Nationaal Veteranen Treffen In Woerden

En dan een Puch. Is dit nu zo'n doppelkolben Puch?
86)
Bekijk bijlage 1333919

Ik zou nog terugkomen op deze Puch en dat mijn vader er ooit één gehad heeft die weer van mijn opa geweest is.
Jawel, moeders heeft de fotoboeken doorgespit en ik ben geen Puch kenner maar het lijkt er verdacht veel op *O*
5B84878A-0572-4AAB-8A06-96436A09AF2F.jpeg
 
:t, kijk dat bedoel ik. Als je er een benaming aan mag geven is de term restau-mod een passende .
@Tomcat, uit je reactie begrijp ik dat je de VF niet meer hebt? ( je kan natuurlijk ook niet alles houden, al doe ik mi’n uiterste best O-))
Deze ziet er inderdaad super uit :}
Inderdaad, de VF heb ik verkocht. Als ik deze zie heb ik daar spijt van........want ik wil alles houden.
Maar geod, ik kon een leuke Inazuma kopen. En dan moest er een weg ivm de plaats. Is eigenlijk wat te modern natuurlijk, maar mijn plan was om daar een Katana vermomming op te knutselen. Alleen mag dat ff nog niet van m'n vrouw want die vind het een geweldig ding. Dus eerst maar eens wat andere werkzaamheden doen, wanneer ik überhaupt enige werkzaamheden doe.
Wat een geweldige foto hierboven. Heel gaaf dat je die hebt opgezocht en hier gepost!
 
Mooie creatie! :9~ Blok is van een NSU 1200 TTS auto, frame is van een Norton Commando, bak waarschijnlijk ook, maar dat kan ik niet zo zien.
Voorrem is een Grimeca 4ls, zeer duur zo een rem. :t
 
Dan weer een aantal verbouwde motoren.
Een verbouwde Honda CBX 6 pitter
202)
Bekijk bijlage 1341319

203)
Bekijk bijlage 1341320
Wow, wat een goed ding. En er is veel aan gedaan. VFR achterwiel en brug, ietsjes meer wielbasis staat erg goed. Er is een belt drive opgebouwd! ga d'r maar aan staan, USD voorvork. Geweldig, dat zwart met rood, super combi.
Het is duidelijk dat hier de N+1 regel voor bedoeld is..
 
Voor verbouwde fietsen kan je ook heel goed terecht bij de Classic Superbike meeting weet ik uit ervaring.
Tsja, smaken lees ik hierboven dus duidelijk. Een ding is wel duidelijk dat het knap gemaakt is.
Ben benieuwd wat je dan van de onderstaande CBX vindt, gemaakt op 22-9-2012 in Woerden:
!HPIM3034_Honda CBX Special.jpg


!HPIM3035_Honda CBX Special.jpg


!HPIM3036_Honda CBX Special.jpg


!HPIM3082_Honda CBX_Special.jpg



!HPIM3083_Honda CBX_Special.jpg
 
Dat klopt, maar deze is in de kleurstelling van '75, en die hadden geen zwart blok. Niet dat het veel uitmaakt natuurlijk, is gewoon een prachtige Z900.:}:t
 
Leuk, die NS400R maakt herinneringen los bij me! Toen ik net samenwoonde hadden 2 broertjes, die een paar appartementen verderop woonden, nog bij hun ouders er alletwee 1, maar dan in Rothmans kleuren. Als die 2 thuiskwamen, en langs de weg voor het huis langskwamen was het geluid echt om te smullen!
2 van die tweetakten die volle bak voorbij kwamen..ze reden er niet echt rustig mee, maar zagen er altijd spic en span uit!:}
 
Voor de 25e heb ik nog een Rothmans NS400 voor bij het ontbijt. Toch wel frappant dat jij het geluid noemt. Ik herinner me het geluid van de Yamaha RD350 en RD 500 als heel mooi, van de NS400 als een absolute afknapper. Zal wellicht aan de dempers gelegen hebben?
Bij Aad van Kekem staat al een jaar een NS400 in een vrij deporabele toestand te wachten.
IMG_20170516_140037.jpg

IMG_20170516_140030.jpg


Voor vandaag een MuZ Scorpion
240)
IMG_5281_MuZ Scorpion.JPG


Yamaha XS650
241
IMG_5282_Yamaha XS650.JPG


Nog een Yamaha XS650
242)
IMG_5283_Yamaha XS650.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan