Nationaal Veteranen Treffen In Woerden

Bedankt! Ik had al zitten zoeken maar deze info niet gevonden. Weet ik ook weer hoe dit zit. Nog nooit eerder gezien, lijkt me een behoorlijk unieke fiets hier.
 
Nog ff voor het slapen gaan een paar plaatjes:
Moto Guzzi V7 in een heel mooie staat
68)
IMG_5100_Moto Guzzi V7.JPG


Honda CB1
69)
IMG_5101_Honda CB1.JPG
 
Ital dag, nog zo’n meeting die ik gemist heb B|
(Maar toen was ik op vakantie, waar ik bij toeval O-) op een Horex/veteranentreffen belande *O*)
Hehehe, "toevallig" belanden we bij een Horex/veteranentreffen.
Mijn vrouw weet dat toeval niet bestaat. Maar daar heb je wel foto's gemaakt?
Ik spam hier vrolijk verder om te beginnen met een stevig verbouwde Yammie XS650 zo te zien
75)
IMG_5107_Yamaha XS650 special.JPG


Dan een Guzzi V1000 Hydrauconvert
76)
IMG_5108_Motoguzzi V1000 Hydroconvert.JPG


En tot slot een Guzzi California 1100. Ik heb het idee dat ie zo oud nog iet is, maar goed het is een Guzzi en die hebben sowieso een streepje voor.
77)
IMG_5109_Moto Guzzi 1100 California.JPG
 
‘Tis wel een twee-gesprek hier :P, maar zolang jij foto’s blijft posten van Woerden zijn we ontopic bezig.
Horex treffen was wel klein beetje toeval, we waren in het Horex museum (wat klein is, erg klein zelfs) en zagen een poster hangen van het treffen. Dat was EN op die dag EN in de buurt... 1+1=2, jah daar wel wat foto’s gemaakt *O*
 
Och wat maakt het uit dat het (grotendeels) een tweegesprek is. We zijn zoals je schrijft on topic. Er zijn beslist meer meekijkers.
Misschien kan je bij gelegenheid die plaatjes ook eens posten. Ik weet niet veel van het merk Horex. Heb wel een Horex op de foto gezet die dag. Tijdens het schuilen voor een onweersbui nog wel met iemand staan te praten die met een Horex was. Hem ook zien wegrijden, de regen tegemoet.
En ik was zeker wel ff van plan om door te gaan met de foto's posten.
 
En wat hebben we als ontbijt vandaag? Een paar café racers
Allereerst een BMW K
78)
IMG_5110_BMW K100 cafe.JPG


Dan een echte caféracer zoals het er naar mijn mening uit hoort te zien, Guzzi
79)
IMG_5111_Moto Guzzi 850.JPG
 
Er zijn zeker veel meelezers, waaronder ik :Y. Ik had eigenlijk ook naar Woerden willen gaan, maar helaas kwam er wat tussen.
Heb wel een hoop mooi's gemist!
Bedankt voor het delen van de vele foto's Tomcat, zitten vele pareltjes tussen, *O*:t
 
Och wat maakt het uit dat het (grotendeels) een tweegesprek is. We zijn zoals je schrijft on topic. Er zijn beslist meer meekijkers.
Misschien kan je bij gelegenheid die plaatjes ook eens posten. Ik weet niet veel van het merk Horex. Heb wel een Horex op de foto gezet die dag. Tijdens het schuilen voor een onweersbui nog wel met iemand staan te praten die met een Horex was. Hem ook zien wegrijden, de regen tegemoet.
En ik was zeker wel ff van plan om door te gaan met de foto's posten.
Je hebt een trouwe schare aanhangers. Nou ja,in ieder geval ik dan. Blijft mooi,waszelf ook op tijd al weer weg
 
Dank u alle voor de reacties :} nu moet ik helemaal wel door :YY
Dus daar koem ze weer, vandaag beginnen we met een BSA
80)
IMG_5112_BSA.JPG


En dan een Triumph
81)
IMG_5113_Triumph.JPG


82)
IMG_5114_Triumph.JPG
 
:t Laat maar komen, tis net een adventskalender (of hoe heet zoiets), elke dag dit topic openen en het is weer een verrassing wat voor mooie plaatjes je te zien krijgt. :+

Voor de Horex plaatjes zal ik een eigen topic openen, kijken of daar een beetje animo voor is.
 
Kijk die vergelijking had ik ff gemist, een adventskalender. Wél een hele leuke vergelijking, ik weet alleen niet of we de kerst halen.
Vandaag een Suzuki T500 2 cilinder 500 cc tweetakt in een schitterede mooi dan nieuw staat.
83)
IMG_5115_Suzuki T500.JPG


Dan een nauwelijks rijbare motor, althans zo luidt de verbastering van de merknaam op de tank.
Ik heb er al meerdere verbasteringen van gehoord, maar deze nog niet. Nu had ik begrepen dat je een motorfiets niet moet "driven" maar "riden" ....hoe dat dan precies voor een 3-wieler zit?
Doet er niks aan af dat ook dit een gaaf ding / leuke ratachtige driewieler is
84)
IMG_5116_HD Trike.JPG
 
Tomcat, dank voor de vele foto's :}

Hoop dat ik volgend jaar in de gelegenheid ben om zelf te gaan. De foto's laten zien dat het de moeite waard is :Y
 
Honda Hawk GT, 650 V-twin
89)
IMG_5121_Honda 647 Hawk GT.JPG


En dan staat er soms wat op het terrein wat er helemaal niet hoort?
Nou omdat het zijspan betreft plaats ik 'em toch maar.
90)
IMG_5122_Triumph Bonneville T100 zijspan.JPG
 
Zo’n Puch had mijn vader ook heel vroeger , nu ik er zo over denk, zouden daar foto’s van zijn :? Moet ik eens navragen, hij is er 2-3 keer mee naar Oostenrijk gereden.
 
Zo’n Puch had mijn vader ook heel vroeger , nu ik er zo over denk, zouden daar foto’s van zijn :? Moet ik eens navragen, hij is er 2-3 keer mee naar Oostenrijk gereden.
Dat zou wel erg gaaf zijn als je daar foto's van zou hebben. Ik vind het een prachtige machine.
De enige Puch die ik ooit zelf in bezit heb gehad was een Puch Monza, een bromfiets.
Ook dat type was hier te zien:
91)
IMG_5151_Puch Monza 4GP.JPG


92)
IMG_5152_Puch Monza 4GP.JPG


De hoeveelheid bromfietsen/lichte motoren is helemaal overweldigend. Daar heb ik alleen een kleine selectie foto's van gemaakt.
 
Dat brengt herinneringen aan mijn jeugd naar boven zeg! Ik heb exact dezelfde Puch Monza gehad toen ik 16 was :t20160629_132915_resized.jpg20160629_132921_resized.jpgSorry voor de slechte fotootjes,:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan