nationale motorijdag

Ik heb er niet ECHT aan meegedaan want ik kon simpelweg niet in driedelig op de motor kruipen (kmoest een training geven en dan verwachten ze dat je netjes ben he?)
Maar was vroeg thuis en heb dus nog wel even een rondje gereden. Ik vind het een goed initiatief om te laten zien dat er dus ook met de motor woon-werk verkeer gereden kan worden, en vooral om te laten zien dat "wij" motorrijders uit een steeds grotere groep bestaan.

dus..........
 
jep, heb meegedaan

kon trouwens niet veel anders aangezien de motor mijn enige vervoersmiddel is, maar je hoort mij niet klagen

deze week zelfs in kostuum op de motor naar een mondeling examen!
*D
 
in dat geval zag ik er echt NIET 'bikkel' uit!

moet wel zeggen dat het opvalt, valt trouwens nogal in de smaak bij het andere geslacht (ik begin die mannen van zoo crew/fuzzynutz te begrijpen)

maar dat is toch niets voor unstable dus ja...
ieder zijn smaak
 
Ikke dus, maar ik rijdt iedere dag (behalve bij sneeuw en ijzel) naar de plek des arbeids. Waarom? sta niet in de file, het is een gebruiksvoorwerp en ik vind het leuk en rij iedere dag met plezier naar het werk.

Zwaai zwaai,

Ed
 
ik moet trouwens wel bekennen dat ik er zelf ook niet aan mee heb gedaan
het rijd namelijk een beetje moelijk met 300m kabel en het nodige gereedschap heb vanavond nog wel ff een rondje gemaakt ;)
 
ik ook bertv.. alleen was't maar een ritje van 2 kilometer naar een toffe vriendin en trug.. nog leuker dan fietsen :)
 
Tuurlijk heb ik meegedaan, weet zelf niet beter dan een motor (of fietsje), dus Motor elke dag wel, 1 dag niet gereden is 1 dag niet geleefd.
 
Oke ik heb ook even meegedaan, alleen omdat ik een proefrit heb gemaakt. Maar is las vanmiddag pas in de krant dat het vandaag de nationale moterdag was, Publiciteit is in mijn opzicht dus minimaal een dag te laat gekomen.
 
gisteravond me weer even uitgeleefd, politie deed ook mee op een positieve manier, ze kwamen dit keer niet langs, hebben we maar proefstarts gemaakt.

 

Normaal ga ik op de trapfiest maar gister op de motorfiest. Niet dat ik op het fiestpad files veroorzaak maar ach... zo'n idee moet je wel steunen!


Over dat BIKKEL => een bikkel is een echte vent. Eentje die gaat door wind en weer. Geen mietje die op de rand van het zwembad blijft staan zeuren omdat het water te koud is!

8-)
 
Kheb gister een rondje Belgie gedaan... Via Maastricht naar Malmedy, Coo, Spa, Francourchamp enz enz.. 10.00 uur vertrokken - 18.00 uur thuis...

Kheb GVD geraced met een chopper
Ik reed 180 ofzo op de snelweg naar huis... rechts inhalend enzo :P en ik haal die chopper in ( ook rechts.) en vanaf dat moment bleef ie gewoon bij me... Kben ook niet harder gaan rijden, maar toch.... hij hield het wel vol met zijn choppertje... Tot in EHV en toen was ik hem ineens kwijt.

Ennuh GVD nog steeds geen knee-down gedaan.. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan