Namen van MF ers

Disorganized

Die hard MF'er
27 jan 2006
382
0
Horst
Zal wel aan de hitte ligen, maar hoe weten jullie wie er onder dat pak zit (en hoe weten jullie de nickname )?
Ik vind het al moeilijk genoeg mijn eigen naam te onthouden , laat staan van MFers die ik nog nooit heb gezien....
Of is het een kwestie van elkaar al kennen?

8-)
 
:+ Ik heb er een aantal leren kennen tijdens meetingen

En dan nog wil het gebeuren dat mn Dementie weer opspeelt als ik iemand tegenkom en zn naam en nickname niet bijelkaar kan krijgen :+ -O-
 
Via de MFMM of een MFFM kan je andere forummers reallife ontmoeten. Ook in WIWTD kan je met anderen afspreken. Sommige vergeet je gewoon nooit meer. :)
 
Volgens mij zie ik ze ook weleens op scheveningen maar ikw eet niet wie wie is dus ik kan het ook fout hebben. |(
 
waar staan MFMM en MFFM en WIWTD voor :?

MF denk ik voor Motor forum

:]

MFMM = Motor-Forum Mega Meeting, MFFM = :? , WIWTD = Waar Is Wat Te Doen

Verder ken ik bijzonder weinig MF-ers bij naam, maar als je eenmaal iemand gespot hebt en je krijgt een reactie in het MF-er gespot topic dan weet je iig wie dat is ;)
 
MFMM = Motor-Forum Mega Meeting, MFFM = :? , WIWTD = Waar Is Wat Te Doen

Verder ken ik bijzonder weinig MF-ers bij naam, maar als je eenmaal iemand gespot hebt en je krijgt een reactie in het MF-er gespot topic dan weet je iig wie dat is ;)

MFFM =Motor Forum Frikandellen Meeting. :P
 
je leert er nog wel eens wat bij de wat kleinere meetings kennen.
en sommigen hebben idd hun nickname op de kuipruit ofzo staan

ik ben binnenkort ook beter herkenbaar
de mf sticker zit er al op
nou de kuipnaamruit nog :? :+ ... kuipruitnaam :X
 
<== gaat zijn naam op de kuipruit zetten :Y :Y :Y

maarja nu dat rijbewjs nog B|

grtzz mafkeezzz euhhh jamie :W
 
Als mijn fiets er is.. ga ik ook kuipruiten :P
Wat wel makkelijk is... mijn nick is tenminste goed verwand aan mijn eigen naam :P

Groetjes,,, kirsten :) :W

*vanaf eind augustus dus te spotten op de lesmotor :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan