Naked Bike Meeting bij Triumph Assenede (BE) - 21 september

BelgianTriple

MF veteraan
9 jan 2003
1.564
30
België
:] :] OPROEP AAN ALLE NAKED BIKE RIJDERS !! :] :]

Ik organiseer dit niet maar de organisatoren hebben gevraagd of ik wel wat promo wil maken.

NAKED BIKE MEETING

Triumph dealer BMC Assenede organiseert een Naked Bike meeting waar alle naked bike rijders ongeacht het merk welkom zijn.
BMC wil ze tegelijkertijd de kans bieden om eens te proeven van wat volgens hen dé 2 naked bikes van het moment zijn: de Speed Triple 1050i en de Street Triple 675.

Naast een grootse naked bike bijeenkomst krijgt u de mogelijkheid met beide Triumph modellen een testritje te maken.

Wat mag u nog meer verwachten ?

- standje Motokouture.
- standje Remus (Hocoparts)
- een special van Bikedesign
- een special van "The Tankshop" (met handgemaakte alu tank)
- een korte rondrit
- massa's goede sfeer
- véél naked bikes
...
- en als topper de voorstelling in avant-première van de Street Triple R

De flyer:
:] :]

Het adres:
BMC Triumph, Stoepestraat 7L in Assenede.
Niet ver van de grens, so no excuses :P

De datum:
zondag 21 september '08


Hopelijk wordt het een grootse naked bike bijeenkomst

*O* *O* *O*
full
 
is idd niet ver van de grens het is bij........................... terneuzen -O- oftewel voor menig hollander nog net een behoorlijk stuk rijden..... vanuit utrecht zon 1,5 tot 2 uur rijden :Y
 
Zal er ook zijn *O* , als ik België uit mag tenminste :') . ( lees: als ik van mijn vrouw mag :X )
 
Volgens mij moet je België niet uit om naar Assenede te rijden :? :N
Dus ben je aan je vrouw ook niks verplicht! 8-)
We kunnen misschien samen rijden, dan geraak je er tenminste ! *O* _O-
Ok, we zullen samen rijden :Y , en om het spannend te maken zal ik voorop rijden, maken we er direct een wereldreis van *O* .
 
Ik ga er morgen naartoe :Y
maar wil de rondrit niet meerijden want moet morgen voor vertrek tanken en dan is men geld alweer op voor deze maand :X (en moet nog tot einde van de maand naar men werk met die tank B| )
Dus ga ik iets na 11u toekomen hopelijk kan ik dan nog aanmelden voor testritje en natuurlijk de verkiezing winnen van mooiste triumph :Y :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er morgen naartoe :Y
maar wil de rondrit niet meerijden want moet morgen voor vertrek tanken en dan is men geld alweer op voor deze maand :X (en moet nog tot einde van de maand naar men werk met die tank B| )
Dus ga ik iets na 11u toekomen hopelijk kan ik dan nog aanmelden voor testritje en natuurlijk de verkiezing winnen van mooiste triumph :Y :+

Eigenaardig, dat jij met een tank naar het werk rijdt... :?
 
Eigenaardig, dat jij met een tank naar het werk rijdt... :?


ha grapjas _O- :')



Ik ga er morgen naartoe :Y
maar wil de rondrit niet meerijden want moet morgen voor vertrek tanken en dan is men geld alweer op voor deze maand :X (en moet nog tot einde van de maand naar men werk met die tank B| )
Dus ga ik iets na 11u toekomen hopelijk kan ik dan nog aanmelden voor testritje en natuurlijk de verkiezing winnen van mooiste triumph :Y :+


En nog gelukt ook *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan