Nationale motordag Assen

Snelle Henkie

MF veteraan
17 dec 2003
2.372
35
Delfzijl
Ben er geweest, was mooi, alleen niet zo druk als vorig jaar.
Ook jammer dat de wet het weer nodig vond onder een viaduct stiekum te gaan staan flitsen. We werden gelukkig gewaarschuwd. Dit was weer puur om geld te verdienen en niet voor de veiligheid. Als het voor de veiligheid is kun je ook zichtbaar gaan staan. Dan wordt er vaart geminderd. Nu niet.
Verder redelijk mooi weer en mooi kunnen kijken naar de circuit rijders.
Ook de heen en terugreis was weer mooi. Goed dat ze daar niet stonden te flitsen. (Hoop ik)
 
Helaas kwam ik er wat te laat achter dat ze stonden te flitsen dit was niet op de A28 maar op een van de binnendoor weggetjes rond Hooghalen. Dacht nog zal toch niet ... flits, te laat rond de 100 waar je 80 mag volgens mij is dat weer 60 euries. Toch heb ik me goed vermaak een toersessie gedaan al leek het meer op een stersessie want iedereen haalde elkaar in ook CRT marshalls onderling.
Voor het eerst met deze motor ,R6 vorige week gekocht, op het circuit maar voelt erg goed aan. Ga morgen weer kijken in Assen als het mooi weer is. Misschien ook nog wel een stersessie doen.
 
Ben er geweest, was mooi, alleen niet zo druk als vorig jaar.
Ook jammer dat de wet het weer nodig vond onder een viaduct stiekum te gaan staan flitsen. We werden gelukkig gewaarschuwd. Dit was weer puur om geld te verdienen en niet voor de veiligheid. Als het voor de veiligheid is kun je ook zichtbaar gaan staan. Dan wordt er vaart geminderd. Nu niet.
Verder redelijk mooi weer en mooi kunnen kijken naar de circuit rijders.
Ook de heen en terugreis was weer mooi. Goed dat ze daar niet stonden te flitsen. (Hoop ik)


[me]ZX7-aRnold was er ook :P
[/me]


en morgen ook weer ;)

Had die auto dus niet gezien |( |( Denk da'k er mooi op sta :X :X

Morgen weer een sessie rijden. Zijn trouwens echt veel afgegaan vandaag... niet normaal. Waren een aantal die mij uitremde, om vervolgens rechtdoor van de baan af te schieten :o :X :X . Waarom gaan zulke lui op zo'n dag zo rijden... is vragen om moeilijkheden. Ben overigens m'n transponder verloren, dus heb nog geen tijd :( (behalve die van de 1e ronde...)
 
[me]ZX7-aRnold was er ook :P
[/me]


en morgen ook weer ;)

Had die auto dus niet gezien |( |( Denk da'k er mooi op sta :X :X

Morgen weer een sessie rijden. Zijn trouwens echt veel afgegaan vandaag... niet normaal. Waren een aantal die mij uitremde, om vervolgens rechtdoor van de baan af te schieten :o :X :X . Waarom gaan zulke lui op zo'n dag zo rijden... is vragen om moeilijkheden. Ben overigens m'n transponder verloren, dus heb nog geen tijd :( (behalve die van de 1e ronde...)

Das balen ja Arnold :( , dus geen tijden. Er zijn idd errug veel af gegaan van ons groepje 4 rijders van de 7 als ik me niet vergis :? . Heb zelf niet meegereden, ten eerste omdat ik de motor nog maar sinds gister heb en hem moet inrijden en ten tweede omdat ik dan niet verzekerd ben.
 
Flitsbak waar ik voor gewaarschuwd ben stond onder het viaduct van de weg naar het circuit toe vlakbij het verkeerspark. Dus vanaf Veendam bij Assen/Hoogeveen eraf rechts en dan gelijk weer links richting Jack Middelburg plein.
 
Flitsbak waar ik voor gewaarschuwd ben stond onder het viaduct van de weg naar het circuit toe vlakbij het verkeerspark. Dus vanaf Veendam bij Assen/Hoogeveen eraf rechts en dan gelijk weer links richting Jack Middelburg plein.

Klopt, ik zag hem ook staan, hij stond echt recht onder het viaduct. Gelukkig werden we door vele motorrijders met handgebaren gewaarschuwd het kallum aan te doen.
 
Hmm ik wil morgen dus ook ernaar toe en ik hoop dus dat er nog een plekje vrij komt omdat er iemand anders niet op komt dagen.
Maar vielen ze echt bij bosjes neer???? Zonde van al die fietsen.
Wil graag een toersessie gaan doen omdat ik nog nooit op Assen heb gereden maar als ik het goed heb kan ik net zo goed een sterssessie gaan doen??
 
Alles is morgen bezet. Dat hebben we vanmiddag gechekt. Vriend wilde morgen nog een keer rijden namelijk. Dus dan maar hopen dat er iemand niet op komt dagen...
Vandaag vond ik het wel leuk. Heb alleen een VFR in de poeier gezien. De berijder liep gewoon dus is goed gegaan. Vanmiddag begon het wat te sputteren, maar gelukkig ging de bui over!
 
shit .... wanneer stonden die eikels er dan ???

toen ik tegen 2 uur bij rolde de weg op draaide zag ik wel een paar motorrijders
die me waarschuwden dus heenweg is goed gegaan ....

maar bij viaduct ?????

oh shit ..... hoe hard mag je op de weg naar de tt-baan ??? vast niet zo hard als ik reed ?
 
[me]ZX7-aRnold was er ook :P
[/me]


en morgen ook weer ;)

Had die auto dus niet gezien |( |( Denk da'k er mooi op sta :X :X

Morgen weer een sessie rijden. Zijn trouwens echt veel afgegaan vandaag... niet normaal. Waren een aantal die mij uitremde, om vervolgens rechtdoor van de baan af te schieten :o :X :X . Waarom gaan zulke lui op zo'n dag zo rijden... is vragen om moeilijkheden. Ben overigens m'n transponder verloren, dus heb nog geen tijd :( (behalve die van de 1e ronde...)


Ben d'r ook af gegaan vannochtend, kon het op de rechte stukken niet echt bijbenen met m'n 25Kw, dan maar laat remmen en vroeg op het gas, dat laatste werkte averechts zie X op pic, ging er zo rond de 120/130 kmp/h vanaf ->
full


Heb 'm uit laten rollen en kon zo het circuit weer op zonder enige schade, toen een paar rondjes in me eentje gereden op m'n eigen tempo, mooie bochtjes rijden voor die Ad Kieviet :P
 
Ben d'r ook af gegaan vannochtend, kon het op de rechte stukken niet echt bijbenen met m'n 25Kw, dan maar laat remmen en vroeg op het gas, dat laatste werkte averechts zie X op pic, ging er zo rond de 120/130 kmp/h vanaf ->
(Afbeelding)

Heb 'm uit laten rollen en kon zo het circuit weer op zonder enige schade, toen een paar rondjes in me eentje gereden op m'n eigen tempo, mooie bochtjes rijden voor die Ad Kieviet :P

Zat jij in de groep van 12.05 dan? Dan heb ik je nog wel gespot :)
Maar ze gingen er idd in bosjes van af... Heb in mijn groep 5 mensen naast de baan gezien, waarvan 1 ongeval tussen motoren, de rest enkelzijdig..
 
Jezus wat kl**ten om te zien dat die gasten er af vlogen. Ga over een paar weken ook naar het circuit. Maar dan lekker op m'n eigen tempo want ik heb helemaal geen zin om naast de baan te liggen. Godver zeg zo'n valentino wannabee zal je maar mee sleuren de grint bak in. Kunnen ze niet gewoon godver normaal doen :( :(
 
Jezus wat kl**ten om te zien dat die gasten er af vlogen. Ga over een paar weken ook naar het circuit. Maar dan lekker op m'n eigen tempo want ik heb helemaal geen zin om naast de baan te liggen. Godver zeg zo'n valentino wannabee zal je maar mee sleuren de grint bak in. Kunnen ze niet gewoon godver normaal doen :( :(

Met dit soort dagen heb ik altijd het idee dat er dan meer cowboys zijn dan met een volwaardige circuitdag. Omdat het allemaal in 1 of 2 sessie’s moet gebeuren gaat iedereen, ondanks minimale circuit ervaring, te snel voluit.

Buiten dat ik 50 eurie’s voor 20 min wel heel veel geld vind is bovenstaande ook een reden om niet mee te doen met het sterrijden. Heb zelf al een aantal keren op assen gereden met een normale circuitdag en dan is de balans toch iets beter. Groepen worden naar snelheid en ervaring ingedeeld. Hier rijden ervaren en onervaren rijders gewoon door elkaar.

Maar ik zal het zo allemaal zelf zien…….ik ga nu richting assen. Mijn zusje gaat voor het eerst het circuit op en dat geld voor nog 5 anderen die zo hier voor de deur staan. En dat wil ik natuurlijk vanaf de eerste rij meemaken dus ik ga mooi mee toeren met zo’n toersessie. :]
 
Zat jij in de groep van 12.05 dan? Dan heb ik je nog wel gespot :)
Maar ze gingen er idd in bosjes van af... Heb in mijn groep 5 mensen naast de baan gezien, waarvan 1 ongeval tussen motoren, de rest enkelzijdig..


Zat in de eerste sessie van 10:00
 
Vandaag weer geweest niet op de baan maar alleen om te kijken waren nu meer mensen en minder crashes volgens mij. Gelukkig geen flitsers gezien, afkloppen.
 
www.freewebtown.com/redmer/YTCN.wmv

YTCN tweetaktsessie Zaterdag 30 Aprilia


We regret to inform you...
This website has exceeded the allowed monthly data transfer limit!
(1.0 GB per month is the standard allowed free data transfer limit)
For information about why this page appeared
instead of your website's contents, please click here...

"http://www.freewebtown.com/redmer/YTCN.wmv"
needs your support to be re-activated.
 
Zo ook weer terug……..iedereen heeft de motor nog heel en heeft een leuke dag gehad!!!
Toch leuk om je zusje zo enthousiast te zien. :)

In het begin ging het erg langzaam, dat wist ik van tevoren…..maar als je op assen rijd begint het toch wel te jeuken. Na 4 rondjes met hand gebaren gevraagd of ik alleen mocht rijden maar dat mocht niet……toen achteraan gaan rijden en 1 rondje later zie ik dat de hele groep uit elkaar gereden is. 1 van ons kon de groep niet bijhouden en ik zag al mensen van een andere groep tussen ons rijden……..ik dacht, dit is mijn kans en heb de rest ingehaald en toen de rest lekker vrij gereden. :]

Ook de flits gestapo stond er weer….onder de eerste brug als je van de snelweg richting circuit rijd. Heeft er de hele dag gestaan……dus ik hoop dat ie flink heeft moeten zweten voor z’n centen.
 
Vandaag weer geweest niet op de baan maar alleen om te kijken waren nu meer mensen en minder crashes volgens mij. Gelukkig geen flitsers gezien, afkloppen.

Zie boven ;)



Ehm... weet niet hoe laat je er was, maar er stond een driepoot waar gister die auto stond (onder het 2e viaduct op de weg naar het circuit)

[me]ZX7-aRnold had nog niet alle reacties gelezen :) [/me]
 
Zo ook weer terug……..iedereen heeft de motor nog heel en heeft een leuke dag gehad!!!
Toch leuk om je zusje zo enthousiast te zien. :)

In het begin ging het erg langzaam, dat wist ik van tevoren…..maar als je op assen rijd begint het toch wel te jeuken. Na 4 rondjes met hand gebaren gevraagd of ik alleen mocht rijden maar dat mocht niet……toen achteraan gaan rijden en 1 rondje later zie ik dat de hele groep uit elkaar gereden is. 1 van ons kon de groep niet bijhouden en ik zag al mensen van een andere groep tussen ons rijden……..ik dacht, dit is mijn kans en heb de rest ingehaald en toen de rest lekker vrij gereden. :]

Ook de flits gestapo stond er weer….onder de eerste brug als je van de snelweg richting circuit rijd. Heeft er de hele dag gestaan……dus ik hoop dat ie flink heeft moeten zweten voor z’n centen.

yep heb ze op tijd gezien, waren nog aan het opbouwen achter het bosje, gaat nergens om, alleen maar geld vangen, verder een prima dga gehad, heb de motor weer wat beter leren kennen, hoop 10 juni weer zulk weer te hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan