Nationale Motorbeurs 2005

Volgend jaar heeft de organisatie van Den Bosch een groot probleem. Dan is de beurs in Utrecht één week later. Wie gaat er twee keer in de week naar een beurs?, ik niet. Ga ik wel naar Utrecht. Ik denk dat er diverse standhouders ook zo over zullen denken.

Laatste nieuws:
Beide tenten van de beurs zijn gesloten. Kortom de helft van de beurs is niet te zien. Komen vanzelf de claims bij de organisatie binnen. Is waarschijnlijk de doodsteek voor deze beurs. Zelfs auto's aan de buitenzijde waaien tegen elkaar aan.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het een afknapper.
De heren van KNMV bij de motorstalling waren :} :} :} :}
En dan nog zorgen voor koffie ook, :} :}

Voor de rest, buiten in de regen wachten voor de kassa's
Mensen van de gardarobe wisten niet erg wat ze aan het doen waren.
Tenten werden weggeblazen
Weinig schokkende spulen

Eindconcluzie van mijn persoontje, verkeerde lokatie of verkeerd ingericht, ik kom er niet meer
:^
Eigenlijk nix aan toe te voegen buiten: voor de klagers dat het ver lopen was vanaf de parkeerplaats, moet je gewoon met de motor komen, voor de deur parkeren :P
 
Zo, weer terug van een dagje motorbeurs. Kwam Motorhugske en Remakil nog tegen :) . ff een nieuwe MQP textiel jas op de kop getikt en een Kawasaki jas voor erbij :} . Bijna nog 2 motoren aangeschaft maar toch maar het kaartje van de verkoper gevraagd om terug te bellen :P

Was wel een eind lopen ja naar de auto's dat was wel een minpuntje, verder wel geslaagde beurs.

ps. wat ziet die motor van jou eruit Superkris :+
 
Ik vond het een afknapper.
De heren van KNMV bij de motorstalling waren :} :} :} :}

Voor de rest, buiten in de regen wachten voor de kassa's
Mensen van de gardarobe wisten niet erg wat ze aan het doen waren.
Tenten werden weggeblazen
Weinig schokkende spulen

Eindconcluzie van mijn persoontje, verkeerde lokatie of verkeerd ingericht, ik kom er niet meer

:^ Al heb ik in de garderobe geen problemen ondervonden... :)
Maar de rest... was zonde van het geld... B|

Slecht opgezet, matig qua stands en diversiteit en de locatie was zwaar KUT!!! B|
Een ouwe teringhal en een stel partytenten die op instorten stonden... |(

De wegwijzering voor de motorparkeerplaats stond er pas op het laatste stukje, wat bij de Rai heel wat beter geregeld was. De heren en dame van de KNMV waren wel goed voorbereid, niets dan lof voor hun... :)

Dan nog wat... je kon buiten (bij het afgesloten stuntterrein) friet kopen bij een vetkraam. Komen Duivelinnetje en ikke er vandaan... is GVD de deur dicht en op slot... :( ...we stonden in de wind, kou en regen minstens een kwartier te wachten en m'n moppie stond dus zonder jas. Stelletje klootviolen daar in Den Bosch! Tel daar een gesloten hal bij op en mijn conclusie is: Die Nationale motorbeurs was een nationale beursramp! :( :( :(

Utrecht roeleert...da's inmiddels wel duidelijk... :) :) :)





ps... Fer... voortaan wel ff zwaaien als je op de A2 terug naar huis rijdt en wij aan de andere kant richting de beurs rijden. Neem tenminste aan dat Lady J een oranje hesje aanhad en jij voorop reed... ;)
 
Wij gaan vanuit Tilburg zeker naar De Nationale Motorbeurs. Die kortingsbon staat al een hele tijd op mijn harde schijf. Scheelt toch weer een paar Euro's. ...en op de motor uiteraard.
We komen zojuist van de Motorbeurs in Den Bosch. Vanmorgen eerst een heel eind door de regen om moeten lopen om van de parkeerplaats naar de kassa's te komen.
Parkeerplaats voor motoren was gewoon voor de ingang hoor O-)
 
kom er net vanaf.
Het was opzich allemaal goed, leek af en toe of letterlijk het dak eraf vloog, maar dat viel gelukkig mee tot ik weer weg was iig :) .
Jammer van het weer, gelukkig gingen de mini bike en super motard demo's wel door, maarja dat was ook maar wat rondjes rijden, had je ook al snel gezien.

Tja en verder denk ik dat het een hele goede beurs is als je wat onderdelen of kleding flink in de aanbieding zoekt. Maar ik ging maar om wat rond te kijken en dan kun je toch beter naar de MotoRai gaan, ben ik ook geweest dit jaar en daar heb ik echt m'n ogen uitgekeken, daar kon dit niet aan tippen.

En van de recordpoging van motoren met zijspan heb ik niet veel gezien, heb er wel een stuk of 20 zien staan buiten, maar meer ook niet.

Dus als ik komend jaar of andere jaren wat onderdelen of kleding zoek dan ga ik zeker daarheen. Maar ga ik gewoon wa mooie motors en nieuwe technieken kijken, dan duidelijk naar de Rai.
 
Ik ben vanmorgen ook even gaan kijken (alhoewel, was een flinke rit met dit weer).
Denk niet dat ik het nogeens doe (modelbouwbeurs in dezelfde hallen was vorig jaar ook al een deceptie; zou het aan de lokatie liggen ?)

In ieder geval wel wat foto's gemaakt...



Ach,zo is jaaaaaaren geleden de nu zo bejubelde 'Utrechtbeurs' ook begonnen,dus geef ze nog een kans om het volgend jaar beter te doen dan deze eerste keer.
 
Ach,zo is jaaaaaaren geleden de nu zo bejubelde 'Utrechtbeurs' ook begonnen,dus geef ze nog een kans om het volgend jaar beter te doen dan deze eerste keer.

Nah... ik zou bijna zeggen... I'm with stupid... Maar dit was toch de befaamde organisatie achter de motorbeurs Utrecht? Die lui die het niet meer konden vinden met de Jaarbeurs en zelf in Den Bosch iets op poten gingen zetten? Nou...daarom had ik er veel meer van verwacht. Je zou dus denken dat ze ervaring genoeg zouden hebben...wat ze dus niet hebben laten zien... B|

Ps... wie morgen gaat is gek... :P
Zonde van je geld...halve beurs enz... ;)
 
nou 1 gerust stelling de brabant hallen zijn bezig met ene hele grote verbouwing
en vlogens de plannen wordt het de op 1 na grootste van nederland (zeggen ze)
maar ik ga der morge heen ben wel benieuwd
 
wij stonden dus met safe in een van de twee tenten ;( het is nog maar de vraag of we morgen open kunnen maar tenten zijn gegarandeerd tot windkracht 8, helaas waren er pieken tot 9 en morgen wordt er nog erger verwacht. nou moet ik zeggen dat ik hele dag in hoekje van de tent heb staan werken en dat kost je ook wel paar jaar van je leven, knap nerveus word je daar van. zijn ook nog tijdje dicht geweest vroeg in de middag omdat er stuk doek was los gewapperd maar dat was weer vast gezet. Besluiten ze om 4 uur ineens (terwijl t de hele dag al zo was) dat t toch niet veilig was.
dus niemand mag de tenten meer in. hopelijk morgen beter...
veiligheid gaat toch voor...
 
damn, ik had er eingenlijk wel zin an, maar als ik dit zo allemaal lees ga ik morgen denk toch maar nie... zonde...
 
Had net ook gehoord van iemand die van de beurs kwam,dat de tenten gesloten zijn.
Heb daarom naar de brabanthallen gebeld,of de tenten morgen wel open zijn.
Door de telefoon zeiden ze, dat er morgenochtend om 7:00 uur een beslissing wordt genomen en dat dit dan op hun website wordt geplaatst.
Mijn vraag was toen; als de tenten gesloten zijn en er dus maar 2 hallen open zijn, wordt de entree dus goedkoper?
Hun antwoord : Ja.
Ik ga morgen in ieder geval en zie wel wat ik er van vind.
Ieder z`n eigen mening ;)
 
Had net ook gehoord van iemand die van de beurs kwam,dat de tenten gesloten zijn.
Heb daarom naar de brabanthallen gebeld,of de tenten morgen wel open zijn.
Door de telefoon zeiden ze, dat er morgenochtend om 7:00 uur een beslissing wordt genomen en dat dit dan op hun website wordt geplaatst.
Mijn vraag was toen; als de tenten gesloten zijn en er dus maar 2 hallen open zijn, wordt de entree dus goedkoper?
Hun antwoord : Ja.
Ik ga morgen in ieder geval en zie wel wat ik er van vind.
Ieder z`n eigen mening ;)
heey buurman hoelaat ga jij morge dan?
en word het goedkoper ja?
tja als je aan de deur staat zeggen ze toch van niet?
en hoe goedkoper wordt he want je hebt ook al zoon kortingsbon :?
ben benieuwd denk wel dat ik ff ga
anders heb je er later wer spijt van he ;)
 
wij zijn net terug en flink wat euro's lichter.


ik vond het wel een leuke beurs. minder groot dan utrecht, en je merkt dat de standhouders duidelijke wat voorzichtig waren (niet alles mee, utrecht komt ook nog)

wel een paar gigantische blunders van de organisatie. Tenten die niet tegen het hollandse weer konden en daardoor afgesloten werden (denk dat er wat ondernemers erg boos gaan worden)

Verder hadden ze van die leuke kortingsbonnen die je uit moest printen. Bon was goed voor 2 euro korting PP. helaas dacht de kassa miep daar anders over. jammer voor haar, maar ik ga niet accoord met het feit dat zij vind dat er maar een persoon korting mag krijgen.
 
wij zijn net terug en flink wat euro's lichter.


ik vond het wel een leuke beurs. minder groot dan utrecht, en je merkt dat de standhouders duidelijke wat voorzichtig waren (niet alles mee, utrecht komt ook nog)

wel een paar gigantische blunders van de organisatie. Tenten die niet tegen het hollandse weer konden en daardoor afgesloten werden (denk dat er wat ondernemers erg boos gaan worden)

Verder hadden ze van die leuke kortingsbonnen die je uit moest printen. Bon was goed voor 2 euro korting PP. helaas dacht de kassa miep daar anders over. jammer voor haar, maar ik ga niet accoord met het feit dat zij vind dat er maar een persoon korting mag krijgen.


Hahahaha ik kreeg korting zonder bon :D

maarja ik had dan ook geen vrouw bij me he })
 
Had net ook gehoord van iemand die van de beurs kwam,dat de tenten gesloten zijn.
Heb daarom naar de brabanthallen gebeld,of de tenten morgen wel open zijn.
Door de telefoon zeiden ze, dat er morgenochtend om 7:00 uur een beslissing wordt genomen en dat dit dan op hun website wordt geplaatst.
Mijn vraag was toen; als de tenten gesloten zijn en er dus maar 2 hallen open zijn, wordt de entree dus goedkoper?
Hun antwoord : Ja.
Ik ga morgen in ieder geval en zie wel wat ik er van vind.
Ieder z`n eigen mening ;)
Dan ben je snel uitgekeken :X :)
 
Ben ook naar de beurs geweest vandaag...

Ik vind Utrecht absoluut beter. Veel groter natuurlijk, maar ook veel ruimer van opzet, de gangpaden etc.
Tja, en die tenten... :X terwijl er nog hallen leeg stonden... |(
Dat zal behoorlijk balen zijn geweest voor de standhouders die daar stonden.

Voor mij ook trouwens, want in één van die hallen stond een dealer waar ik graag naar toe wilde.

Ik vond de motoren daar nou niet echt goedkoop. Een beursaanbieding die ik tegenkwam was een CBR 600 uit '98 (zwart/brons) met aardig wat km's op de teller: 6500 euro. Vraag naar de beurskorting staat er dan bij :X

Uiteindelijk toch nog 'geslaagd': we hebben ons allebei oordoppen aan laten meten (werden nog gespot op het moment dat we heel charmant met blauwe smurrie in onze oren zaten te wachten :o ), heb 4 liter motorolie voor een prikkie en Brian heeft nog een paar handige gereedschapjes erbij.

Maarrrrr, ik ga straks toch ook nog naar Utrecht :)
 
ben.JPG


ben2.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan