijkheid voor een kaart/routebeschrijving, neem deze mee. Zelf ik er geen.
Ik ga geen inschrijfgeld vragen. Ik stel voor dat we gewoon als 1 grote groep rijden. Moet er getankt worden ( ik moet zelf na ca 110 km ) geef dat tijdig aan! En met eten, zorg dat je geld bij je hebt.
Mensen die zeker weten meegaan, nu reageren alsjeblieft!!!

1- Auke (rs125)
2-
3-

Bijlage: aanwijzing.doc
 
Motormuizen,

Het laatste idee lijkt me het best! Ik heb een route vanaf Woudenberg, Utrecht.
Dit is zowel vanuit Zwolle als vanuit Leiden 77km rijden. De route zelf is 170 km lang. Ik heb de route van een club uit Woudenberg, maar dat moet geen bezwaar zijn, zolang wij maar kunnen rijden toch? Ik heb de route vanaf Zwolle naar de verzamelplek als attachment bijgevoegd. Mensen uit Zuid-holland kunnen evt samen met mij naar de locatie rijden. Ik stel voor dat wij om 11 uur verzamelen op de locatie in Woudenberg.
Ter plekke zal de route uitgedeeld worden. Voor de mensen die in het bezit zijn van een tanktas met mogelijkheid voor een kaart/routebeschrijving, neem deze mee. Zelf ik er geen.
Ik ga geen inschrijfgeld vragen. Ik stel voor dat we gewoon als 1 grote groep rijden. Moet er getankt worden ( ik moet zelf na ca 110 km ) geef dat tijdig aan! En met eten, zorg dat je geld bij je hebt.
Mensen die zeker weten meegaan, nu reageren alsjeblieft!!!

1- Auke (rs125)
2-
3-


woudenberg ligt bij utrecht neem ik aan?
ik kom, maar alleen als mn ballen er niet af vriezen.

kep wel een tanktas, maar neem em niet mee. ik kan toch niet kaartlezen en het is zo'n kolos dat ik er net overheen kijk.
 
Motormuizen,

Het laatste idee lijkt me het best! Ik heb een route vanaf Woudenberg, Utrecht.
Dit is zowel vanuit Zwolle als vanuit Leiden 77km rijden. De route zelf is 170 km lang. Ik heb de route van een club uit Woudenberg, maar dat moet geen bezwaar zijn, zolang wij maar kunnen rijden toch? Ik heb de route vanaf Zwolle naar de verzamelplek als attachment bijgevoegd. Mensen uit Zuid-holland kunnen evt samen met mij naar de locatie rijden. Ik stel voor dat wij om 11 uur verzamelen op de locatie in Woudenberg.
Ter plekke zal de route uitgedeeld worden. Voor de mensen die in het bezit zijn van een tanktas met mogelijkheid voor een kaart/routebeschrijving, neem deze mee. Zelf ik er geen.
Ik ga geen inschrijfgeld vragen. Ik stel voor dat we gewoon als 1 grote groep rijden. Moet er getankt worden ( ik moet zelf na ca 110 km ) geef dat tijdig aan! En met eten, zorg dat je geld bij je hebt.
Mensen die zeker weten meegaan, nu reageren alsjeblieft!!!

1- Auke (rs125)
2-
3-
voor mij redelijk in de buurt, hoe rijd jij naar woudeberg? (A12?)
 
ik zie in je profiel dat je van januari 1985 bent... ik van oktober '85 :P

Kom je op je scooter trouwens?

allside.jpg


L :+ L Ik kom niet meer bij :+
 
Ohnee, dom van me |(

DSC00371.JPG


Altijd grappig die scootermennekes op motorfora :P

Dit was m'n laatste ik zal je kwelling stoppen.
 
Ohnee, dom van me |(

(Afbeelding)

Altijd grappig die scootermennekes op motorfora :P

Dit was m'n laatste ik zal je kwelling stoppen.
keej, die rechtse ben ik (die cirkel was ook mijn werk)
en jah, dit ben ik ook:
plattebocht.jpg

stoppie.jpg

maar op de ZX6R is toch echt de meest recente...

edit: nu tevreden? kheb 3 scooters en een brommer gehad in die 2 jaartjes bromfietscertificaat...
maar kben nu toch echt aan de motor begonnen en heb de scooters achter me gelaten B|
(nog 1 keer de fout gemaakt een mito te kopen, maargoed :X )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan