Nationale motordag Assen

De dames van de snelle groep.....nu nog netjes bij elkaar

full



Al snel zaten alle groepen op elkaar en werd het 1 lange sliert.
Er zat wel een lady bij op een suzuki sv die behoorlijk gas gaf. Ze mocht na een paar rondjes alleen rijden en heeft de rest 2 keer op een ronde gezet in de resterende rondjes. :}
 
had vannochtend Ad Kieviet aan de telefoon, was bezig met mijn foto's en was vergeten m'n huisnummer in te vullen. Hopelijk heb ik ze deze week nog :P
 
morgen liggen ze in de bus.


tenminste zo ging het de laatste 2x dat ik foto's heb besteld...... Zul je net zien dat het deze keer anders gaat :X
 
heb ze 2 mei besteld via mail, kreeg toen de dag erna mail terug dat het wel ff kon gaan duren vanwege de vele evenementen waar hij foto's maakt, denk dat ze deze maand niet meer komen.
 
Ik heb gister ook twee sessies gereden in de toersessie: dat toeren viel wel mee want je kon mooi doorrijden dus dat was erg :}

Alleen: weet iemand waarom die laatste sessie van 16:40 maar 10 minuten duurde?
|( Voor zover wij konden nagaan was er niets gebeurd? :?
Ik heb na 2 weken eindelijk antwoord op mijn vraag waarom de laatste sessie (toer Z) op de zondag voortijdig werd afgebroken:

Geachte heer Inbox4me,

Bedankt voor uw email met betrekking tot Toer Z van de Landelijke Motordag
op 1 mei jongstleden.

Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent door de korte duur van deze Toer Z.
Helaas gingen verschillende deelnemers inhalen in deze laatste Toersessie,
terwijl dat niet is toegestaan
. Om onveilige situaties te voorkomen was Race
Control daardoor helaas genoodzaakt om Toer Z na ca. 13 minuten af te
vlaggen.

Uhhhh okay :? Ik heb een paar sessies eerder gereden, en daar werd óók door iedereen en alles ingehaald. Inclusief marshalls (bovendien duurde de sessie geen 13 minuten maar korter).

Paar quotes uit het topic:

Toch heb ik me goed vermaak een toersessie gedaan al leek het meer op een stersessie want iedereen haalde elkaar in ook CRT marshalls onderling.

Je kon achteraf ook gewoon de CRT marshalls inhalen. Mag eigenlijk niet maar niemand kraaide ernaar.

Die oude Yamaha ging nog goed snel. Hij heeft zelfs een tijd voor de marshal gereden. Pas in de een na laatste ronde toen het echt heel snel ging haalde we hem weer in.

Op zichzelf zou het een acceptabele reden kunnen zijn, maar gezien de posts uit het topic heb ik het idee dat dit niet de werkelijke reden is. Daarom is mijn vraag:

Zijn er mensen die weten of er méér sessies vroegtijdig zijn beëindigd dat weekend? Of was toer Z de enige? :?

Geluid is iig niet de reden geweest dus...
 
Hoop dat de foto's snel komen :}

Maar weet dan niemand of er andere sessies vroegtijdig zijn beëindigd? :?

ik reed op de zondag toursessie R en S
de eerste sessie zijn we een paar minuten later gestart (een geplofte MuZ vond het nodig op de baan zijn olie te verversen)
tweede sessie volgens mij e volle tijd gereden.

en nee, de foto's van Ad hebben mijn brievenbus ook nog niet gevonden :(
 
Ja!, vandaag eindelijk de foto's binnen.
Kwaliteit valt me iets tegen, rood is altijd een kloten kleur, mijn eigen camera zit er dichter bij. Ook jammer dat hij bij mij aan de buitenkant van de bocht zat. Maar toch leuk om een actiefoto te hebben.
Ik zal t.z.t. een scan maken en plaatsen.
 
Ja!, vandaag eindelijk de foto's binnen.
Kwaliteit valt me iets tegen, rood is altijd een kloten kleur, mijn eigen camera zit er dichter bij. Ook jammer dat hij bij mij aan de buitenkant van de bocht zat. Maar toch leuk om een actiefoto te hebben.
Ik zal t.z.t. een scan maken en plaatsen.

[me]ZX7-aRnold heeft ze ook :] :]
[/me]


foto's volgen
 
Niet zo spectaculair als die van ZX7-aRnold, maar was ook de eerst keer op het circuit.

full


En het vrouwtje *D

full
 
Laatst bewerkt:
Ik reed ook mee in de vroegtijdig afgelaste :? sessie.

vandaag zijn mijn foto's met de post gekomen 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan