Najaarstoertochtje voor 25kwers, interesse?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurax

Die hard MF'er
17 mei 2003
788
0
Voorschoten
Zijn er mensen met een 25-kwer die zin hebben in een najaars toertocht?

Moet even kijken of samen met een paar mensen een route uit te zetten en het een en ander te organiseren. En natuurlijk kijken of er genoeg animo voor is en voor een datum.

In ieder geval zal ik hieronder alvast maar een lijstje starten:

1- Jurax = > Aprilia RS 125
2-
3-
4-
5-
 
Mocht de toch in Overijssel gaan weet ik wel een mooie toch uit te zetten. Ben hier wel goed bekend en weet ook wat de mooie weggetjes zijn voor 25kw'ers die het dus niet van vermogen moeten hebben.
 
ik heb misschien ook wel intresse, ligt aan wat verschillende dingen. ( zoals nieuwe kuip en spiegels :+ ) en als het in overijsel is :} ben ik 25% waarschijnlijker aanwezig *D
 
Ik zelf kom uit Voorschoten (bij Leiden). Ik weet niet waar de meeste mensen vandaan komen die interesse hebben. Mij lijkt het misschien het makkelijkst om het een beetje in het midden van het land te doen? En het hangt natuurlijk een beetje af van de te rijden afstand. Dus reageer gelijk ook even of men in is voor een halve of een hele dag toeren, incl lunch. Dat zijn namelijk wel zaken die geregeld moeten worden. Mocht het Overijsel worden, dan ben ik best bereidt om daar samen met lokaal bekenden een route uit te zetten, en op de nader te bepalen dag daar heen te rijden voor een toertocht. Dat zou eventueel kunnen in groepsverband met mensen die nog meer uit de regio Zuid-Holland komen.

Omdat het buiten steeds eerder donker wordt, steeds kouder, regenachtig en vooral veel bladeren, stel ik voor om niet nog 6 weken te wachten.
Als ik een datum zo mogen uitkiezen, stel ik voor

=====> ZONDAG 14 NOVEMBER <=====

Geef jullie reacties maar hierop, liefst zo snel mogelijk. Vul de lijst zo snel mogelijk in, want dan pas kunnen we dingen gaan ondernemen!

Don't Be Late, 'Cause Winter Is Knocking On The Door!!


Mazzel Jurax
 
als het weer een beetje mee zit ben ik zeker wel geintereseerd om mee te gaan. Kijken als mijn zzr een beetje mee kan komen }) .
Ik woon in Drenthe dus als het hier een beetje in de buurt is en t weer meezit kan je op me rekenen.
 
Ik hou dit topic wel ff in de gaten. Als er concrete plannen liggen dan ga ik mee obv het weer.
 
Ik word nog niet echt veel wijzer van de reacties die jullie posten. Misschien dat eerst de plannen wat concreter moeten worden. Ik stel voor dat jullie tot en met dinsdag 26 oktober 20.00uur door kunnen geven welke provincie de voorkeur heeft. Dan wordt gekeken of daarmee rekening kan worden gehouden. Misschien dat ik dan deze week nog een route kan uitzetten. Dan hoop ik toch echt dat jullie de lijst kunnen gaan invullen, zodat ik een schatting kan gaan maken met hoeveel motoren we gaan. Laat ook weten of jullie bijrijders meenemen. Dan kan een eventuele lunch misschien ook geregeld worden, tegen een kleine betaling.

Mzzls Jurax
 
Ik word nog niet echt veel wijzer van de reacties die jullie posten. Misschien dat eerst de plannen wat concreter moeten worden. Ik stel voor dat jullie tot en met dinsdag 26 oktober 20.00uur door kunnen geven welke provincie de voorkeur heeft. Dan wordt gekeken of daarmee rekening kan worden gehouden. Misschien dat ik dan deze week nog een route kan uitzetten. Dan hoop ik toch echt dat jullie de lijst kunnen gaan invullen, zodat ik een schatting kan gaan maken met hoeveel motoren we gaan. Laat ook weten of jullie bijrijders meenemen. Dan kan een eventuele lunch misschien ook geregeld worden, tegen een kleine betaling.

Mzzls Jurax

Ik stem voor Twente :+
 
Oke dan, even kijken hoeveel mensen er gaan reageren op Zwolle.

Dan wordt het vanavond definitief gemaakt en dan wil ik ook wel hebben eigenlijk dat mensen zich daadwerkelijk gaan inschrijven, want ik wil wel zekerheid hebben!

Mazzel Jurax
 
Oke dan, even kijken hoeveel mensen er gaan reageren op Zwolle.

Dan wordt het vanavond definitief gemaakt en dan wil ik ook wel hebben eigenlijk dat mensen zich daadwerkelijk gaan inschrijven, want ik wil wel zekerheid hebben!

Mazzel Jurax

Lijkt me goed! Schrijf mij er maar bij :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan