Nationaal Veteranentreffen Woerden 2008: zaterdag 20 sept

moturist

MF veteraan
4 jan 2003
3.933
11
Groningen
Zaterdag 20 september is weer het Nationaal Veteranentreffen in Woerden, voor motor-twee-' en driewielers ouder dan 25 jaar.

Met klassieker gratis toegang.

Gaan er nog M-F-ers naartoe?

86383775.ToUGLGFR.DSC03903.jpg


één van de vele plaatjes op de NVT website
 
Ik ga er heen. Kom er bijna elk jaar.

Ga wel op mijn Kreidler RMC :X
 
Deze dag staat al geruime tijd in mijn agenda! Dus het voornemen is er! Ook ik ben er eerder geweest en het is echt een mooi evenement! En tot nu toe gold voor mij met blauwe plaat de gratis toegang, parkeren op het terrein!
 
Echt klassieke motoren, blauwe platen etc. MF lijkt er niet het juiste platform voor te zijn.

Lichtpuntje! Zaterdag zeer waarschijnlijk goed weer en deze week nog een paar kleine zaken verholpen. O.a. het contact van de claxon dat wel eens spontaan wilde blijven 'kleven'. Zoveel aandacht op het treffen wil ik nu ook weer niet!

:W
 
Echt klassieke motoren, blauwe platen etc. MF lijkt er niet het juiste platform voor te zijn.

Lichtpuntje! Zaterdag zeer waarschijnlijk goed weer en deze week nog een paar kleine zaken verholpen. O.a. het contact van de claxon dat wel eens spontaan wilde blijven 'kleven'. Zoveel aandacht op het treffen wil ik nu ook weer niet!

:W


Ach blauwe platen rijders zijn misschien zoveel aan't sleutelen rijden dat er weinig tijd overblijft om te forummen ;)

Vandaag de uiterst happerige voorrem van de V7 uit elkaar gehad, schoongemaakt, voeringen en trommel geschuurd en daarna de boel weer netjes afgesteld. Er zat nogal wat roest in de trommel en de draaipunten liepen stroef. Morgen maar eens even een flinke testrit maken, is gelukkig geen straf :]
 
Laatst bewerkt:
Ook hier tijd om op te stappen voor een gezellig en echt klassiek motordagje met de medewerking van de weergoden!

Tot straks!

:W
 
Prima dag en een gesprek met een bezoeker kwam me op de vraag te staan of het blok onder mijn V7 ooit was vervangen door een iets later 750 CC exemplaar. Thuisgekomen maar eens wat fotovergelijkingen gedaan en inderdaad geconstateerd dat er overeenkomsten zijn, echter met het 850 GT blok. De mijne heeft ook een vijf ipv vierversnellingsbak. Dat wordt dus cilinderdiameters meten als de gelegenheid zich voordoet. Gezien de kracht van het blok twijfelde ik zelf ook al aan het idee dat het een 700 CC betrof. Kortom, nog meer vragen. Een gedachte zou kunnen zijn dat er met de restauratie een ander blok is gemonteerd. Terugrit door de polder met wat zielsverwanten in het vooruit was er niet minder plezierig om!

:W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan