Nanfang motor kopen?

Oke, effe een serieus antwoord dan :

NIET KOPEN!!!!

.....

Garantie is ver te zoeken, onderdelen minder ver, er past gewoon alles van Honda in, aangezien het toch een kopie is...

:^ maar erm... de foto van die motor die ik hier net heb neergegooid, lijkt dat op een Honda? ;)
 
Er staat toch alleen dat ze kopieren en dus niet alleen maar honda.

Inderdaad, ze kopieeren alles, dus niet alleen Honda. Ze bouwen ook de Kawasaki Eliminator na bijvoorbeeld, en van Suzuki hebben ze naar het schijnt een kopie gemaakt een sportmodel wat hier niet geimporteerd word.

Ze schijnen nu zelfs bezig te zijn met de poulaire Aprilia modelletjes, vooral de scooters en de 2-takt racertjes.
 
Hallo,

Ik zit er over te denken om een nanfang motor te kopen. En dan wel de NF150. Dit is gewoon een bloedgeil racemonster wat zeker de nodige bekijks zal trekken. Nu vroeg ik me af of mensen hier een Nanfang motor hebben? En wat de ervaringen zijn? Ik hoorde dat hij onder in de bocht nogal zwaar instuurde. Hoe moet ik dit zien? Is dit erg problematisch. Alle ervaringen zijn welkom.

Bedankt, Gert


Racemonster? :? Geil? :? Volgens mij heb jij echt een probleem Gert, of je bent een echte grappenmaker! Als je hier geil van wordt ben je een SM typetje, denk ik...? Ik vind het een raar ding, heeft niks met race te maken. Mag eigenlijk niet eens de naam chopper hebben! Mijn Harley Fietsson (yep die motorloze met trappers, is eigenlijk een BSA, maar goed...) is meer racemonster! Maar goed dit is hiervoor ook al eens gezegd...

Dit is de smart onder de motoren, ik zou er niet dood op/in/onder gevonden willen worden!
:r :r :r :r :r :r :r

Ik vind het ding:
cry.gif
 
Laatst bewerkt:
Beste triple-X-Gert, hier nog een plaatje van een geil Nanfang racemonster..
Ik ben ff op zoek geweest naar info over Nanfang maar ik vrees dat er nooit een motorblad zo gek is geweest om die dingen te testen. Op de foto staat ook het e-mail adres van de Nederlandse importeur aangezien in je profiel staat dat je uit Hoevelaken komt kun je denk ik het beste een mailtje sturen voor de Nederlandse prijs ;)
Het zijn trouwens wel echte profs daar bij Nanfang, ik zal ff de website quoten:Zo zie je maar weer er zijn toch wel \"a lot of visitor\" geïnteresseerd in het merk *D

Misschien is het trouwens makkelijk te achterhalen vanaf wel IP-adres triple-X-Gert zijn berichten post, ik vermoed dat zijn IP-adres lijkt op dat van een van onze mede-MF\'ers... 8-)
Nanfang Nederland is al failliet denk ik. Heb ze net eenmailtje gestuurd en kreeg volgen antwoord: nanfang.holland@speedex.nl, Recipient unknown
;( vond het net zo\'n :9~ motorfietsje ;)
 
Gert, ik geloof dat ik de enige ben die écht achter je staat. Ik denk dat de NanFang een potentiele hit op de motormarkt is. Laat de rest maar lachen; met een beetje geluk is het importeursschap nog niet vergeven en wie lacht er dan.... Ja, jij Gert: dit is jouw kans, dit wordt het begin van een hele nieuwe toekomst, het volgende hoofdstuk in jouw levensboek, de moeder van het verdronken kalf etc.
Gert, ik moet gaan want het licht op de afdeling gaat uit, we moeten slapen gaan.

hahaah *ROFLMAO*

Whahaha
 
Ja het is echt een wereldfiets. Ik zeg,kopen dat ding.
Al die mafkezen die met 240km/u achter hun kuipje liggen houden voor jou wel ff rechts als jij met 300+km/u voorbij komt jakkeren.
Met open K/H filters schijnt z\'n top nog boven dat van een Hayabusha te liggen.
Maar hou dan wel ff rechts als ik voorbij kom met mijn HIGH PERFORMANCE BIKE(zie foto)
fiets.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ja het is echt een wereldfiets. Ik zeg,kopen dat ding.
Al die mafkezen die met 240km/u achter hun kuipje liggen houden voor jou wel ff rechts als jij met 300+km/u voorbij komt jakkeren.
Met open K/H filters schijnt z\'n top nog boven dat van een Hayabusha te liggen.
Maar hou dan wel ff rechts als ik voorbij kom met mijn HIGH PERFORMANCE BIKE(zie foto)
Plaatje van deze onvervalsde superbike

:+

Vergeet vooral het lage gewicht van 56kg niet te vermelden! Mede behaald door de lichtgewicht velgen en geavanceerde technieken voor het maken van het licht gewicht bagage mandje.
De wegligging is erg goed door de extra stijve \"achtervering\", ook zeer goed te gebruiken op het circuit.

Echt mijn droommotor en je mag van geluk spreken dat je er een hebt!
 
Je zal maar net een Benelli Tornado of een MV augusta SPR ofzo hebben aangschaft, en dan komt dit op de markt!
fiets.JPG

Lucky Bastard die V8!
 
hahhahaa :) , wat een goeie grap.

Ik zal jullie allemaal uit de droom helpen. Het is misschien een vaag verhaal maar goed:

Ooit begon ik samen met een huisgenoot om elkaar om de vreemdst mogelijke plekken \"XXX, Gert\" tegen te laten komen (Gert is een andere huisgenoot)
Zo kwam ik vaak het irc-kanaal binnen waar hij vaak zit (#hardcore.nl op IRC-net, nick Tommienbp) met als nickname xxx_Gert. Op erg vreemde tijden komen er SMS-jes
binnen met XXX Gert. Misschien een beetje een rare manier van grappen maken, maarja we zijn nou eenmaal niet helemaal 100% :+
En nou heeft hij me dus weer flink te pakken gehad. Ik ben weer een de beurt denk ik om hem eens te verrassen.

Voor Tom:
Het was weer een erg goede grap Tom (aka xxxgert). De volgende zet is weer aan mij.

Voor de rest:
Ik laat hier wel weten hoe ik hem terug heb gepakt (als je daarvan de humor inziet).
 
Hahahaha, ik ben blij dat je de grap kan waarderen Roger. Hahahhaa. Supervet. Ik ben benieuwd wat ik nu weer kan verwachten. haha. Groeten en een tof weekend. Tom

p.s. Het duurde wel lang voordat je het las zeg. :)
 
ohja en mensen, bedankt voor alle goeie raad. Er zijn veel toffe peren op dit board heb ik wel gemerkt. :) Natuurlijk zou ik nooit een Nanfang kopen. Ik heb niet eens een motorrijbewijs. Anywey, veel plezier nog op dit board en misschien haal ik ooit mijn motorrijbewijs en tour dan wel een keer met jullie mee. Take care.
 
ohja en mensen, bedankt voor alle goeie raad. Er zijn veel toffe peren op dit board heb ik wel gemerkt. :) Natuurlijk zou ik nooit een Nanfang kopen. Ik heb niet eens een motorrijbewijs. Anywey, veel plezier nog op dit board en misschien haal ik ooit mijn motorrijbewijs en tour dan wel een keer met jullie mee. Take care.
humor.... dat hebben wij op het platteland niet nodig....
 
Ja het is echt een wereldfiets. Ik zeg,kopen dat ding.
Al die mafkezen die met 240km/u achter hun kuipje liggen houden voor jou wel ff rechts als jij met 300+km/u voorbij komt jakkeren.
Met open K/H filters schijnt z\'n top nog boven dat van een Hayabusha te liggen.
Maar hou dan wel ff rechts als ik voorbij kom met mijn HIGH PERFORMANCE BIKE(zie foto) [/quote]

Ik zou die fietstassen er dan wel afhalen, anders duurt het alleen maar langer voor je dik over de 300 zit.
 
Hahahaha, ik ben blij dat je de grap kan waarderen Roger. Hahahhaa. Supervet. Ik ben benieuwd wat ik nu weer kan verwachten. haha. Groeten en een tof weekend. Tom

p.s. Het duurde wel lang voordat je het las zeg. :)

Belofte maakt schuld. Je gaat nu je motorrijbewijs halen en zo\'n NanFang kopen, anders krijg je het MF achter je aan. :(
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan