Naked stuur voor Honda CBR600F4i [2001]

Flo Amsterdam

MF veteraan
26 jan 2003
4.885
25
Amsterdam
Hallo,

Wegens sheurtjes in mn polsen zijn lange ritten voor mij niet prettig.
Ook begin ik de laatste tijd steeds meer last te krijgen omdat ik namelijk
mijn motor gebruik als woon/werk verkeer ...

Mijn Honda CBR600F4i is niet gunstig ivm de zit houding, maar wil deze niet weg doen !

Is het mogelijk hier een naked stuur op de monteren waardoor ik iets rechter op zit en dus niet mn CBR hoef weg te doen ...



Please jullie reactie groet X.
 
Tuuuuuuuurlijk is dit mogelijk. Heb zelf ook net een cross stuur gemonteerd op mijn F4.

Je moet dan wel een andere kroonplaat monteren.
ABM en LSL leveren beiden kroonplaten voor jou motor.

SPAM!!! kijk maar eens op www.mdi-online.nl SPAM!!!!!

Daar heb ik hem vandaan gehaald


Heb het gezien .......

Is de zit houden werkelijk rechter op, en daardoor minder belastend voor je poslen ??
 
ik zou als het gaat om dergelijke toch essentiele zaken als zithouding (en dus al het rijplezier en ook i.v.m. je polsklachten) gaat je echt laten adviseren door een goede motorzaak.
Mischien betaal je iets meer voor de diensten maar ik denk dat ze je beter kunnen vertellen welke aanpasingen je in zijn algemeenheid zou moeten treffen om rechter op te zitten. Misschien is het verstellen van de pedalen en zadel ook nog wel mogelijk en in combinatie met een aangepast of verhoogd stuur (risers voor je stuur, bestaan die :? ) kom je dan rechter op te zitten.

Misschien staan je rem- en koppelingshandel ook nog niet helemaal optimaal als je nog last houdt van je polsen ?
 
ik zou als het gaat om dergelijke toch essentiele zaken als zithouding (en dus al het rijplezier en ook i.v.m. je polsklachten) gaat je echt laten adviseren door een goede motorzaak.
Mischien betaal je iets meer voor de diensten maar ik denk dat ze je beter kunnen vertellen welke aanpasingen je in zijn algemeenheid zou moeten treffen om rechter op te zitten. Misschien is het verstellen van de pedalen en zadel ook nog wel mogelijk en in combinatie met een aangepast of verhoogd stuur (risers voor je stuur, bestaan die :? ) kom je dan rechter op te zitten.

Misschien staan je rem- en koppelingshandel ook nog niet helemaal optimaal als je nog last houdt van je polsen ?


dat is ook n goeie, idd ik laat me even informeren bij een motor zaak, thanx
(dit extreme trouwens)
 
Je zit zeker een heel stuk rechterop.

Maar ook in sturen en risers kan je nog een hele hoop doen. Je hebt b.v. ook risers die i.p.v. alleen omhoog ook nog naar je toe staan waardoor je nog rechterop zit.
En in sturen zit ook nog een heel groot verschil in hoogte...

Maar als je echt problemen hebt met je polsen zou je misschien ook naar een andere motor kunnen gaan kijken. Ik doel hiermee op een all road fiets. Welke tegenwoordig echt een stuk meer te bieden hebben als vroeger.

Tenzij je natuurlijk vast wil blijven houden aan een sport-toer of supersport motor.



:]
 
Je zit zeker een heel stuk rechterop.

Maar ook in sturen en risers kan je nog een hele hoop doen. Je hebt b.v. ook risers die i.p.v. alleen omhoog ook nog naar je toe staan waardoor je nog rechterop zit.
En in sturen zit ook nog een heel groot verschil in hoogte...

Maar als je echt problemen hebt met je polsen zou je misschien ook naar een andere motor kunnen gaan kijken. Ik doel hiermee op een all road fiets. Welke tegenwoordig echt een stuk meer te bieden hebben als vroeger.

Tenzij je natuurlijk vast wil blijven houden aan een sport-toer of supersport motor.



:]

Thanx .... Ja zat te denken .... Of het stuur veranderen of over stappen naar een Z750 !!
 
ik betwijfel of je met een superbikekit niet met de kuip in de weg komt.

risers inderdaad in alle soorten en maten evenals sturen dus wellicht wel wat op te vinden?

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan