namaak of originele Harley onderdelen ???

jimmyjames

Rookie
18 okt 2009
8
0
lokeren
Mits ik met men vorig probleem zeer goed geholpen ben op dit forum, wou ik men kans nog eens wagen. kan er mij iemand raad geven ivm namaak en originele onderdelen? Ik ben opzoek naar een nieuwe stator voor men Harley,en na vele telefoontjes heb ik een serieus probleem. Zelfs bij de originele verdelers van Harley kan ik zowel een namaak als originele stator kopen. Weet er iemand of er buiten het enorme prijsverschil ook een kwaliteits verschil is? origineel 195€ namaak 95€

Mvg,Jimmy
 
geen ervaring met harley onderdelen, maar het feit dat imitatie onderdelen zoals de stator, te koop is bij de harleydealer moet toch al een beetje vertrouwen geven.
als imitatie waardeloos spul is, zou een originele dealer niet achter de verkoop daarvan moeten staan.

tenminste dat lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:
Die prijzen vind ik meevallen hoor. Normaal betaal je bij Harley-Davidson per letter.....

En zijn goede after market stators en slechte. Het punt is: uitpuzzelen welke versie er wordt aangeboden.
 
Vaak zijn imitatie onderdelen voor een Harley beter dan originele onderdelen.
Het zijn geen imitiatie onderdelen maar "verbetermaatregelen" omdat origineel niet goed is.

Lees maar eens in de Big Twin hoeveel aftermarket onderdelen er zijn, die beter zijn dan origineel.
 
Mits ik met men vorig probleem zeer goed geholpen ben op dit forum, wou ik men kans nog eens wagen. kan er mij iemand raad geven ivm namaak en originele onderdelen? Ik ben opzoek naar een nieuwe stator voor men Harley,en na vele telefoontjes heb ik een serieus probleem. Zelfs bij de originele verdelers van Harley kan ik zowel een namaak als originele stator kopen. Weet er iemand of er buiten het enorme prijsverschil ook een kwaliteits verschil is? origineel 195€ namaak 95€

Mvg,Jimmy

Hoeveel kms is de oude orginele mee gegaan? Stel 50.000 kms dan zou je duurder uit zijn met een namaak als deze binnen de 25.000 kms het begeeft.
 
Aangeziende meeste adepten zelfs geen bouwmarkt-boutjes en moertjes erop zetten, maar liever 3 tot 40 € /stuk betalen voor een HD-approved expemplaar.

Met die imitatie wordt je uitgelachen ... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan