Naked en een schermpje/kuipje kan dat?

Wat kan op een naked:

  • Alleen 100% kaal

    Stemmen: 10 23,3%
  • Flyscreen of klein ruitje

    Stemmen: 28 65,1%
  • Tophalf met bellypan

    Stemmen: 5 11,6%
  • Passend gemaakte autoruit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Aftermarked volledige stroomlijn

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    43

Miggel

MF'er
21 mrt 2004
217
0
Omgeving Utrecht/Gouda
Een echte naked bike mist iedere vorm van plaatwerk of windbescherming. Of...

Er zijn genoeg bikers die hun van nature bloterik voorzien van een schermpje/flyscreen/bellypan. Kan erug mooi of functioneel (niet met head and shoulders in de wind zitten) zijn maar soms ook een beetje afbreuk doen aan de looks.

Post je mening: alleen 100% puur is echt mooi of als het goed gedaan is mag het ook anders zijn (persoonlijke mening)
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk kan dat *D
Het gaat er toch om wat je zelf leuk/mooi/handig vind. Mocht iemand het niet leuk vinden, kijkt ie toch de andere kant op?
Ik rij zelf een B12 S met een smoke ruitje waar ik 14 cm. heb afgehaald. Helm vol in de wind (geen turbulentie), toch wat bescherming en mooi !!

Groeten, Sebo.
 
Of dat kan!! Mijn dikke naked met ruitje *D

full
 
ik zou het nooit doen.
ik ben het nu gewend en ik irriteer me er helemaal niet aan.
laatst nog 700 km snelweg op 1 dag gedaan. ging perfect.

full
 
lekker de wind vol op je, het pure motorrijden :D Ik kreeg alleen maar een stijve nek door het ruitje dat er eerst op mijn honda cb-1 zat, maar dat kan ook komen doordat deze slecht afgesteld stond! Ach ik vond het toch een lelijk grafding dus...weg ermee
 
Als je meer dan 20.000km in het jaar rijd dan leer je zo'n ruitje best te waarderen. Misschien niet supermooi, maar comfort is ook wat waard.
20040814lopik.jpg
 
ik doe niet, heb de voorkeur voor helemaal niets, maar kan me voorstellen dat het sommigen irriteerd, die wind vol op je lijf.

rechterzijkant.jpg
 
Naked vind ik misschien toch wel het mooiste, maar als je lange tochten maakt, is zo'n klein topkuipje toch wel errug prettig voor je nek... en een S4 schermpie op een S4 vind ik ook weer niet dermate lelijk dat ik de nekpijn ervoor over heb om zonder te rijden.
 
Ik vind dit wel een aardig scherpmie voor een naked:

full


Niet te groot dacht ik zo...
Maar ja, eerst even passen of het wel lijkt!

Groeten,

P.K.
 
nake is nake dus nee geen kuipje windsplitter of vliegenmepper

Anders wordt het een streetbike>>>>>>>>>ook niks mis mee,maar geef mij maar naked-bike

full


kijk dit is wel heel kaal maar nog nie klaar *D
 
Wat is dat nu voor een "stellage" waar de motor inhangt, Technolab?
Hahhah daar hangt ie aan te drogen ........(draadeinden m8 aan een stalen balk)

zonder gekheid totaale verbouwing....>>>>>>>> naked-bike met hier en daar een aanpassing look at hp
 
dit scherm had ik er voorheen opzitten ,eigenlijk geen gezicht maar wel praktisch
tot 180 kmh lekker touren achter het scherm ,speel nu zelf voor schermpje :+
full
 
20.000 km in een jaar :?

[me]Phr3ak rijdt alleen al 14.000 km in 6 maanden tijd O-)
[/me]


En ohja, zonder sissy ruitje :P

En heeft i'middels een .........................................................

















stierenek :} :} :} :}




Karakter ten top................. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan