namaak oxford tassen

Tuutebulles

Die hard MF'er
7 mei 2002
539
0
-
ik heb hier eens een hele tijd geleden een topic gelezen waarin gesproken werd over namaak oxford tassen, dat model met die zijtassen dat je over je zadel kunt hangen.

iemand enig idee waar ik die kan krijgen? en wat ze ongeveer kosten?
 
Wil je persé Oxford? Ik heb zelf Givi zadeltassen gekocht op de beurs voor € 98,=
en die werken ook prima. Gaan ook met één band onder de buddy en met één band over de buddy vast.
t411tn.jpg
Deze lijken er erg op. Succes met je speurtocht.
 
Motozoom verkocht de Motodetail tassen, die er ook sterk op lijken, inclusief de "uitschuifmogelijkheid".
Zou me niets verbazen als het "no brand" tassen van Oxford zijn.... Heb ze al een paar jaar en ze zijn nog steeds prima.
 
ik heb hier eens een hele tijd geleden een topic gelezen waarin gesproken werd over namaak oxford tassen, dat model met die zijtassen dat je over je zadel kunt hangen.

iemand enig idee waar ik die kan krijgen? en wat ze ongeveer kosten?

Ik heb vorig jaar op de beurs van Utrecht voor 50 euro de originele gekocht... dan ga je toch niet voor de nepperds :P
 
Ik heb vorig jaar op de beurs van Utrecht voor 50 euro de originele gekocht... dan ga je toch niet voor de nepperds :P
Moet er wel beurs zijn....anders ben je 269 kwijt B| voor 2 zijtassen en tailpack samen.
[me]Crash heeft gelukkig vorigjaar de hele humpback set op de beurs gekocht voor 175E :} [/me]
 
zijn voor vriend, jan niet wachten tot beurs, gaat binnnenkort op vakantie :)

weet iemand of die tassen bij louis nog te krijgen zijn?
 
Volgens mij niet meer. Misschien hebben ze nog wat oude voorraad? Anders kun je wel een complete set, met "toptas" erbij bestellen, zijn in Duitsland iets van 49 Eurie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan