Nationaal Veteranen Treffen In Woerden

mean-machine

MF veteraan
3 jun 2013
4.392
580
Veluwe
Ik zet Vet tref Woerden in de agenda.
Minimaal 25 jaar oud. Alles vóór 1994 is toegestaan.

Dat gaat wel lukken.....................
Mijn FZ is van 1985 dus leeftijd is prima.
Kaastrit is maar 40km. Daarom mss wel met m'n brommertje, want die is van 1973.

mean-machine

MF veteraan
3 jun 2013
4.392
580
Veluwe
Tot zaterdag!
Ja Kees, ik ga d'r heen!

Dit weekend maar eens dichter bij huis.
Afgelopen weekend bijna 1k gedaan in de Eiffel, en raad eens wat....vlgde week nog eens, want dan is daar een treffen!
Vlgs mij komende zaterdag goed weer dus prima om via een stuk Lekdijk naar Woerden te rijden.
Leuk om de Kaasrit te doen en daarbij ook nog te kunnen struinen tussen de oude onderdelen....................

Ik ben herkenbaar aan zwarte motor, zwarte motorkleding met zwarte handschoenen en ook een zwarte helm.
Dus je ziet me vanzelf!

• Like
  • Haha
Waarderingen: Kees Vetje en Tomcat_

KwaSuz

MF veteraan
20 aug 2006
5.556
688
47
Gaasterlân
Ik zet Vet tref Woerden in de agenda.
Minimaal 25 jaar oud. Alles vóór 1994 is toegestaan.

Dat gaat wel lukken.....................
Mijn FZ is van 1985 dus leeftijd is prima.
Kaastrit is maar 40km. Daarom mss wel met m'n brommertje, want die is van 1973.
Mijn gpz900 is ook van 85 (tenminste.... het frame dan, de rest is evengoed ook ouder dan 25) maar voel me altijd schuldig dat ik geen entree betaal :$. Hij voelt nog zo nieuw en zeker geen veteraan.

_O-

• Like
Waarderingen: Tomcat_ en Nejra

Kees Vetje

Die hard MF'er
19 feb 2017
829
176
56
Bollenstreek
Ik zal mezelf er hier waarschijnlijk niet populairder mee maken. Maar om de boel daar in Woerden een beetje interessant te houden, word het wat mij betreft hoog tijd om die 25 jaar te veranderen in 40 jaar. 😆😈🙊
Daar zit wat in. Ligt er aan hoe oud je zelf bent. Vroeger (30 jaar terug) vond ik een voertuig van 25 jaar oud, echt bejaard. Nu denk ik daar heel anders over. Als je die voertuigleeftijd 15 jaar optrekt, ben ik bang dat er geen heel jonge mensen meer komen kijken.

Shadow Gijsie

MF veteraan
24 apr 2005
1.481
17
De klei getrokken!
Geen idee hoe anderen daarover denken, voor mij geld over het algemeen hoe ouder de motorfiets hoe mooier en ik ben 38. Mijn jongste motorfiets is 42 jaar oud en mijn oudste 70 jaar. En die van 42 vind ik niet echt heel oud, daar kun je hetzelfde mee als met een moderne motorfiets.

• Like
Waarderingen: sidecarracing

KwaSuz

MF veteraan
20 aug 2006
5.556
688
47
Gaasterlân
Ik zal mezelf er hier waarschijnlijk niet populairder mee maken. Maar om de boel daar in Woerden een beetje interessant te houden, word het wat mij betreft hoog tijd om die 25 jaar te veranderen in 40 jaar. 😆😈🙊
Wat mij betreft heb je gelijk, met mijn gpz voel ik me ook helemaal niet thuis daar.
Zet’m ook dit jaar gewoon weer buiten het hek, voor al dat mooie spul te mogen zien betaal ik die 5 euro wel. :t

Gerard2969

Die hard MF'er
7 dec 2012
432
91
49
HOORN
Schitterend weer en een hoop moois gezien.

Bijlagen

Gerard2969

Die hard MF'er
7 dec 2012
432
91
49
HOORN
En deel 2....

Bijlagen