Zoals bij velen bekend is de naks van honda niet geweldig en zo ook bij mijne niet.
Ik heb hem vervangen voor een manuale van APE.
Netjes gesteld met krukas op T marking, vervolgens indraaien tot er spanning was en de krukas langszaam draaien.
Ik hoorde toen twee tikjes, op dat moment niet veel aandacht aangegeven. Motor gestart en hij stond nog iets te los, gefinetuned en uiteindelijk liep hij prima. Motor loopt normaal, vervolgens nog een rondje op gereden en ook motorisch geen problemen.
Tot ik later bedacht (ja had ik direct moeten bedenken), die tikjes; zou de ketting niet versprongen zijn?
Bij mijn weten zou de motor gewoon op tijd moeten lopen aangezien hij soepel loopt. Als die versprongen was dan had ik de problemen nu al ondervonden.
Klopt deze redenering?
Ik heb hem vervangen voor een manuale van APE.
Netjes gesteld met krukas op T marking, vervolgens indraaien tot er spanning was en de krukas langszaam draaien.
Ik hoorde toen twee tikjes, op dat moment niet veel aandacht aangegeven. Motor gestart en hij stond nog iets te los, gefinetuned en uiteindelijk liep hij prima. Motor loopt normaal, vervolgens nog een rondje op gereden en ook motorisch geen problemen.
Tot ik later bedacht (ja had ik direct moeten bedenken), die tikjes; zou de ketting niet versprongen zijn?
Bij mijn weten zou de motor gewoon op tijd moeten lopen aangezien hij soepel loopt. Als die versprongen was dan had ik de problemen nu al ondervonden.
Klopt deze redenering?
Laatst bewerkt: