Naked of Streetfighter?

Ik ik het zou moeten vertellen:

Naked bike: een zo uit de fabriek komen rollen naakte fiets. Zoals een Suzuki Bandit.

Streetfighter: Een naar persoonlijke smaak verbouwde fiets. Waar mooi spul op zit maar zeker niet orgineel is.

Even een beknopte omschrijving. :]
 
Ik ik het zou moeten vertellen:

Naked bike: een zo uit de fabriek komen rollen naakte fiets. Zoals een Suzuki Bandit.

Streetfighter: Een naar persoonlijke smaak verbouwde fiets. Waar mooi spul op zit maar zeker niet orgineel is.

Even een beknopte omschrijving. :]

Zoeperman heeft een bandit, ziet er al niet meer zo uit zoalstie uit de fabriek komt en de vraag is zal ik em echt apart gaan maken??? (met het risico dat geen mens dat ding meer wil kopen als ik em kwijt wil)

maar kijk eens rond op www.streetfighter.nl dan zie je wat ik bedoel
 
Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen een nakedbike en een streetfighter?

tip:
ga eens langs een bikkers treffen in Duitsland (Gescher enz) dan kun je zelf het verschil zien

geloof me je ziet het snel genoeg

heb vandaag nog een R1 gezien die ze omgebouwd hadden tot streetfighter (dus geen kuipen meer en de kont een heel eind de lucht in)
 
Op zondag 09 juni 2002 23:17 schreef Mr Hornet het volgende:tip:
ga eens langs een bikkers treffen in Duitsland (Gescher enz) dan kun je zelf het verschil zien

geloof me je ziet het snel genoeg

heb vandaag nog een R1 gezien die ze omgebouwd hadden tot streetfighter (dus geen kuipen meer en de kont een heel eind de lucht in)

Dat vind ik zo LELIJK :r :r :r ... Zonde, net of dat ding een schop onder z'n hol heeft gehad.
 
100% mee eens ziet er id niet uit

sommige andere dingen hebben ze wel mooi gemaakt aan die fietsen
 
Oke, iedereen bedankt voor de reacties.
Ik zal eens gaan kijken op het www naar foto´s van Bandit´s die zijn aangepast.
 
Laatst bewerkt:
13548


Naked of Streetfighter?

Who the fuck cares?
 
Precies andersom: een naked bike is de verzamelnaam voor alle kuiploze (af-fabriek) motoren waar je als rijder gewoon lekker in de rijwind zit. Een streetfighter is een motor die was voorzien van een volle kuip, maar waar als gevolg van schade het nodige w.o. de kuipdelen zijn afgesloopt, om vervolgens met wat lekkernijen opgekalefaterd te worden tot een geheel eigen (customized) vehikel. Meestal wordt er een klein stuurkuipje aan toegevoegd.
 
Een streetfighter is een motor die was voorzien van een volle kuip
Kut, en ik maar denken dat de mijne een Streetfighter is, zal ook "Streetfighters" Magazine mailen en vragen al die issues met mijn VMax erin terug te roepen, dat kan natuurlijk niet: een niet-Streetfighter in dat blad |(

Maar wat is mijn motor nu precies volgens de "kenners" :X :X ;)

NakedStreetBrikFighter ?

Of was de Big Zed dat al, maar die heeft weer geen kuipje, maar kwam in 1974 ook zonder kuipje af-fabriek, maar heeft wèl dubbele koplampen ( was toch ook een Streetfighter regel? ) En rijdt wèl weer het snot voor de ogen van elke FireBlade van 25 jaar jonger en heeft óók al in de "Streetfighters" Magazine gestaan.......pfffff, valt niet mee om in een geaccepteerde catagorie te vallen :+
 
Laatst bewerkt:
Straat vechter is een motor waar alle geen nut hebbende troep is af gesloopt.
Wil je een straat gevecht "sprinten" is een kuipje en langere achterbrug B.V. wel nodig.
Wil je een illigaal circuitje straat vechten mag/moet hij daar de voorzieningen voor hebben.

Het geheel is alleen een 'Cult' geworden en loopt optisch nogal uit de hand,
dus wel de looks maar niet meer de mogelijkheden (kijk naar de V.S. en D).
 
Nou da's nie gelukt met dat iconen van me. Geef het op. Euh, iemand een fotootje van die ooit een keer op MF gespotte streetfighter die op diverse shows staat. Je weet wel die met dat gasmasker voorop, met daarboven een stikstoffles. Dat is tot nog toe de gaafste die ik heb gezien. Alleen wat lange achterbrug, maar dat zal wel zijn voor de dragstersprintjes. Trouwens die V-Max met dat kuipie voorop waar deze hele serie mee begon is ook bijzonder gaaf.
 
Euh, iemand een fotootje van die ooit een keer op MF gespotte streetfighter die op diverse shows staat. Je weet wel die met dat gasmasker voorop, met daarboven een stikstoffles. Dat is tot nog toe de gaafste die ik heb gezien. Alleen wat lange achterbrug, maar dat zal wel zijn voor de dragstersprintjes.
Je bedoelt "NOSfearatu" van het Duitse "Fighters" Magazine. Ff zoeken via Google of zo, heb je hem zo.
 
Die NOSFearatu, stond ook dit jaar weer op MotoAcxtion.... Erg mooie fiets...

(best grappig, mijn eigen oude topic na zolang weer terug te zien ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan