Nanfang motor kopen?

xxxgert

Banned User
24 jan 2002
12
0
Hoevelaken
Hallo,

Ik zit er over te denken om een nanfang motor te kopen. En dan wel de NF150. Dit is gewoon een bloedgeil racemonster wat zeker de nodige bekijks zal trekken. Nu vroeg ik me af of mensen hier een Nanfang motor hebben? En wat de ervaringen zijn? Ik hoorde dat hij onder in de bocht nogal zwaar instuurde. Hoe moet ik dit zien? Is dit erg problematisch. Alle ervaringen zijn welkom.

Bedankt, Gert
 
Hallo,

Ik zit er over te denken om een nanfang motor te kopen. En dan wel de NF150. Dit is gewoon een bloedgeil racemonster wat zeker de nodige bekijks zal trekken. Nu vroeg ik me af of mensen hier een Nanfang motor hebben? En wat de ervaringen zijn? Ik hoorde dat hij onder in de bocht nogal zwaar instuurde. Hoe moet ik dit zien? Is dit erg problematisch. Alle ervaringen zijn welkom.

Bedankt, Gert

[poohbeer modus]

Plaatje......??

[/poohbeer modus]

:+


Back on the track, mij zegt het dus niks........
 
deze: gloednieuw voor 25.195 euro!!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/904/85f7fa7c5ee143e04d5c64326685c830 (Nf150.jpg)​
 
Oh die, menu #142 bij de afhaalchinees op de hoek. Doe mij er ook maar 1. Sambal bij?
 
Dat gaat leuk worden om wisselstukken te zoeken als je er nodig hebt of om effe een onderhoudje te laten doen in een officiele garage... :+

Of krijg je voor die prijs ineens het dealershipment voor Nederland erbij ? ;)
 
Laatst bewerkt:
Nf150.jpg
 
\'t lijkt wel een brommert, maar die prijs die je noemde dat kan toch van z\'n levensdagen niet?
 
maar koop er aub een goeie helm bij want de topspeed is dus wel eventjes 105 km/ph.
 
maar in welk land wordt die motor gemaakt?als het uit china komt zou ik hem nooit kopen, daar kwamen toen ook die zijspannen vandaan ,die waren nog slechter dan de urals
 
Hmmm 21k BEF is niet duur. Is dat de nieuwprijs? Daar kan je nog geen 2e hands brommer van kopen ;)
Maaruh het is maar wat je mooi vind. persoonlijk vind ik m\'n 1987\'er Honda XR250R nog mooier ook. en die kan nog 15km/u harder :+

En voor 25000 euro koop je WEL een supergeil racebeest.

Maaruh, suc6 met je aankoop :) Zijn de onderdelen trouwens makkelijk te krijgen ?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan