Najaarstoertochtje voor 25kwers, interesse?

Status
Niet open voor verdere reacties.
1- Jurax (Auke) Aprilia RS 125
2- RML (Robert) Suzuki RF600R, 25kw
3- BGL Racing (Sjaak) ?????
4- Bissie83 (???) ???
5-
6-


VUL DE LIJST AAN, HOE MEER HOE BETER!!
 
Laatst bewerkt:
Heb nu even geen motor maar iedereen is welkom om een bakkie koffie te halen bij mn huis :) ... wel ff laten weten van te voren :P ...
(Provincie groningen, Slochteren. kunnen jullie gelijk ff langs de eemshaven scheuren :}
 
Nou tot nu toe is dat iedereen tot nu toch pas 3 man incl mezelf. Ik wil er wel eigenlijk minstens een stuk of 7 hebben.....
En dan nog denk ik niet dat we uitwijken naar groningen. Ik moet zelf al anderhalf uur ruim rijden om uberhaupt bij zwolle te komen
Mazzel Jurax
 
Och ik moet ook 1.5 uur rijden om in Zwolle te komen maar daar lig ik niet wakker van. In friesland is motorrijden toch geen r**t aan :+
 
1- Jurax (Auke) Aprilia RS 125
2- RML (Robert) Suzuki RF600R, 25kw
3- BGL Racing (Sjaak) ?????
4- Bissie83 (???) ???
5-
6-


VUL DE LIJST AAN, HOE MEER HOE BETER!!

NOG MINIMAAL 3 MENSEN! KOM OP!!
 
Hoe denken jullie over zwolle en omgeving, en een route tussen de 150-220km in ?

Mzzls Jurax
Ik heb nog wel een redelijk kant-en-klare route door de Weerribben liggen. O-)

En als je hier in de omgeving gaat rijden moet je zeker het dijkje Wapenveld <-> Wilp rijden :}
 
Zwolle --> Deventer schijnt ook een goeie te zijn :?
Je bedoelt via Wijhe en Olst? Nee, is niet zo spannend. Zitten wel een paar leuke bochten in, maar die zijn misschien voor de "doorrijders" interessant. Die aan de andere kant van de IJssel is veel leuker en zeker geschikt voor 25KW motoren (meer sturen dan gasgeven)
 
Vergeet de inentingen niet.
full
 
Als't beetje rond Zwolle is (niet te ver voor mij en de rest, hele mooie omgeving, niet te druk) dan ben ik van de partij als de datum schikt.
 
Mij lijkt het ook wel fleks, zo'n toertocht. Wel onder voorbehoud van het weer...

kom zelf uit omgeving Leiden, dus wordt een hele fikse tocht :]

kleine **kick*** O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan