Naked/Sport/Supersport tussen de 1500,- en 2000,-

TicTac

MF veteraan
28 jan 2007
1.317
0
Beste forumleden.

Na 4 jaar geen motor gehad te hebben, komt er weer eentje in mijn bezit
Alleen welke weet ik nog niet...

motorhistorie:

-Suzuki SV 650s '99
-Honda CBR 600 F '99
-Aprilia RSV Mille '02
-Cagiva Raptor 650 '06
-Honda Cbr 600 FS '02

Nu is mijn budget flink verminderd omdat mijn vrouw andere wensen heeft en eigenlijk niet wilt dat ik ga rijden.
met een budget van ongeveer 1500,- ben ik behoorlijk gelimiteerd.

Aan een kant zou ik best een Fireblade willen uit '98/'99 misschien is dat teveel cc om het weer op te pakken en misschien zijn die ook behoorlijk afgetrapt. Anderzijds met de Mille ook super vermaakt

Liever geen: Thundercat/SV/GSX 600F

Wensen:
Model
Bouwjaar: vanaf 1999
KM: onder de 50.000
Motorinhoud: minimaal 600cc

Alvast bedankt
 
Bandit en Fireblade. Thnx zal ff rondkijken op mo
 
Laat maar weten als je advertentie hebt. Wil wel fotos zien etc.
 
snap het niet.... een VTR of een fireblade....

2 totaal andere motoren... Ik zou liever voor een 4cil gaan ;)

en jonger dan uit 99, minder dan 50k... voor 1500 koop je alleen wrakken, kijk goed uit!!!!
 
Laatst bewerkt:
snap het niet.... een VTR of een fireblade....

2 totaal andere motoren... Ik zou liever voor een 4cil gaan ;)

en jonger dan uit 99, minder dan 50k... voor 1500 koop je alleen wrakken, kijk goed uit!!!!

De stelling " voor €1500,- koop je alleen wrakken" vind ik toch wat ver gaan. Er zijn genoeg motoren tussen de €1000,- en €2000,- die gewoon netjes hun onderhoud krijgen, en waarbij de eigenaar tijdig de slijtdelen vervangt ( zo ook bij mijn vtr ;) ) .
Daarbij komt ook nog dat niet iedereen zoveel geld heeft als jij, en dan hebben we nog de groep die graag aan oudere motoren sleutelt , of erop rijden. ( topic " brikken en klassiekers" staat vol met " wrakken" )
Ik zou een beetje voorzichtig zijn met dergelijke uitspraken, om het feit dat je er ook mensen mee kunt kwetsen ( die het financieel niet zo goed hebben, en toch graag motor rijden ) .

Ondanks dit wens ik je dan toch vele veilige kilometers toe ,

M.v.g. een mede motorrijder. :W
 
Ik heb 5 jaar lang op een 91'er CBR 1000F gereden. Heeft me 5 jaar geleden 1600 euro gekost. De CBR was 1 van de beste motoren van die tijd en kon nog prima meekomen met z'n 130 pk. Ik was als een kind zo blij toen ik mijn 'wrak' kocht. Een hoop motor voor zo weinig geld.

Hier vind je je Thundercat:
http://www.autoscout24.nl/Moto/Details.aspx?id=253684969&cd=635394296720000000&asrc=st|fs

Kijk even op verschillende motor verkoopsites en zoek met de criteria die je aangeeft. Dan zie je vanzelf wat er naar boven komt en of het binnen je straatje past

Het aantal CC's maakt in principe niet uit voor heropstappen vind ik. Gewicht en handelbaarheid zijn belangrijker imo.
 
De stelling " voor €1500,- koop je alleen wrakken" vind ik toch wat ver gaan. Er zijn genoeg motoren tussen de €1000,- en €2000,- die gewoon netjes hun onderhoud krijgen, en waarbij de eigenaar tijdig de slijtdelen vervangt ( zo ook bij mijn vtr ;) ) .
Daarbij komt ook nog dat niet iedereen zoveel geld heeft als jij, en dan hebben we nog de groep die graag aan oudere motoren sleutelt , of erop rijden. ( topic " brikken en klassiekers" staat vol met " wrakken" )
Ik zou een beetje voorzichtig zijn met dergelijke uitspraken, om het feit dat je er ook mensen mee kunt kwetsen ( die het financieel niet zo goed hebben, en toch graag motor rijden ) .

Ondanks dit wens ik je dan toch vele veilige kilometers toe ,

M.v.g. een mede motorrijder. :W
Dan lees je het niet goed, mede motorrijder...

Ik zeg "motor bj 99+, km onder de 50k, prijs onder de 1500" koop je alleen wrakken.
motoren die na 99 gemaakt zijn onder de 50k zijn sowieso minimaal 2k waard.
kosten ze maar 1500 dan is er zeker iets mis mee.


goed lezen, mede motorrijder ;)
 
Dan lees je het niet goed, mede motorrijder...

Ik zeg "motor bj 99+, km onder de 50k, prijs onder de 1500" koop je alleen wrakken.
motoren die na 99 gemaakt zijn onder de 50k zijn sowieso minimaal 2k waard.
kosten ze maar 1500 dan is er zeker iets mis mee.


goed lezen, mede motorrijder ;)

Ben ik toch benieuwd hoe jij mijn vtr uit '98 met 45.000 km ziet, deze motor staat te koop voor €1600,- Is dat dan net geen "wrak"?

Ik zal je antwoord goed lezen deze keer ;)

Daarna gaan we wat mij betreft weer on topic voor een motor tussen de €1500,- en €2000,-..

Die van mij staat in ieder geval nog te koop.. :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan