Nationale motordag Assen

Ik heb vorige week dinsdag weer gereden op assen en ook hiervan weer foto's besteld. Toen kreeg ik reactie dat het nog wel 1,5 tot 2 weken kon duren ivm de drukte. Vorige week is er elke dag een circuitdag geweest en op alle dagen heeft hij foto's gemaakt. Om dat te verwerken kost natuurlijk een boel tijd.

Soms moet je geluk hebben met de levering. Van de groep waarmee ik heb gereden tijdens de motordag hebben er een paar al hun foto's en de rest nog niet. Ik zit zelf helaas bij 'de rest' :X
 
Zo.....iedereen van mijn groep heeft de foto's gekregen gisteren!!!!! :)


Alleen ik nog steeds niet :X zal wel maandag of dinsdag worden.......
 
Zo.....iedereen van mijn groep heeft de foto's gekregen gisteren!!!!! :)


Alleen ik nog steeds niet :X zal wel maandag of dinsdag worden.......


ik nog steeds niks gehad van 1 mei :( :( zal ze nu ook wel niet meer krijgen :( :(
 
Jullie raden noooooooooit wat er NIET bij de post zat vandaag. ;)


Ik heb trouwens de foto's van mijn zusje gezien, deze waren erg mooi :} Veel betere kleuren dan vorig jaar.
 
Jongens, wat een mooie foto's allemaal! Mooie motoren ook :9~
Hier zijn mijn foto's. Niet zo spectaculair, maar voor de eerste keer op 't circuit vond ik wel aardig *D

full
 
heb nog steeds niks, en email krijg ik ook geen antwoord meer op :(
 
heb nog steeds niks, en email krijg ik ook geen antwoord meer op :(

Ik heb ook nog steeds niks -O-

Maar we wachten rustig af :X

Blijf het raar vinden, want mensen die de 25ste mei hebben gereden hebben ook hun foto's al binnen. Ik zal ad eind deze week eens een mail sturen als ik dan nog niks heb mogen ontvangen.
 
Hallo Oma :W

FF een schopje, want ik heb eindelijk de moeite genomen mijn foto's in te scannen:

Assen-1.jpg

Assen-2.jpg

Assen-3.jpg



En aan de PR functionaris van Assen die ik mailde waarom Toer Z voortijdig af werd gebroken: leer fatsoenlijk communiceren B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan